dat werkt ook niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me dat je je ex op de flikker moet geven, niet zijn vriendin, JB.
ja, ze passen wel bij elkaar geloof ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:38 schreef Fascination het volgende:
Wat een absurd gedoe, JB. Is die vriendin net zo labiel als hij?
bovendien, zij heeft toch ook verantwoordelijkheid, het is niet zo dat hij de enige is die invloed heeft op haar gedrag, hoop ik althans.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me dat je je ex op de flikker moet geven, niet zijn vriendin, JB.
Nee maar van haar kan je niks verwachten... Van hem zou je wel iets moeten kunnen verwachten...quote:Op zondag 27 juli 2014 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bovendien, zij heeft toch ook verantwoordelijkheid, het is niet zo dat hij de enige is die invloed heeft op haar gedrag, hoop ik althans.
Konijntjesquote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga btw even wat doen, konijnenhok verschonen in afwezigheid van de kinderen
waarom niet? Dat slaat imo nergens op.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee maar van haar kan je niks verwachten... Van hem zou je wel iets moeten kunnen verwachten...
Het zijn toch niet haar kinderen....quote:Op zondag 27 juli 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet? Dat slaat imo nergens op.
En van hem kan ik helemaal niets verwachten. Hij denkt dat ze 17 zijn ofzo.
Mja, ik weet het niet, hoor. Vrouwen doen wel vaker dingen die ik niet snapquote:Op zondag 27 juli 2014 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat werkt ook niet.
En zij is gewoon ook een stomme trut. Daar werkt hij verdr vrolijk aan mee hoor, daar niet van, maar ik hoor veel te vaak dingen over haar dat ik denkdat dóe je toch niet?!
(Ze trekt bv de oudste heel erg voor)
Heeft ze je kinderen geadopteerd dan? Of op welke andere manier dan ook wettelijk erkend?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bovendien, zij heeft toch ook verantwoordelijkheid, het is niet zo dat hij de enige is die invloed heeft op haar gedrag, hoop ik althans.
Ik vind het hele leuke beestjes. Neem er later zelf ook 2, zijn ze niet alleen in ieder geval.quote:
Goedemiddag!quote:
Je gaat je dan toch echt afvragen waarom mensen zoiets doen. Zulke mensen zijn het ouderschap niet waardig.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:45 schreef bepklep82 het volgende:
mijn stiefpa heeft er ook voor gezorgd dat mijn ma me uit huis zette. Toen was ik 5 en echt niet lastig hoor. Denk maar niet dat ik bij mijn pa terecht kwam hoor.
Nee het was zo uitgekiend dat mijn pa er niets van wist en ik in een tehuis werd gestopt.
Maar wel zo gedaan dat het via een instantie gebeurde zodat mij pa me er niet uit kon krijgen.
Heb ik twee jaar gezeten en ik weet nog altijd niet waarom. Zal je de details besparen, want was geen pretje daar.
Na die twee jaar terug naar mijn ma en stiefpa.. en het was tot mijn 14e hell on earth.
ze had een grote mond.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:42 schreef Fascination het volgende:
Maar wat is er daarna gebeurd dan? Dat moet wel een drama zijn geweest. Kan me overigens ook niet voorstellen dat ze het zo bont heeft gemaakt dat zo'n maatregel gepast is.
Imo wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat maakt toch niet dat je geen verantwoordelijkheid hebt/draagt
ik snap sowieso niet waarom partners vaak belangrijker zijn voor mensen dan hun kinderenquote:Op zondag 27 juli 2014 12:45 schreef bepklep82 het volgende:
mijn stiefpa heeft er ook voor gezorgd dat mijn ma me uit huis zette. Toen was ik 5 en echt niet lastig hoor. Denk maar niet dat ik bij mijn pa terecht kwam hoor.
Nee het was zo uitgekiend dat mijn pa er niets van wist en ik in een tehuis werd gestopt.
Maar wel zo gedaan dat het via een instantie gebeurde zodat mij pa me er niet uit kon krijgen.
Heb ik twee jaar gezeten en ik weet nog altijd niet waarom. Zal je de details besparen, want was geen pretje daar.
Na die twee jaar terug naar mijn ma en stiefpa.. en het was tot mijn 14e hell on earth.
imo dus niet, ik draag toch ook verantwoordelijkheid voor het dochtertje van de buren als ze hier is? Bovendien is ze inmiddels al drie jaar haar stiefmoeder, het is niet iets van twee maanden ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Imo wel.
Het zou goed zijn als het anders was... Maar je kan niks van haar verwachten eigenlijk....
Omdat dat kind vanzelfsprekend is ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap sowieso niet waarom partners vaak belangrijker zijn voor mensen dan hun kinderen
Ja, maar dat gebeurt nu eenmaal bij pubers.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze had een grote mond.
Dat klopt ook wel, maar t huis uit zetten, werkt niet om dat beter te maken iig.
Het was een beetje een rare situatie, want ik was de enige die eruit moest.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap sowieso niet waarom partners vaak belangrijker zijn voor mensen dan hun kinderen
Je hebt gelijk hoor!quote:Op zondag 27 juli 2014 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
imo dus niet, ik draag toch ook verantwoordelijkheid voor het dochtertje van de buren als ze hier is? Bovendien is ze inmiddels al drie jaar haar stiefmoeder, het is niet iets van twee maanden ofzo.
Maar goed, ik ging naar de konijnen.
Oké.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:53 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Het was een beetje een rare situatie, want ik was de enige die eruit moest.
Mijn moeder spaarde toen vijfjes (die muntjes van way back! ) in een koffer onder de bank.
En ik weet nog heel goed dat ze zei: Dit heb ik gespaard, maar door jou moet ik ze nu allemaal inleveren.
En dat mijn ma een keer ruzie had met mijn pa en mijn stiefpa zei: Dit is allemaal jouw schuld.
Die kans zit er wel in jaquote:Op zondag 27 juli 2014 13:04 schreef kree het volgende:
Als ik morgen om 8:00 uur in Hoofddorp moet zijn vanuit Katwijk.
Ga ik dan nog files tegenkomen?
Heb dat nog nooit gereden op dat tijdstip, dus dacht vraag het maar even.
Hmm minder, ik dacht kwart over 7 weg, maar dan kan ik beter wat eerder gaan misschien.quote:
Om 8 uur? Vroeg zat om files te ontwijken, en volgens mij is het vakantie nu in de meeste delen van het land. Ik zou wel op tijd aanrijden, just in case.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:04 schreef kree het volgende:
Als ik morgen om 8:00 uur in Hoofddorp moet zijn vanuit Katwijk.
Ga ik dan nog files tegenkomen?
Heb dat nog nooit gereden op dat tijdstip, dus dacht vraag het maar even.
Meestal rijdt de A44 wel aardig door, maar dacht meer dat stukje A4 hoewel er zijn wel tich rijbanen daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Om 8 uur? Vroeg zat om files te ontwijken, en volgens mij is het vakantie nu in de meeste delen van het land. Ik zou wel op tijd aanrijden, just in case.
Ik zou voor de zekerheid eerder wegrijden dan je gepland hebt. Neem bijvoorbeeld anderhalf keer de reistijd, e.g. als je een uur zou rijden dat je dan anderhalf uur neemt.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
Meestal rijdt de A44 wel aardig door, maar dacht meer dat stukje A4 hoewel er zijn wel tich rijbanen daar.
Google maps geeft 33min dus uurtje van te voren dan maar, 7 uur, dat zal wel te doen zijn toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid eerder wegrijden dan je gepland hebt. Neem bijvoorbeeld anderhalf keer de reistijd, e.g. als je een uur zou rijden dat je dan anderhalf uur neemt.
Ik zeg doen. En mocht je alsnog te laat komen dan weet je dat voor de volgende keer. Je kan beter te vroeg zijn dan te laatquote:Op zondag 27 juli 2014 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
Google maps geeft 33min dus uurtje van te voren dan maar, 7 uur, dat zal wel te doen zijn toch?
Ik denk eerder te vroeg, maargoed je weet het maar nooit met die filesquote:Op zondag 27 juli 2014 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zeg doen. En mocht je alsnog te laat komen dan weet je dat voor de volgende keer. Je kan beter te vroeg zijn dan te laat
Jaja kaneel. Make that the kat wisequote:Op zondag 27 juli 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand, want ik heb nooit seks.
Zelfs mijn sensuele ogen kunnen dat niet voor elkaar brengen Roy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Op de A4 sta ik voor 8en al weleens in de file hoor...quote:Op zondag 27 juli 2014 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk eerder te vroeg, maargoed je weet het maar nooit met die files
Dat moet wel lukken ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
Google maps geeft 33min dus uurtje van te voren dan maar, 7 uur, dat zal wel te doen zijn toch?
quote:Op zondag 27 juli 2014 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
Jaja kaneel. Make that the kat wiseJe zult op de meet zijn. Ik heb 0% seksuele uitstraling. Als een eunuch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Jaja kaneel. Make that the kat wiseHoeveel pandapunten heeft fax kaneel eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
[..]
Jaja kaneel. Make that the kat wiseNow breaks my wooden shoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog geen volgens mij (ik dan hequote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hoeveel pandapunten heeft fax kaneel eigenlijk?
450. Het is echt fantastisch.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hoeveel pandapunten heeft fax kaneel eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |