Ik ga daar altijd heen voor de shakes/fraps.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh en Starbucks zuigt, zelfs koffie uit een zakje is lekkerder dan die halfzachte prutzooi.
Vader van Simba trouwens ook.quote:
''Furabilirm de, furmayabilirim de. Garantisi yok.''quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had een crush op de personage die hij speelde. Niet een echte, maar vond het gewoon leuk.
Ovide!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb overigens een "klein" archief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel grappig om zo nu en dan eens iets terug te kijken. Achteraf zijn er echt veel dingen die best raar zijn of heel anders zijn dan ze er uit zien na al die jaren.
Je moet eens afleveringen van Ren & Stympy zien. Werd gewoon uitgezonden op kinderzendersquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja man, het was toen eigenlijk best wel luguber voor een kinderserie.
Weet je hoeveel calorieën daarin zitten?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga daar altijd heen voor de shakes/fraps.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Furabilirm de, furmayabilirim de. Garantisi yok.''
Waarom moet je het nou verpesten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je hoeveel calorieën daarin zitten?
Met z'n gansquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog DVDs van. En Niels Holgersson
Dommelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe heette die met die hond, bommel?
Dommelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe heette die met die hond, bommel?
Geef je nu een vrijbrief voor GoT spoilers?quote:
Dat weet ik al niet meerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Best wel mazzel dat hij op die gans mocht meevliegen nadat hij dat beest mishandeld had.
O ja, die ging nog iets verder. Maar bij 'Beestenbos is boos' was de sfeer ook donker, is me bijgebleven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet eens afleveringen van Ren & Stympy zien. Werd gewoon uitgezonden op kinderzenders
Ik ging ook altijd stuk om Burhan.quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan jou onderwijzen in het Turk-zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |