Begonnen in 1997, waarbij eerst Zumrut, daarna Sedef, daarna Dalya zijn liefde was en Tilki Ekrem zijn grootste rivaal, met 169 afleveringen geeindigd rond 2002, waarbij eerst Alisan de rol had, maar na zijn vertrok Arif Kilisli het overnam vanaf aflevering 120 en uit werd gezonden op Star?quote:

Ekrem, de man met de meeste neusbreuken in de menselijk geschiedenis.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Begonnen in 1997, waarbij eerst Zumrut, daarna Sedef, daarna Dalya zijn liefde was en Tilki Ekrem zijn grootste rivaal, met 169 afleveringen geeindigd rond 2002, waarbij eerst Alisan de rol had, maar na zijn vertrok Arif Kilisli het overnam vanaf aflevering 120 en uit werd gezonden op Star?

Dragonball Zquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit>>>>> jullie jeugdseries

quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dragonball Z
4 afleveringen voor een kamehamea

Deze man weetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
Dit>>>>> jullie jeugdseries
[ afbeelding ]

Bron?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ekrem, de man met de meeste neusbreuken in de menselijk geschiedenis.

Niet te vergeten Tekin zijn laffe sidekick.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ekrem, de man met de meeste neusbreuken in de menselijk geschiedenis.

Hé, laten we dat eens doenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij en ik zouden eens x naar een tentoonstelling over het Ottomaanse rijk moeten gaan.

Ja hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
Maar Trigger bestaat IRL niet. Ik zeg het jullie alvast.

Of niet, kan ookquote:

quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
Trigger, hoe heet die Braziliaanse dizi van de jaren ehmmm... eind 99 ofzo.
Was erg bekend, Braziliaans, maar het thema was Arabisch. Ik herinner mij namelijk een scene met een scheiding, waarin de man 3 x bos ol riep.
Als je dit kan vinden ben je mijn held. Serieus.

Oh en Starbucks zuigt, zelfs koffie uit een zakje is lekkerder dan die halfzachte prutzooi.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik voel me zo afgesloten van de wereld. Starbucks, simit sarayi, mado, makara en weet ik veel hoe veel tentjes hebben hun deuren geopend maar ik maak er zo weinig van mee. uff.

quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
Was erg bekend, Braziliaans, maar het thema was Arabisch. Ik herinner mij namelijk een scene met een scheiding, waarin de man 3 x bos ol riep.

Ken je dit ook?quote:

Krijg je geen resultaat wanneer je op 'eski brezilya dizileri' zoekt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:

Deze ken ik jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken je dit ook?
Dan zou je echt een baasje zijn.

Sinbad de Zeeman dan. Ecte moslim serie is datquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
Mijn held
Zoveel aan gehad.
[ afbeelding ]

Wallah al n x gedaan.. Nu doe ik t weer. Ben serieus al zeker 1 jaar op zoek.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijg je geen resultaat wanneer je op 'eski brezilya dizileri' zoekt?

Jeugdsentiment altijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze ken ik ja
En grendaizer en captain majeed

Haha...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinbad de Zeeman dan. Ecte moslim serie is dat

Dit is echt jeugdsentiment voor mijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jeugdsentiment altijd.
Maar was toen nog niet in Nederland toen ik er naar keek.

Nee man. Dit:quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinbad de Zeeman dan. Ecte moslim serie is dat

Joh gek, 7 jaar?quote:

quote:

Best grappig dat iemand met zo'n neus heel veel rijkdommen wiltquote:

Dan moeten we snel weereens iets doenquote:

Beestenbos is boos was echt zieligquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
'Montana Jones' en 'Beestenbos is boos' waren pas spannend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILER!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beestenbos is boos was echt zieligIedereen ging dood

Ja man, het was toen eigenlijk best wel luguber voor een kinderserie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beestenbos is boos was echt zieligIedereen ging dood

Moeder van Bambi gaat ook dood trouwens. Kutfilm.quote:

quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moeder van Bambi gaat ook dood trouwens. Kutfilm.

Trakteer jij?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan moeten we snel weereens iets doen

Dat is Spaans, niet Braziliaans.quote:

Ken ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |