Dit dus. Ik doe dit bij ieder volk die zo over mij of mijn volk begint. Al is het een volk wat uberhaupt te ver van mij staat om te haten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Verpest Borte de sfeer dan? Ze krijgt een persoonlijke opmerking (over ''Atatürk-indoctrinatie'') en reageert daar met gelijke munt op terug.
Hallo skatje, kijk even boven jequote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit dus. Ik doe dit bij ieder volk die zo over mij of mijn volk begint. Al is het een volk wat uberhaupt te ver van mij staat om te haten.
Voel je dan een keer niet zo aangevallen, jij nationalist.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit dus. Ik doe dit bij ieder volk die zo over mij of mijn volk begint. Al is het een volk wat uberhaupt te ver van mij staat om te haten.
syl!quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel je dan een keer niet zo aangevallen, jij nationalist.
quote:jij lief meisje
Iets van tien dagen gevast, meer dan genoeg.quote:
Het is een aanval op mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel je dan een keer niet zo aangevallen, jij nationalist.
Neen, je kunt een snoepje krijgen.quote:
Knapquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iets van tien dagen gevast, meer dan genoeg.Vooral na jaren (volgens mij 10+) niet gevast te hebben.
Nee dat hoeft ook niet, maar het wordt actie-reactie en zitten we hier morgenochtend nogquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een aanval op mij.Sorry hoor maar moet ik de one-love peace in the world hippie gaan spelen wanneer iemand een aanval maakt op mij en/of mijn volk?
Sorry yvonne. ik kap
Zitten hier sowieso tot dan. Na 5 uur slaap ik wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet, maar het wordt actie-reactie en zitten we hier morgenochtend nog
Che, ik wacht nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn haat richting Koerden? Dit kun je natuurlijk onderbouwen met quotes of voorbeelden waaruit dit blijkt...
DMquote:
Haha waarom doe je dat? Echt vies altijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb net gegoogled op Isis. Ik ga zo huilen denk ik.
wat ismet isisquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb net gegoogled op Isis. Ik ga zo huilen denk ik.
Lan oglum (geen scheldwoord dit, yvonne) wie heeft het over jou?quote:
Doe es vroom.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef yvonne het volgende:
En het is snotdomme een gezellige slowchat al jaren, er wordt al zat gekloot op en buiten FOK!.
Peace,
Dacht google schermt bepaalde dingen wel af. Ik kwam een video tegen van een meisje met hoofddoek en ze werd gewurgd met een metalen iets door hun, omdat ze ze niet wilde bekeren tot het extreme.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha waarom doe je dat? Echt vies altijd.
Ik ben keivroom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |