Met al die tijd bedoelt u?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben keivroom.
Waar was jij al die tijd? Nou nou nou?
Welk woord begreep je nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lan oglum (geen scheldwoord dit, yvonne) wie heeft het over jou?
Verder hoef je hier niet op in te gaan.
Dat had ik al niet meer sinds ik 6 was ofzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dacht google schermt bepaalde dingen wel af. Ik kwam een video tegen van een meisje met hoofddoek en ze werd gewurgd met een metalen iets door hun, omdat ze ze niet wilde bekeren tot het extreme.
Ik zweer het, heb geen enkele hoop meer in de mensheid.
Neeeeeeeeeeeeeeee, er komt een MADO in Den Haag cs, ik ga daar wonen, op de stoep.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mama yvonne gaat billenkoek uitdelen.
Ik heb je in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet gesprokenquote:
Waarom krijg je geen DM meer als je ban hebt. Ik kwam pas na een dag achter.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welk woord begreep je niet![]()
Een mooie streep, iedereen kan stoppen met de TR's, vanaf hier wordt er nederlands gesproken, wil je elkaar het leven zuur maken of juist niet, daar hebben nou die DM functie voor.
Nee, vanaf hier gaat het over ijs.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Palestina, Syrië, Koerden
Zijn we los?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat had ik al niet meer sinds ik 6 was ofzo.
Maar isis is ander verhaal. Ze hebben gewoon geen ziel. Dat stoort me eraan. Doen echt de meest harteloze dingen.
Niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom krijg je geen DM meer als je ban hebt. Ik kwam pas na een dag achter.
Sinds je me hebt eruitgeschopt als mod van FOK! ben ik boos op jou.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je in jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet gesproken
Zeg, vind jij ijs ook zo lekker?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Waarom prosteert niemand hier tegen. En wel tegen Palestina.
Meet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee, er komt een MADO in Den Haag cs, ik ga daar wonen, op de stoep.
Zag vandaag een stukje over die gast uit Almere die naar Syrie is gegaan. Stond dit keer met 6/7 (ont)hoofden op de fotoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat had ik al niet meer sinds ik 6 was ofzo.
Maar isis is ander verhaal. Ze hebben gewoon geen ziel. Dat stoort me eraan. Doen echt de meest harteloze dingen.
Slaapverlamming my man. Heb ik erg vaak last van gehad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Hebben jullie ook meegemaakt dat je ineens wakker wordt, maar dat je hele lichaam nog slaapt? Je kan niets bewegen dan. Fucking eng is dat.
Och boeien, je had het verdiend luie donderquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds je me hebt eruitgeschopt als mod van FOK! ben ik boos op jou.
En dan kijken wie het meeste ijs opkan?quote:
Wat is een MADO?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee, er komt een MADO in Den Haag cs, ik ga daar wonen, op de stoep.
Het #freepalestina gebeuren is nu gewoon 'in'.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Waarom prosteert niemand hier tegen. En wel tegen Palestina.
Hypocriet dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het #freepalestina gebeuren is nu gewoon 'in'.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet?
Volgens mij wel hoor, dan heeft iemand je geblockt.
De winnaar trakteert?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan kijken wie het meeste ijs opkan?
Ik heb liever #freegebandeuser.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het #freepalestina gebeuren is nu gewoon 'in'.
Goor he.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zag vandaag een stukje over die gast uit Almere die naar Syrie is gegaan. Stond dit keer met 6/7 (ont)hoofden op de foto
Ik deed nog altijd meer dan jij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och boeien, je had het verdiend luie donder
Ik ga morgen eens uitgebreid koken voor mezelf. Avondeten, toetje etc.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oreo's
En straks ga ik de overgebleven stroopwafels eten
stroopwafels door je ijsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oreo's
En straks ga ik de overgebleven stroopwafels eten
Barbaarquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Regel jij de ban, dan organiseer ik #freemrstylo
#nojoke
Turken taking over!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over 14 dagen pas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het voetbalseizoen begint weer. De haat is aan
Feyenoord tegen Besiktas 30 juliquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het voetbalseizoen begint weer. De haat is aan
http://www.madobikecenter.nl/quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Barbaar
Dat weet je niet?
Ohooooooooooooooooooooooooooooooh
Dag schatje! Waar was je?quote:
Veel plezier nog met Maher en co.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 14 dagen pas.
En alvast gefeliciteerd.
***** Brands'.
Kus m'n voetenquote:
Ik voel me zo afgesloten van de wereld. Starbucks, simit sarayi, mado, makara en weet ik veel hoe veel tentjes hebben hun deuren geopend maar ik maak er zo weinig van mee. uff.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turken taking over!Ik wacht op de dag dat een echt Iskender-keten haar operaties uitbreidt naar Nederland.
We hebben wel De Jong.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel plezier nog met Maher en co.
http://www.mado.com.tr/mado-cafe/mado_cafe_hakkinda.aspxquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.madobikecenter.nl/
Sportieve meid
Ijswinkel. Wat is daar zo speciaal aan?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.mado.com.tr/mado-cafe/mado_cafe_hakkinda.aspx
Zo vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak, vaker dan jijquote:
Lekerste ijs van TR en nu van de hele wereldquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ijswinkel. Wat is daar zo speciaal aan?
Dondurmaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.mado.com.tr/mado-cafe/mado_cafe_hakkinda.aspx
Italiaanse ijs>>>> alles.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekerste ijs van TR en nu van de hele wereld
Wanneer was laatste xquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak, vaker dan jij
Anders, echt smaak structuur is anders.quote:
Real pakt alle prijzen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben wel De Jong.
4-1 voor PSV tegen Ajax.
3x De jong.
Als ik niet op mobiel zat, dan had ik een tr gedaan. Praat Nederlands.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dondurma
IJscuypje schijnt ook lekker te zijn
Verleden maand Macedonië, bijna TR tochquote:
Ik ook niet, hoor. Meeste zit in Den Haag, Amsterdam en Rotterdam, dus ook te ver voor mij om alleen daarvoor te gaan reizen. Ik ben ook maar een paar keer naar alleen Çigköftem in Breda geweest omdat het in de buurt is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik voel me zo afgesloten van de wereld. Starbucks, simit sarayi, mado, makara en weet ik veel hoe veel tentjes hebben hun deuren geopend maar ik maak er zo weinig van mee. uff.
Daar schijt je toch snel van?quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor. Meeste zit in Den Haag, Amsterdam en Rotterdam, dus ook te ver voor mij om alleen daarvoor te gaan reizen. Ik ben ook maar een paar keer naar alleen Çigköftem in Breda geweest omdat het in de buurt is.
Jij en ik zouden eens x naar een tentoonstelling over het Ottomaanse rijk moeten gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verleden maand Macedonië, bijna TR toch
En wij hebben de Boer met 4x de schaalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben wel De Jong.
4-1 voor PSV tegen Ajax.
3x De jong.
Neem mij ook mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij en ik zouden eens x naar een tentoonstelling over het Ottomaanse rijk moeten gaan.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man was gewoon 14 uur aan de schijt.
Jullie vullen elkaar goed aan.quote:
Deze linkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Jullie vullen elkaar goed aan.
Snapje want Cruyff was nummer 14.........sorry.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, dvd-box van alle seizoenen Aynali Tahir.
Word.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Maar Trigger bestaat IRL niet. Ik zeg het jullie alvast.
Staan op YT.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, dvd-box van alle seizoenen Aynali Tahir.
Wij allemaal niet toch.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Maar Trigger bestaat IRL niet. Ik zeg het jullie alvast.
Die serie ziet er uit als een serie met stoere boys met een pot gel in de haarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, dvd-box van alle seizoenen Aynali Tahir...
Jij bent nog te jong daarvoor. Nu heb je Game of Thrones; vroeger had je Aynali Tahir.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die serie ziet er uit als een serie met stoere boys met een pot gel in de haar
Ik ben uit '91quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong daarvoor. Nu heb je Game of Thrones; vroeger had je Aynali Tahir.
Je bent een kind nog. Ga slapen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben uit '91
Alleen keek ik nooit Turkse TV. Veel pulp. Alleen Avrupa Yakasi en Komedi Dukkani
Jij bent ouder dan mijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben uit '91
Alleen keek ik nooit Turkse TV. Veel pulp. Alleen Avrupa Yakasi en Komedi Dukkani
Oh, dacht dat je iets van 17/18 was, maar weet niet waarom...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben uit '91
Het scheelt een paar jaartjesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
dacht dat je iets van 17/18 was, maar weet niet waaro
Dacht dat je Karadenizliler verachtte...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
Avrupa Yakasi.
Heb een crush op Laz Dursun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |