De winnaar trakteert?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan kijken wie het meeste ijs opkan?
Ik heb liever #freegebandeuser.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het #freepalestina gebeuren is nu gewoon 'in'.
Goor he.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zag vandaag een stukje over die gast uit Almere die naar Syrie is gegaan. Stond dit keer met 6/7 (ont)hoofden op de foto
Ik deed nog altijd meer dan jij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och boeien, je had het verdiend luie donder
Ik ga morgen eens uitgebreid koken voor mezelf. Avondeten, toetje etc.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oreo's
En straks ga ik de overgebleven stroopwafels eten
stroopwafels door je ijsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oreo's
En straks ga ik de overgebleven stroopwafels eten
Barbaarquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Regel jij de ban, dan organiseer ik #freemrstylo
#nojoke
Turken taking over!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee, er komt een MADO in Den Haag cs, ik ga daar wonen, op de stoep.
Over 14 dagen pas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het voetbalseizoen begint weer. De haat is aan
Feyenoord tegen Besiktas 30 juliquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het voetbalseizoen begint weer. De haat is aan
http://www.madobikecenter.nl/quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Barbaar
Dat weet je niet?
Ohooooooooooooooooooooooooooooooh
Dag schatje! Waar was je?quote:
Veel plezier nog met Maher en co.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 14 dagen pas.
En alvast gefeliciteerd.
***** Brands'.
Kus m'n voetenquote:
Ik voel me zo afgesloten van de wereld. Starbucks, simit sarayi, mado, makara en weet ik veel hoe veel tentjes hebben hun deuren geopend maar ik maak er zo weinig van mee. uff.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turken taking over!Ik wacht op de dag dat een echt Iskender-keten haar operaties uitbreidt naar Nederland.
We hebben wel De Jong.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel plezier nog met Maher en co.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |