Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Oh ik werd verkracht door een zwarte schimquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je klinkt net psycho, maar wat jou overkomt is het wel. Ik heb weleens van mensen gehoord dat ze ook stemmen en shit horen tijdens slaapverlamming. Dunnow hoor maar mocht dit mij overkomen dan kunnen ze me meteen afvoeren naar het gesticht. Dat weet ik zeker.
Slaapverlamming my friend.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Hebben jullie ook meegemaakt dat je ineens wakker wordt, maar dat je hele lichaam nog slaapt? Je kan niets bewegen dan. Fucking eng is dat.
Ja. Heel raar idd. Ik heb ook wel eens dat ik nog slaap en op een gegeven moment weet ik dat ik slaap maar ik kan m'n ogen niet opendoen, hoeveel moeite ik ook doe. Dat gaat zo'n 5-10 minuten door en dan lukt het opeens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Hebben jullie ook meegemaakt dat je ineens wakker wordt, maar dat je hele lichaam nog slaapt? Je kan niets bewegen dan. Fucking eng is dat.
Drie poot.quote:
Wanneer heb je daar last van? Ik typte net al naar TM dat ik heel erg last heb van trillingen wanneer ik plotsklaps word gewekt nadat ik net in slaap ben gevallen, bedoel je dat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
Inwendige trillen als in je hele lichaam trilt, maar ook van binnen.. Lastig uitleggen.
Ja! Heb het dan ook weleens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer heb je daar last van? Ik typte net al naar TM dat ik heel erg last heb van trillingen wanneer ik plotsklaps word gewekt nadat ik net in slaap ben gevallen, bedoel je dat?
Holy shit, om gek van te worden lijkt me.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ik werd verkracht door een zwarte schimAlthans poging tot. Het is ook heel raar. Je zit in een droom en inene hoor ik die zoem in mn hoofd en een piep en gaat mijn hoofd bonken en weet ik kut, daar gaan we weer. Tip voor als het eens gebeurd, proberen je ogen te bewegen. Word je na een tijd wakker.
Bij mij waren mijn ogen wel open.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja. Heel raar idd. Ik heb ook wel eens dat ik nog slaap en op een gegeven moment weet ik dat ik slaap maar ik kan m'n ogen niet opendoen, hoeveel moeite ik ook doe. Dat gaat zo'n 5-10 minuten door en dan lukt het opeens.
Dat zijn je eierstokken. Koca bulman lazim.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
Inwendige trillen als in je hele lichaam trilt, maar ook van binnen.. Lastig uitleggen.
Var, sagol.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zijn je eierstokken. Koca bulman lazim.
Echt sick dit. Klink als iets psychologisch dit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ik werd verkracht door een zwarte schimAlthans poging tot. Het is ook heel raar. Je zit in een droom en inene hoor ik die zoem in mn hoofd en een piep en gaat mijn hoofd bonken en weet ik kut, daar gaan we weer. Tip voor als het eens gebeurd, proberen je ogen te bewegen. Word je na een tijd wakker.
Aferim.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
astaghfirullah, Borte is onze grote zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te veel mensen beschrijven hetzelfde. In het Turks wordt dit ook wel 'kara basan' genoemd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt sick dit. Klink als iets psychologisch dit.
Zelf wel Turks pratenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het vooral als ik op mijn rug lig en bijvoorbeeld vanzelf zomaar in slaap val.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt sick dit. Klink als iets psychologisch dit.
Ik ben benieuwd naar de oorzaak. Ik vraag me af of het iets met (het opgroeien met) religieus geïnspireerde verhalen te maken heeft ('aman, cin çarpar ha'), wat in het onderbewustzijn zit gegraven. Ben benieuwd of het ook vaak voorkomt bij mensen die een atheïstische opvoeding hebben gehad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Te veel mensen beschrijven hetzelfde. In het Turks wordt dit ook wel 'kara basan' genoemd.
Het fenomeen is over de hele wereld bekend. Als je 'slaapverlamming' googled dan lees je er vanzelf meer over. Daarom is het ook zo interessant. Dat iedereen ongeveer hetzelfde meemaakt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de oorzaak. Ik vraag me af of het iets met (het opgroeien met) religieus geïnspireerde verhalen te maken heeft ('aman, cin çarpar ha'), wat in het onderbewustzijn zit gegraven. Ben benieuwd of het ook vaak voorkomt bij mensen die een atheïstische opvoeding hebben gehad.
Ik wist niet eens wat kara basan was, tot ik dit verhaal vertelde aan mn moeder. Ik geloof niet in Kara Basan net als ik niet in die standaard Turkse BS geloof.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de oorzaak. Ik vraag me af of het iets met (het opgroeien met) religieus geïnspireerde verhalen te maken heeft ('aman, cin çarpar ha'), wat in het onderbewustzijn zit gegraven. Ben benieuwd of het ook vaak voorkomt bij mensen die een atheïstische opvoeding hebben gehad.
Net een wijf is het soms he.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, drie woordjes. Dat was mijn kritiek toch ook niet, jongen...
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga man, hypocriete tjappie. Daarvoor praatte je ook paar woordjes Turks. Wat in je eigen straatje past kan natuurlijk welquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, drie woordjes. Dat was mijn kritiek toch ook niet, jongen...
TM snapt dat niet zo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga man, hypocriete tjappie. Daarvoor praatte je ook paar woordjes Turks. Wat in je eigen straatje past kan natuurlijk wel
Dat gebeurt er met je als je slaapt wanneer je ataturk verhalen voorgelezen krijgt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik droom vaak dat ik lijken probeer te verbergen. Ik heb die mensen dan zelf vermoord maar hoe, wat en waarom weet ik niet. Het enige waar ik mee bezig ben is het verbergen van lijken. Echt kut. Heb er sinds dit jaar vooral veel last van. Ben meestal ook helemaal van slag wanneer ik wakker word.
Houd eens op met zeiken of ga het reporteren of zo. Gaat die een beetje een paar woordjes vergelijken met hele gesprekken waarin heel duidelijk was dat er over ons geroddeld werd. Als je hier het verschil niet tussen ziet heb je gewoon echt pech.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga man, hypocriete tjappie. Daarvoor praatte je ook paar woordjes Turks. Wat in je eigen straatje past kan natuurlijk wel
'ons'quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Houd eens op met zeiken of ga het reporteren of zo. Gaat die een beetje een paar woordjes vergelijken met hele gesprekken waarin heel duidelijk was dat er over ons geroddeld werd. Als je hier het verschil niet tussen ziet heb je gewoon echt pech.
Heb je te weinig spanning in je leven dat je conflicten uitlokt op het internet? Triest joh. In ieder geval moet ik zeggen dat die posttraumatische stress stoornis (oft. butthurtism) van jullie Koerden wel heel borink begint te worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat gebeurt er met je als je slaapt wanneer je ataturk verhalen voorgelezen krijgt.
Waarom haal jij de Koerden er weer bij.. Soms spoor jij echt niet weet je dat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je te weinig spanning in je leven dat je conflicten uitlokt op het internet? Triest joh. In ieder geval moet ik zeggen dat die posttraumatische stress stoornis (oft. butthurtism) van jullie Koerden wel heel borink begint te worden.
Ik 10 jaar tijd zijn er ongeveer 1 miljoen mensen vermoord in Syrië en Irak, maar daar hoor je niets over.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry, de rest is te druk met Palestina.
Doet ze standaard over Koerdenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom haal jij de Koerden er weer bij.. Soms spoor jij echt niet weet je wat.
Ik vond het serieus een goede grap.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je te weinig spanning in je leven dat je conflicten uitlokt op het internet? Triest joh. In ieder geval moet ik zeggen dat die posttraumatische stress stoornis (oft. butthurtism) van jullie Koerden wel heel borink begint te worden.
Daarom moet je ook niet vlak na een discussie over Turken en Koerden in een topic waar ook Turken posten even uitgebreid in het Koerdisch gaan praten, usernamen en namen als 'Turk' laten vallen. Hierdoor gaan mensen denken dat er geroddeld word. Natuurlijke reactie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
'ons'![]()
voel je aub niet belangrijk, er is niks over niemand gezegd. Alleen stimorol- en ze weet hoe en wat
We hadden over de taal. We spraken namelijk over magribi (Marokkaans) en turki(Turks). Zie die -i erachter. Je kon het ook gewoon vragen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet vlak na een discussie over Turken en Koerden in een topic waar ook Turken posten even uitgebreid in het Koerdisch gaan praten, usernamen en namen als 'Turk' laten vallen. Hierdoor gaan mensen denken dat er geroddeld word. Natuurlijke reactie.
Ik blijf het vaag vinden dat jij niet inziet dat dat gewoon onbeschoft gedrag is.
Joh, echt gek van mij dat ik over Koerden begin wanneer een Koerd steken uitdeelt naar Turken toe. wat een zotheid.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom haal jij de Koerden er weer bij.. Soms spoor jij echt niet weet je dat.
Wat the fuck denk jijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet vlak na een discussie over Turken en Koerden in een topic waar ook Turken posten even uitgebreid in het Koerdisch gaan praten, usernamen en namen als 'Turk' laten vallen. Hierdoor gaan mensen denken dat er geroddeld word. Natuurlijke reactie.
Ik blijf het vaag vinden dat jij niet inziet dat dat gewoon onbeschoft gedrag is.
Dat had je toen moeten doen. Nu doet hij dat niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Joh, echt gek van mij dat ik over Koerden begin wanneer een Koerd steken uitdeelt naar Turken toe. wat een zotheid.
Er werden overduidelijk Turken besproken in jullie gesprek. Dat we niet weten of het positief of negatief was, spreekt voor zich, omdat we het niet verstaan. Als wij ook 'Kürtler dit, Kürtler dat' laten vallen in het Turks, vraag jij je ook af wat er besproken wordt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
'ons'![]()
voel je aub niet belangrijk, er is niks over niemand gezegd. Alleen stimorol- en ze weet hoe en wat
Vraag dan eerst wat er besproken wordt in plaats van direct de ridder uit te hangen. Uiteindelijk weet je nog steeds niet wat er staat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er werden overduidelijk Turken besproken in jullie gesprek. Dat we niet weten of het positief of negatief was, spreekt voor zich, omdat we het niet verstaan. Als wij ook 'Kürtler dit, Kürtler dat' laten vallen in het Turks, vraag jij je ook af wat er besproken wordt.
Ze heeft gelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Nou TM, nu hoor ik je niet he.... Borte is talking.
Daar gaat het niet over. Man, het lijkt wel alsof ik tegen een stel autisten praat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hadden over de taal. We spraken namelijk over magribi (Marokkaans) en turki(Turks). Zie die -i erachter. Je kon het ook gewoon vragen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vraag dan eerst wat er besproken wordt in plaats van direct de ridder uit te hangen. Uiteindelijk weet je nog steeds niet wat er staat.
Ik snap ook wel dat sommige dingen uitdrukken in je moedertaal beter overkomt, maar jullie conversaties waren echt pagina's lang.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er werden overduidelijk Turken besproken in jullie gesprek. Dat we niet weten of het positief of negatief was, spreekt voor zich, omdat we het niet verstaan. Als wij ook 'Kürtler dit, Kürtler dat' laten vallen in het Turks, vraag jij je ook af wat er besproken wordt.
Daarnaast heb ik er totaal geen problemen mee dat jullie soms iets in het Koerdisch uitdrukken, maar pagina's lang in het Koerdisch converseren is gewoon storend. Dat is niet alleen mij opgevallen.
Volgens mij moet je even leren begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat the fuck denk jijdat er alleen Turks mag worden gepraat. Je weet niet wat er staat, je veronderstelt maar wat en begint gelijk als een klein kind te janken. Nogmaals, voel je niet belangrijk. Het ging helemaal niet om jou of wie dan ook.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over. Man, het lijkt wel alsof ik tegen een stel autisten praat.Ik ben nergens in discussie over wat jullie daar nou werkelijk hebben gezegd. Ik probeer jou duidelijk te maken dat behalve dat het heel onbeschoft is om hele gesprekken van een paar pagina's lang in het Koerdisch te voeren, jullie ook de indruk wekken dat er ook geroddeld word, en al helemaal wanneer er namen vallen en er net een discussie heeft plaatsgevonden tussen Koerden-Turken.
Verpest Borte de sfeer dan? Ze krijgt een persoonlijke opmerking (over ''Atatürk-indoctrinatie'') en reageert daar met gelijke munt op terug.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar je loopt wel te zeiken als ik de sfeer verpest toch. Doe dat nu ook maar dan.
Begrijpend lezen terwijl die post 3 minuten later was. Si7r.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even leren begrijpend lezen.
[..]
Dat kan ze via DM voortzetten lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Verpest Borte de sfeer dan? Ze krijgt een persoonlijke opmerking (over ''Atatürk-indoctrinatie'') en reageert daar met gelijke munt op terug.
Mijn haat richting Koerden? Dit kun je natuurlijk onderbouwen met quotes of voorbeelden waaruit dit blijkt...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
Hele gesprekken van pagina's langjezelf aangesproken voelen zonder enige reden
la ha7wla wa la quwatta illah billah..
zeg gewoon dat je niet wil dat er Koerdisch gepraat wordt. Je haat richting Koerden is al zo vaak gebleken
Die jongen zou nog een moord goed kunnen praten van haarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar je loopt wel te zeiken als ik de sfeer verpest toch. Doe dat nu ook maar dan.
Als ik een hater zou zijn van iets of iemand dat zou ik diegene of dat volk ontwijken. Ik zou hier niet hele gesprekken met Stimerol en de andere Koerden houden dag in dag uit. Ik heb tot nu toe om de meest belachelijke redenen van jou te horen gekregen dat ik een racist ben en Koerden haat maar weet je, ik ga mezelf niet verder bewijzen. Dat jij jezelf in een slachtofferrol wil plaatsen is jouw keuze.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
Hele gesprekken van pagina's langjezelf aangesproken voelen zonder enige reden
la ha7wla wa la quwatta illah billah..
zeg gewoon dat je niet wil dat er Koerdisch gepraat wordt. Je haat richting Koerden is al zo vaak gebleken
yvonnequote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:15 schreef yvonne het volgende:
Kijk eens?
Dit dus. Ik doe dit bij ieder volk die zo over mij of mijn volk begint. Al is het een volk wat uberhaupt te ver van mij staat om te haten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Verpest Borte de sfeer dan? Ze krijgt een persoonlijke opmerking (over ''Atatürk-indoctrinatie'') en reageert daar met gelijke munt op terug.
Hallo skatje, kijk even boven jequote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit dus. Ik doe dit bij ieder volk die zo over mij of mijn volk begint. Al is het een volk wat uberhaupt te ver van mij staat om te haten.
Voel je dan een keer niet zo aangevallen, jij nationalist.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit dus. Ik doe dit bij ieder volk die zo over mij of mijn volk begint. Al is het een volk wat uberhaupt te ver van mij staat om te haten.
syl!quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel je dan een keer niet zo aangevallen, jij nationalist.
quote:jij lief meisje
Iets van tien dagen gevast, meer dan genoeg.quote:
Het is een aanval op mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel je dan een keer niet zo aangevallen, jij nationalist.
Neen, je kunt een snoepje krijgen.quote:
Knapquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iets van tien dagen gevast, meer dan genoeg.Vooral na jaren (volgens mij 10+) niet gevast te hebben.
Nee dat hoeft ook niet, maar het wordt actie-reactie en zitten we hier morgenochtend nogquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een aanval op mij.Sorry hoor maar moet ik de one-love peace in the world hippie gaan spelen wanneer iemand een aanval maakt op mij en/of mijn volk?
Sorry yvonne. ik kap
Zitten hier sowieso tot dan. Na 5 uur slaap ik wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet, maar het wordt actie-reactie en zitten we hier morgenochtend nog
Che, ik wacht nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn haat richting Koerden? Dit kun je natuurlijk onderbouwen met quotes of voorbeelden waaruit dit blijkt...
DMquote:
Haha waarom doe je dat? Echt vies altijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb net gegoogled op Isis. Ik ga zo huilen denk ik.
wat ismet isisquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb net gegoogled op Isis. Ik ga zo huilen denk ik.
Lan oglum (geen scheldwoord dit, yvonne) wie heeft het over jou?quote:
Doe es vroom.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef yvonne het volgende:
En het is snotdomme een gezellige slowchat al jaren, er wordt al zat gekloot op en buiten FOK!.
Peace,
Dacht google schermt bepaalde dingen wel af. Ik kwam een video tegen van een meisje met hoofddoek en ze werd gewurgd met een metalen iets door hun, omdat ze ze niet wilde bekeren tot het extreme.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha waarom doe je dat? Echt vies altijd.
Ik ben keivroom.quote:
Met al die tijd bedoelt u?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben keivroom.
Waar was jij al die tijd? Nou nou nou?
Welk woord begreep je nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lan oglum (geen scheldwoord dit, yvonne) wie heeft het over jou?
Verder hoef je hier niet op in te gaan.
Dat had ik al niet meer sinds ik 6 was ofzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dacht google schermt bepaalde dingen wel af. Ik kwam een video tegen van een meisje met hoofddoek en ze werd gewurgd met een metalen iets door hun, omdat ze ze niet wilde bekeren tot het extreme.
Ik zweer het, heb geen enkele hoop meer in de mensheid.
Neeeeeeeeeeeeeeee, er komt een MADO in Den Haag cs, ik ga daar wonen, op de stoep.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mama yvonne gaat billenkoek uitdelen.
Ik heb je in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet gesprokenquote:
Waarom krijg je geen DM meer als je ban hebt. Ik kwam pas na een dag achter.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welk woord begreep je niet![]()
Een mooie streep, iedereen kan stoppen met de TR's, vanaf hier wordt er nederlands gesproken, wil je elkaar het leven zuur maken of juist niet, daar hebben nou die DM functie voor.
Nee, vanaf hier gaat het over ijs.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Palestina, Syrië, Koerden
Zijn we los?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat had ik al niet meer sinds ik 6 was ofzo.
Maar isis is ander verhaal. Ze hebben gewoon geen ziel. Dat stoort me eraan. Doen echt de meest harteloze dingen.
Niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom krijg je geen DM meer als je ban hebt. Ik kwam pas na een dag achter.
Sinds je me hebt eruitgeschopt als mod van FOK! ben ik boos op jou.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet gesproken
Zeg, vind jij ijs ook zo lekker?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Waarom prosteert niemand hier tegen. En wel tegen Palestina.
Meet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee, er komt een MADO in Den Haag cs, ik ga daar wonen, op de stoep.
Zag vandaag een stukje over die gast uit Almere die naar Syrie is gegaan. Stond dit keer met 6/7 (ont)hoofden op de fotoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat had ik al niet meer sinds ik 6 was ofzo.
Maar isis is ander verhaal. Ze hebben gewoon geen ziel. Dat stoort me eraan. Doen echt de meest harteloze dingen.
Slaapverlamming my man. Heb ik erg vaak last van gehad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Och boeien, je had het verdiend luie donderquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds je me hebt eruitgeschopt als mod van FOK! ben ik boos op jou.
En dan kijken wie het meeste ijs opkan?quote:
Wat is een MADO?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee, er komt een MADO in Den Haag cs, ik ga daar wonen, op de stoep.
Het #freepalestina gebeuren is nu gewoon 'in'.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Waarom prosteert niemand hier tegen. En wel tegen Palestina.
Hypocriet dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het #freepalestina gebeuren is nu gewoon 'in'.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?
Volgens mij wel hoor, dan heeft iemand je geblockt.
De winnaar trakteert?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan kijken wie het meeste ijs opkan?
Ik heb liever #freegebandeuser.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het #freepalestina gebeuren is nu gewoon 'in'.
Goor he.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zag vandaag een stukje over die gast uit Almere die naar Syrie is gegaan. Stond dit keer met 6/7 (ont)hoofden op de foto
Ik deed nog altijd meer dan jij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och boeien, je had het verdiend luie donder
Ik ga morgen eens uitgebreid koken voor mezelf. Avondeten, toetje etc.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oreo's
En straks ga ik de overgebleven stroopwafels eten
stroopwafels door je ijsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oreo's
En straks ga ik de overgebleven stroopwafels eten
Barbaarquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Regel jij de ban, dan organiseer ik #freemrstylo
#nojoke
Turken taking over!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over 14 dagen pas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het voetbalseizoen begint weer. De haat is aan
Feyenoord tegen Besiktas 30 juliquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het voetbalseizoen begint weer. De haat is aan
http://www.madobikecenter.nl/quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Barbaar
Dat weet je niet?
Ohooooooooooooooooooooooooooooooh
Dag schatje! Waar was je?quote:
Veel plezier nog met Maher en co.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 14 dagen pas.
En alvast gefeliciteerd.
***** Brands'.
Kus m'n voetenquote:
Ik voel me zo afgesloten van de wereld. Starbucks, simit sarayi, mado, makara en weet ik veel hoe veel tentjes hebben hun deuren geopend maar ik maak er zo weinig van mee. uff.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turken taking over!Ik wacht op de dag dat een echt Iskender-keten haar operaties uitbreidt naar Nederland.
We hebben wel De Jong.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel plezier nog met Maher en co.
http://www.mado.com.tr/mado-cafe/mado_cafe_hakkinda.aspxquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.madobikecenter.nl/
Sportieve meid
Ijswinkel. Wat is daar zo speciaal aan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.mado.com.tr/mado-cafe/mado_cafe_hakkinda.aspx
Zo vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak, vaker dan jijquote:
Lekerste ijs van TR en nu van de hele wereldquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ijswinkel. Wat is daar zo speciaal aan?
Dondurmaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.mado.com.tr/mado-cafe/mado_cafe_hakkinda.aspx
Italiaanse ijs>>>> alles.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekerste ijs van TR en nu van de hele wereld
Wanneer was laatste xquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak, vaker dan jij
Anders, echt smaak structuur is anders.quote:
Real pakt alle prijzen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben wel De Jong.
4-1 voor PSV tegen Ajax.
3x De jong.
Als ik niet op mobiel zat, dan had ik een tr gedaan. Praat Nederlands.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dondurma
IJscuypje schijnt ook lekker te zijn
Verleden maand Macedonië, bijna TR tochquote:
Ik ook niet, hoor. Meeste zit in Den Haag, Amsterdam en Rotterdam, dus ook te ver voor mij om alleen daarvoor te gaan reizen. Ik ben ook maar een paar keer naar alleen Çigköftem in Breda geweest omdat het in de buurt is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik voel me zo afgesloten van de wereld. Starbucks, simit sarayi, mado, makara en weet ik veel hoe veel tentjes hebben hun deuren geopend maar ik maak er zo weinig van mee. uff.
Daar schijt je toch snel van?quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor. Meeste zit in Den Haag, Amsterdam en Rotterdam, dus ook te ver voor mij om alleen daarvoor te gaan reizen. Ik ben ook maar een paar keer naar alleen Çigköftem in Breda geweest omdat het in de buurt is.
Jij en ik zouden eens x naar een tentoonstelling over het Ottomaanse rijk moeten gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verleden maand Macedonië, bijna TR toch
En wij hebben de Boer met 4x de schaalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben wel De Jong.
4-1 voor PSV tegen Ajax.
3x De jong.
Neem mij ook mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij en ik zouden eens x naar een tentoonstelling over het Ottomaanse rijk moeten gaan.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man was gewoon 14 uur aan de schijt.
Jullie vullen elkaar goed aan.quote:
Deze linkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Jullie vullen elkaar goed aan.
Snapje want Cruyff was nummer 14.........sorry.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, dvd-box van alle seizoenen Aynali Tahir.
Word.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Maar Trigger bestaat IRL niet. Ik zeg het jullie alvast.
Staan op YT.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, dvd-box van alle seizoenen Aynali Tahir.
Wij allemaal niet toch.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Die serie ziet er uit als een serie met stoere boys met een pot gel in de haarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, dvd-box van alle seizoenen Aynali Tahir...
Jij bent nog te jong daarvoor. Nu heb je Game of Thrones; vroeger had je Aynali Tahir.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die serie ziet er uit als een serie met stoere boys met een pot gel in de haar
Ik ben uit '91quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong daarvoor. Nu heb je Game of Thrones; vroeger had je Aynali Tahir.
Je bent een kind nog. Ga slapen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben uit '91
Alleen keek ik nooit Turkse TV. Veel pulp. Alleen Avrupa Yakasi en Komedi Dukkani
Jij bent ouder dan mijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben uit '91
Alleen keek ik nooit Turkse TV. Veel pulp. Alleen Avrupa Yakasi en Komedi Dukkani
Oh, dacht dat je iets van 17/18 was, maar weet niet waarom...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben uit '91
Het scheelt een paar jaartjesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
dacht dat je iets van 17/18 was, maar weet niet waaro
Dacht dat je Karadenizliler verachtte...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
Avrupa Yakasi.
Heb een crush op Laz Dursun.
Begonnen in 1997, waarbij eerst Zumrut, daarna Sedef, daarna Dalya zijn liefde was en Tilki Ekrem zijn grootste rivaal, met 169 afleveringen geeindigd rond 2002, waarbij eerst Alisan de rol had, maar na zijn vertrok Arif Kilisli het overnam vanaf aflevering 120 en uit werd gezonden op Star?quote:
Ekrem, de man met de meeste neusbreuken in de menselijk geschiedenis.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Begonnen in 1997, waarbij eerst Zumrut, daarna Sedef, daarna Dalya zijn liefde was en Tilki Ekrem zijn grootste rivaal, met 169 afleveringen geeindigd rond 2002, waarbij eerst Alisan de rol had, maar na zijn vertrok Arif Kilisli het overnam vanaf aflevering 120 en uit werd gezonden op Star?
Dragonball Zquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit>>>>> jullie jeugdseries
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dragonball Z
4 afleveringen voor een kamehamea
Deze man weetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
Dit>>>>> jullie jeugdseries
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ekrem, de man met de meeste neusbreuken in de menselijk geschiedenis.
Niet te vergeten Tekin zijn laffe sidekick.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ekrem, de man met de meeste neusbreuken in de menselijk geschiedenis.
Hé, laten we dat eens doenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij en ik zouden eens x naar een tentoonstelling over het Ottomaanse rijk moeten gaan.
Ja hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Of niet, kan ookquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
Trigger, hoe heet die Braziliaanse dizi van de jaren ehmmm... eind 99 ofzo.
Was erg bekend, Braziliaans, maar het thema was Arabisch. Ik herinner mij namelijk een scene met een scheiding, waarin de man 3 x bos ol riep.
Als je dit kan vinden ben je mijn held. Serieus.
Oh en Starbucks zuigt, zelfs koffie uit een zakje is lekkerder dan die halfzachte prutzooi.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik voel me zo afgesloten van de wereld. Starbucks, simit sarayi, mado, makara en weet ik veel hoe veel tentjes hebben hun deuren geopend maar ik maak er zo weinig van mee. uff.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
Was erg bekend, Braziliaans, maar het thema was Arabisch. Ik herinner mij namelijk een scene met een scheiding, waarin de man 3 x bos ol riep.
Ken je dit ook?quote:
Krijg je geen resultaat wanneer je op 'eski brezilya dizileri' zoekt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
Deze ken ik jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken je dit ook?
Dan zou je echt een baasje zijn.
Sinbad de Zeeman dan. Ecte moslim serie is datquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
Mijn held
Zoveel aan gehad.
[ afbeelding ]
Wallah al n x gedaan.. Nu doe ik t weer. Ben serieus al zeker 1 jaar op zoek.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijg je geen resultaat wanneer je op 'eski brezilya dizileri' zoekt?
Jeugdsentiment altijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze ken ik ja
En grendaizer en captain majeed
Haha...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinbad de Zeeman dan. Ecte moslim serie is dat
Dit is echt jeugdsentiment voor mijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jeugdsentiment altijd.
Maar was toen nog niet in Nederland toen ik er naar keek.
Nee man. Dit:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinbad de Zeeman dan. Ecte moslim serie is dat
Joh gek, 7 jaar?quote:
quote:
Best grappig dat iemand met zo'n neus heel veel rijkdommen wiltquote:
Dan moeten we snel weereens iets doenquote:
Beestenbos is boos was echt zieligquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
'Montana Jones' en 'Beestenbos is boos' waren pas spannend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beestenbos is boos was echt zieligIedereen ging dood
Ja man, het was toen eigenlijk best wel luguber voor een kinderserie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beestenbos is boos was echt zieligIedereen ging dood
Moeder van Bambi gaat ook dood trouwens. Kutfilm.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moeder van Bambi gaat ook dood trouwens. Kutfilm.
Trakteer jij?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan moeten we snel weereens iets doen
Dat is Spaans, niet Braziliaans.quote:
Ken ik nietquote:
Ik ga daar altijd heen voor de shakes/fraps.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh en Starbucks zuigt, zelfs koffie uit een zakje is lekkerder dan die halfzachte prutzooi.
Vader van Simba trouwens ook.quote:
''Furabilirm de, furmayabilirim de. Garantisi yok.''quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had een crush op de personage die hij speelde. Niet een echte, maar vond het gewoon leuk.
Ovide!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb overigens een "klein" archief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel grappig om zo nu en dan eens iets terug te kijken. Achteraf zijn er echt veel dingen die best raar zijn of heel anders zijn dan ze er uit zien na al die jaren.
Je moet eens afleveringen van Ren & Stympy zien. Werd gewoon uitgezonden op kinderzendersquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja man, het was toen eigenlijk best wel luguber voor een kinderserie.
Weet je hoeveel calorieën daarin zitten?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga daar altijd heen voor de shakes/fraps.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Furabilirm de, furmayabilirim de. Garantisi yok.''
Waarom moet je het nou verpesten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je hoeveel calorieën daarin zitten?
Met z'n gansquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog DVDs van. En Niels Holgersson
Dommelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe heette die met die hond, bommel?
Dommelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe heette die met die hond, bommel?
Geef je nu een vrijbrief voor GoT spoilers?quote:
Dat weet ik al niet meerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Best wel mazzel dat hij op die gans mocht meevliegen nadat hij dat beest mishandeld had.
O ja, die ging nog iets verder. Maar bij 'Beestenbos is boos' was de sfeer ook donker, is me bijgebleven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet eens afleveringen van Ren & Stympy zien. Werd gewoon uitgezonden op kinderzenders
Ik ging ook altijd stuk om Burhan.quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan jou onderwijzen in het Turk-zijn.
In Beestenbos is Boos werden er ook dieren doodgereden enzo. Dat was best eenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, die ging nog iets verder. Maar bij 'Beestenbos is boos' was de sfeer ook donker, is me bijgebleven.
Ik heb heel seizoen 1 in het Nederlandsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef mrstylo het volgende:
Pokémon seizoen 1.
Kende alle 150/151 Pokemon namen uit mijn hoofd.
Door die bazige eindtunesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef mrstylo het volgende:
Pokémon seizoen 1.
Kende alle 150/151 Pokemon namen uit mijn hoofd.
Ik heb ze op videoband.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb heel seizoen 1 in het NederlandsToen Pokémon nog leuk was
Alleen als ie zich weer eens liet koeieneren.quote:
Heb er zo'n hekel aan wanneer mensen dit zeggen. Niet aan jou gericht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je hoeveel calorieën daarin zitten?
Die serie is zo goed als verloren gegaan bij een overstroming in het ATV gebouw.quote:
serieus?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die serie is zo goed als verloren gegaan bij een overstroming in het ATV gebouw.
De enige die alle series hebben zijn mensen die het op video hebben opgenomen. Bij ATV is de helft verloren gegaan
Vorig jaar gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet..... Kap met die nostalgie.
En lach hierom.
Ja. Er zijn een hoop afleveringen nog online te vinden maar er ontbreken er ook een hoop. Ik hoop dat er nog iemand opduikt met alle afleveringen. Dan heb je gewoon materiaal wat ATV niet meer heeftquote:
Ben nog naar die show geweest. Je moet de hele show bekijken. Staat volgens mij op YT.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet..... Kap met die nostalgie.
En lach hierom.
Ik had dat hierbij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:25 schreef Aloulou het volgende:
Deze aflevering is geweldig (helemaal als je hem nu kijkt)...en maakte wel veel indruk op me![]()
Neequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef je nu een vrijbrief voor GoT spoilers?
Zonde, serieus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja. Er zijn een hoop afleveringen nog online te vinden maar er ontbreken er ook een hoop. Ik hoop dat er nog iemand opduikt met alle afleveringen. Dan heb je gewoon materiaal wat ATV niet meer heeft
Hahaha, jammer dat dit niet echt isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |