ik heb om eerlijk te zijn ook maar 1 nerdvriendje gehad en hij was echt te onderdanig voor mijquote:Op zondag 27 juli 2014 13:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was vroeger een nerdVrouwen vonden het niet leuk
Sinds hier een extra raam zit is het anders verdomd licht op zolder. Mijn webcam kan al dat licht niet aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:41 schreef aeque het volgende:
Iedereen op fok is toch een nerd? We zitten allemaal op onze donkere zolderkamer te fokken.
Je bent in ieder geval nog niet tot stof vergaan door dat licht, dus dat scheelt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Sinds hier een extra raam zit is het anders verdomd licht op zolder. Mijn webcam kan al dat licht niet aan.
Heyquote:Op zondag 27 juli 2014 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb fax ook ontmoet, wat een raar mannetje is dat!
![]()
Jij was de meesteres?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb om eerlijk te zijn ook maar 1 nerdvriendje gehad en hij was echt te onderdanig voor mij
Die had ik toen nog nietquote:Op zondag 27 juli 2014 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ook niet je transformers mee nemen naar een date
Juist wel. Weet je gelijk of ze je hobby's kan waarderen.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ook niet je transformers mee nemen naar een date
Ik wissel nu wel tussen een indianenhuid en een huid waar men in de Franse tijd jaloers op zou zijn qua 'witheid'.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval nog niet tot stof vergaan door dat licht, dus dat scheelt.
En dan zeg je: 'In m'n broek zit ook een Transformer'quote:Op zondag 27 juli 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist wel. Weet je gelijk of ze je hobby's kan waarderen.
Kun je dat wel zelf aan? Althans je bleke huidje?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Sinds hier een extra raam zit is het anders verdomd licht op zolder. Mijn webcam kan al dat licht niet aan.
Zebra Yats, nu verkrijgbaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wissel nu wel tussen een indianenhuid en een huid waar men in de Franse tijd jaloers op zou zijn qua 'witheid'.
Met kenmerkend geluid?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan zeg je: 'In m'n broek zit ook een Transformer'
Gewoon dat geluidje maken als ze je broek opendoet.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon dat geluidje maken als ze je broek opendoet.
Die ga ik onthoudenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon dat geluidje maken als ze je broek opendoet.
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je dat wel zelf aan? Althans je bleke huidje?
Nu ook in rood-witte versiequote:
Ja, en Soundwave in een walkman.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee, Megatron veranderde ook van een klein pistool naar een grote slechterik
Ik denk eigenlijk dat ik er nog best mee weg kom.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het gegaan is![]()
Ze drogen spontaan op denk ik
Ik heb het nog niet getracht, aangezien geen van mijn vriendinnen tot nu toe bekend was met die tekenfilmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |