In Beestenbos is Boos werden er ook dieren doodgereden enzo. Dat was best eenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, die ging nog iets verder. Maar bij 'Beestenbos is boos' was de sfeer ook donker, is me bijgebleven.
Ik heb heel seizoen 1 in het Nederlandsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef mrstylo het volgende:
Pokémon seizoen 1.
Kende alle 150/151 Pokemon namen uit mijn hoofd.
Door die bazige eindtunesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:21 schreef mrstylo het volgende:
Pokémon seizoen 1.
Kende alle 150/151 Pokemon namen uit mijn hoofd.
Ik heb ze op videoband.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb heel seizoen 1 in het NederlandsToen Pokémon nog leuk was
Alleen als ie zich weer eens liet koeieneren.quote:
Heb er zo'n hekel aan wanneer mensen dit zeggen. Niet aan jou gericht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je hoeveel calorieën daarin zitten?
Die serie is zo goed als verloren gegaan bij een overstroming in het ATV gebouw.quote:
serieus?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die serie is zo goed als verloren gegaan bij een overstroming in het ATV gebouw.
De enige die alle series hebben zijn mensen die het op video hebben opgenomen. Bij ATV is de helft verloren gegaan
Vorig jaar gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet..... Kap met die nostalgie.
En lach hierom.
Ja. Er zijn een hoop afleveringen nog online te vinden maar er ontbreken er ook een hoop. Ik hoop dat er nog iemand opduikt met alle afleveringen. Dan heb je gewoon materiaal wat ATV niet meer heeftquote:
Ben nog naar die show geweest. Je moet de hele show bekijken. Staat volgens mij op YT.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet..... Kap met die nostalgie.
En lach hierom.
Ik had dat hierbij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:25 schreef Aloulou het volgende:
Deze aflevering is geweldig (helemaal als je hem nu kijkt)...en maakte wel veel indruk op me![]()
Neequote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef je nu een vrijbrief voor GoT spoilers?
Zonde, serieus.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja. Er zijn een hoop afleveringen nog online te vinden maar er ontbreken er ook een hoop. Ik hoop dat er nog iemand opduikt met alle afleveringen. Dan heb je gewoon materiaal wat ATV niet meer heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |