SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Juist van class ben geen Pool of zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Elan kiest zeker 1
Die houdt wel van ordinair
Wat is er mis met die broek?quote:
Leuk! Ook die ketting.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles, de pasvorm (zie die kreukels) verwassen pure armoede
In combinatie met de andere kleding die ze aanheeft en hoe ze zich presenteert kan je wel van een sloeber spreken jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles, de pasvorm (zie die kreukels) verwassen pure armoede
Ergo: vrouwen mogen geen broek dragen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel beter allemaal
Mag wel maar het is vaak lelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergo: vrouwen mogen geen broek dragen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel beter allemaal
O, 5. (niet per se polo, maar wel shirt en broek)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
Ik kleed me trouwens het meest als 4 (als ik het goed onthouden heb).
Wel de leukste. Al hoewel een beetje te hipster voor mijn smaak.quote:
wiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
2 keer klaplong
2 keer beide sleutelbenen gebroken
gebroken arm,
2x! een gebroken nek
Ga je toch niet door met je sport
Geen idee, is op rtl 5, een of andere motorcrosser.quote:
Iets zegt me ook dat ze net iets te veel niet spoortquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel de leukste. Al hoewel een beetje te hipster voor mijn smaak.
Afschuwelijk die linker.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me ook dat ze net iets te veel niet spoort
Maar ik zou niemand ruilen voor wie ik nu heb. No fucking way
Iew nee. Gatver.quote:
Jij hebt geen classquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afschuwelijk die linker.
Moet wel beetje close to the legs blijven.
Ik lig er geen seconde wakker van.quote:
Die jurk is echt lelijk.quote:
Precies. En mannen hoeven ook niet elke dag in pak.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lig er geen seconde wakker van.
Ik hoef ook geen chick die zich elke minuut van de dag classy wil kleden
Ik heb geen eens een pakquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. En mannen hoeven ook niet elke dag in pak.
Dat is wel mooi ja, maar niet als dagelijkse outfitquote:
Ligt er aan wat voor werk je doet tochquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. En mannen hoeven ook niet elke dag in pak.
Stuk beter. Zou dragen.quote:
In pak naar UWV toch XDquote:
Weekenden zijn er ook nog. Dan lekker je golf outfit aan, toch?quote:
jezusquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
Heb wel een van Hugo Boss was 1300 incl stellen
Doen ze soms juist als je je niet netjes kleedt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Boh nee voor je weet gaan ze je korten man
Merkkleding heeft wel prioriteit maar golfkleding is bullshit je kan ook gewoon Replay met polo van RL of Lacoste dragen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Weekenden zijn er ook nog. Dan lekker je golf outfit aan, toch?
Was grapje heur. Ik geef nauwelijks een neuk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Merkkleding heeft wel prioriteit maar golfkleding is bullshit je kan ook gewoon Replay met polo van RL of Lacoste dragen.
En schoenen natuurlijk, erg belangrijk.
Gewoon als een pooier gaan met bontjas en zo'n wandelstok en dan zo'n vrouw die daar werkt ronselen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Doen ze soms juist als je je niet netjes kleedt.
Ik zou dat wel willen zien ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon als een pooier gaan met bontjas en zo'n wandelstok en dan zo'n vrouw die daar werkt ronselen.
Zou me echt kapot lachen als iemand dat zou doen.
Zijn ook andere merken maar je gaat niet een Zeeman lopen toch dan ben je battieboy.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Alleen maar in Ralph Lauren en Lacoste lopenflikkert op.
baas maar is gewoon goede investeringquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
Heb wel een van Hugo Boss was 1300 incl stellen
Ben nog nooit in de Zeeman geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ook andere merken maar je gaat niet een Zeeman lopen toch dan ben je battieboy.
En wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger als kutbrugger met je vrienden naar de Vibra gaan en vragen waar de Armani-broeken lagen
Geen idee, maar altijd zigeuners die in die winkel boos kekenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
En wat zeiden ze?![]()
Loop zelfs niet met tasjes van zulke winkels
niet veel mis mee, aldi is wel kutquote:
fruit schijnt wel goed te zijn daarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet veel mis mee, aldi is wel kut
Lidl heeft hier ook niks meer in dozen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet veel mis mee, aldi is wel kut
Zag laatst iemand met een broek waar heel groot een Zeeman borduursel op stond. Ik vond het juist wel grappig. Beetje rebels.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ook andere merken maar je gaat niet een Zeeman lopen toch dan ben je battieboy.
Jup maar jij houdt daar wel van.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag laatst iemand met een broek waar heel groot een Zeeman borduursel op stond. Ik vond het juist wel grappig. Beetje rebels.
Ik koop nooit bij de Zeeman.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup maar jij houdt daar wel van.
Inso en ik hebben echt een kuthekel aan hippies.
Finkbrau/Grafenwalder/Oettinger?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Lekker bier ook.
Maar niet Schültenbrau die andere
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup maar jij houdt daar wel van.
Inso en ik hebben echt een kuthekel aan hippies.
CIaoquote:
Ja ik dacht dat hij ging snijdenquote:
quote:
Hoe zou je je stijl dan willen omschrijven?quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Hij ging helemaal tekeer in dm werd beetje bang man.
had emotionele aanval manquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Hij ging helemaal tekeer in dm werd beetje bang man.
Waarom dan?quote:
Wist me geen houding man dacht elke keer ok nu komt hij met een fatoe maar bleef maar gaan toen was ik loos gegaan uit dat gesprekquote:
ik was in slaap gevallen achter pc niet lang daarnaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Wist me geen houding man dacht elke keer ok nu komt hij met een fatoe maar bleef maar gaan toen was ik loos gegaan uit dat gesprek
Wat hoe dan was je dronkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was in slaap gevallen achter pc niet lang daarna
Nee, was wel heel moe manquote:
quote:
trustenquote:
gewoon 8192 halen nuquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
alles goed?quote:
warm vooralquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zekers, begin beetje moe te worden maar that's it. Daar?
Net één gedraaidquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
warm vooral
ben nog klaar wakker
straks maar es effekes een jointje roken en dan val ik wel in slaap hoop ik
lekkerquote:
is dat verschillend met gewoon kush?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
is dat verschillend met gewoon kush?
ik heb er hier een liggen met ketama hasj
quote:
quote:
Ik zie hier louter positieve dingen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:33 schreef Monopoly het volgende:
Straks salaris op de rekening
Ik ga bier kopenVoor het eerst deze week
Iedereen snapt de wonderen van het weekend toch wel?quote:
Lekker is een understatement. Zodra ik zo'n potje in handen heb moet ik vechten om het niet binnen een dag leeg te etenquote:
zijn ook best klein en je betaald er best veel voorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker is een understatement. Zodra ik zo'n potje in handen heb moet ik vechten om het niet binnen een dag leeg te eten
Verslaafd.
Ik wacht meestal ook op aanbiedingen. Bij de Makro is het soms raak.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zijn ook best klein en je betaald er best veel voor
al jaren niet gehad verder
Dit is geweldig.quote:
Hoe kan je niet van brood houdenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef Fera het volgende:
Een van de weinige smeersels die mij brood laten eten. Verder houd ik niet zo van brood.
Vers is wel lekker, maar vaak krijg ik het gewoon niet weg. Zo snel droog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je niet van brood houden
Vers brood van de bakker
Apartquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Vers is wel lekker, maar vaak krijg ik het gewoon niet weg. Zo snel droog.
Je bent zelf snel dr.... o nee wacht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Vers is wel lekker, maar vaak krijg ik het gewoon niet weg. Zo snel droog.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelf snel dr.... o nee wacht.
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:58 schreef Etsu het volgende:
Zo, koper is geweest, heb hem anaal verkracht voor Fok-it.
Ik wou net zeggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelf snel dr.... o nee wacht.
Hoi Etsuquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:58 schreef Etsu het volgende:
Zo, koper is geweest, heb hem anaal verkracht voor Fok-it.
Niet goed onderhandelt dus door hemquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Twee keer omdat hij 70 euro te duur vindt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet goed onderhandelt dus door hemIk zou 70 euro erbij willen per keer dat jij met je vieze leuter erin vliegt
Halloquote:
Hoinquote:
Als je dat al zegt is hij vaak niet leukquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka noemt me ook zo.
Ik heb niks weg van een geit.
Waarom neemt een Belg een mes en vork mee als hij gaat autorijden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat al zegt is hij vaak niet leuk
Zodat hij de weg af kan snijden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom neemt een Belg een mes en vork mee als hij gaat autorijden?
Om de bocht af te snijden? Maar daar is alleen een mes voor nodig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zijn gestichten in Belgie niet overdekt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zijn gestichten in Belgie niet overdekt?wat slecht dat ik daar om moet lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik gebruik altijd mes en vork als ik iets snij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Om de bocht af te snijden? Maar daar is alleen een mes voor nodig.
[..]
Waarom zijn gestichten in Belgie niet overdekt?hahaha gvd topvormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koekoekAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd mes en vork als ik iets snij.
[..]
Waarom zijn gestichten in Belgie niet overdekt?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lr
Ik heb je gemist
ik nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik lijk sowieso een downie met mes en vork in m`n handen
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik lijk sowieso een downie met mes en vork in m`n handen
hand-oog coördinatiequote:
Ik wilde geen piemelgrap maken hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
Andere dingen normaal vasthouden lukt me wel gewoon hoor gr gr
wordt weer 5 gangetjesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
vanavond diner met schoonfamilie
echt precies geen zin in he
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en net doen alsof ik geen pauper ben
Hallo, knuffelen?quote:
Gewoon het pauperleven accepteren. Ik heb al 4 dagen geen shirt aangehad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en net doen alsof ik geen pauper ben
Jaaaaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo, knuffelen?
[..]
Gewoon het pauperleven accepteren. Ik heb al 4 dagen geen shirt aangehad.
heb dat ook geaccepteerd maar op zulke avonden stel je toch je toekomst een beetje veilig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon het pauperleven accepteren. Ik heb al 4 dagen geen shirt aangehad.
Waarom verkoop je dat allemaal?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:32 schreef Etsu het volgende:
Bed verkochtNu m'n eettafel en stoelen nog.
[..]
xx
tafeletiquettequote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb dat ook geaccepteerd maar op zulke avonden stel je toch je toekomst een beetje veilig.
Dus dat wordt een paar uur over politiek praten (in een discussie waarin ik nog de meest progressieve/linkse rakker ben zo'n beetje) en me aan tafeletiquette houden.
slecht leef
Je kunt ook altijd nog over het weer beginnen natuurlijk. Gewoon voor de maximale saaiheid gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb dat ook geaccepteerd maar op zulke avonden stel je toch je toekomst een beetje veilig.
Dus dat wordt een paar uur over politiek praten (in een discussie waarin ik nog de meest progressieve/linkse rakker ben zo'n beetje) en me aan tafeletiquette houden.
slecht leef
niets mis mee verder onderscheid het plebs van de elitequote:
Ik zou die volgorde niet eens weten van bestekquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niets mis mee verder onderscheid het plebs van de elite
maar ja
is zoveel nadenken
Jammer, had graag een bod uitgebrachtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:32 schreef Etsu het volgende:
Bed verkochtNu m'n eettafel en stoelen nog.
[..]
xx
ik wel na die 5 jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou die volgorde niet eens weten van bestek
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel na die 5 jaar.
maar had ook geen idee eerst altijd gewoon eten bij bank vroeger jwt
Ohquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik ga verhuizen en meer ruimte heb voor een boxspring.
Jij de meest linkse rakker. Jeetje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht leef
Alleen als het om eten gaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd mes en vork als ik iets snij.
Vorken links. Messen rechts. Soeplepel naast de messen.quote:
Gewoon blank en conservatief toch.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij de meest linkse rakker. Jeetje.
Is je schoonfamilie zo erg?
Ik ben links dus ik gebruik m`n vorm al met mijn rechterhandquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorken links. Messen rechts. Soeplepel naast de messen.
Nagerecht bestek boven.
messen met het snijgedeelte naar het bord. vorken en lepels hol.
en natuurlijk in volgorde van gebruik
eerste gang = buitenste bestek etc
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben links dus ik gebruik m`n vorm al met mijn rechterhand
En altijd gesprek over politiek natuurlijk, geen simpele gespreksonderwerpen aan tafelquote:
oh jawel hoor want er komt toch geen tegenwind zoals hier op FOK!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En altijd gesprek over politiek natuurlijk, geen simpele gespreksonderwerpen aan tafel
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh jawel hoor want er komt toch geen tegenwind zoals hier op FOK!
Je hand werd in en goede oude dagen niet voor niks op je rug gebonden om je te 'genezen'quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben links dus ik gebruik m`n vorm al met mijn rechterhand
Volgens mij doet Inso`s schoonfamilie dat ook als ik bij hun zou komen etenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hand werd in en goede oude dagen niet voor niks op je rug gebonden om je te 'genezen'
Ik dek thuis de tafel ook zo. Ook al zijn er dan niet zoveel gangen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorken links. Messen rechts. Soeplepel naast de messen.
Nagerecht bestek boven.
messen met het snijgedeelte naar het bord. vorken en lepels hol.
en natuurlijk in volgorde van gebruik
eerste gang = buitenste bestek etc
netjes ik nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dek thuis de tafel ook zo. Ook al zijn er dan niet zoveel gangen.
Flesje ketchup mee als sausquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso niet als echte pauper alles met alleen vork eten
nee hoor zijn wel aardigquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij doet Inso`s schoonfamilie dat ook als ik bij hun zou komen eten
Ketchup.quote:
En je vriendin gaat daar niet eens tegenin?quote:
patat met een vork etenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso niet als echte pauper alles met alleen vork eten
wel hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
En je vriendin gaat daar niet eens tegenin?
of anti Israëlquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
maar is toch onbegonnen werk
net als hier op FOK! rechts zijn
iedereen is anti israel bijna op FOK! tegenwoordig elk toppa zijn ze erquote:
Inso, waar doen mensen in Engeland hun brown sauce op en wat is het precies?quote:
niet in nws of polquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedereen is anti israel bijna op FOK! tegenwoordig elk toppa zijn ze er
bacon sandwiches en bij de full breakfastsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso, waar doen mensen in Engeland hun brown sauce op en wat is het precies?
Ik weet alleen dat het overal stond in Schotland en dat het smerig was bij de pie.
Okéquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bacon sandwiches en bij de full breakfasts
sowieso moet je dat niet willen eten
Van gisteren?quote:
Eergisteren ook nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van gisteren?
Was wel matig.
Zaten 2 leuke stukjes bij.
Was wel even tenenkrommend hoe de presentator sprak bij een stukje. Maar ik zal niks spoilen.quote:
Hij is sowieso tenenkrommendquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel even tenenkrommend hoe de presentator sprak bij een stukje. Maar ik zal niks spoilen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken je dat niet??
das konko lekker maar best duur
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mensen gehoord dat het lekker is.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker is een understatement. Zodra ik zo'n potje in handen heb moet ik vechten om het niet binnen een dag leeg te eten
Verslaafd.
Maar het is inderdaad te duur om vaak te kopen voor mij
Ik heb net met 35% korting de tomaat/basilicum versie gekocht. Dit is idd tering lekkerquote:
normale is nog veel lekkerder kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb net met 35% korting de tomaat/basilicum versie gekocht. Dit is idd tering lekker
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
normale is nog veel lekkerder kan ik je vertellen
Die is wel een 35% minder lekker, maar alsnog een topshow.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb net met 35% korting de tomaat/basilicum versie gekocht. Dit is idd tering lekker
Ik vind hem best wel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is wel een 35% minder lekker, maar alsnog een topshow.
Ik bedoel maar. Ik sta op het punt zelf naar de winkel te gaan nuquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel lekker eigenlijk
Doen. Ik heb een zak gesneden stokbrood gekocht en een potje heksenkaasquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Ik sta op het punt zelf naar de winkel te gaan nu
3 euro en voor jou een hoop tijdbesparing.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Etsu het volgende:
En m'n appartement is ook verhuurd. Nu even proberen of hij/zij m'n (rol)gordijnen wil overnemen. Wat zou een prima prijsje zijn denken jullie?
Vind zulke dingen inschatten heel lastig.
Ook lekker met komkommer en tomaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen. Ik heb een zak gesneden stokbrood gekocht en een potje heksenkaasLekker dippen. Gisteren al genoeg vlees gegeten
Bedankt voor het meedenken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 euro en voor jou een hoop tijdbesparing.
Wil je soms dippen met Dven?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen. Ik heb een zak gesneden stokbrood gekocht en een potje heksenkaasLekker dippen. Gisteren al genoeg vlees gegeten
Wat dacht je van 2x de helft?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Etsu het volgende:
En m'n appartement is ook verhuurd. Nu even proberen of hij/zij m'n (rol)gordijnen wil overnemen. Wat zou een prima prijsje zijn denken jullie?
Vind zulke dingen inschatten heel lastig.
Ik had niet anders verwacht maar ik ben gek op de bevestiging.quote:
Doe normaal manquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht maar ik ben gek op de bevestiging.
Dven is vandaag extra vervelend door het cancelen van zijn hippie festival.quote:
emotionele aanval weerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen zoveel onredelijkheid kan ik niet op ik sta op het punt boos weg te stormen
Ren in mijn armen en ik zal je troosten,quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen zoveel onredelijkheid kan ik niet op ik sta op het punt boos weg te stormen
gelukkig heb ik die maar eens per jaar door FOK!quote:
DMquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dven is vandaag extra vervelend door het cancelen van zijn hippie festival.
Tevens ben ik officieel vriend af bij hem dus er zit mogelijk wat wrok in mijn post.
Ik dacht dat je een psychose kreegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die maar eens per jaar door FOK!
de andere 364 dagen geef ik geen fucks
Eens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OMG wat een charmante laatste foto heb ik overigens.
Tot ooit.quote:Tot ziens broeder.
R.I.P LRquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn teennagel is vandaag al blijven hangen. Ik ben in glas gaan staan, mijn hand verbrand aan een pannetje en mijn vingernagel komt net vast te zitten tussen bureau en stoel...
Ik ga maar weer naar bed denk ik
Gelukkig heb je nog niet iemand jammerlijk dood moeten maken door hem van de trap af te duwen uit zelfbescherming.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn teennagel is vandaag al blijven hangen. Ik ben in glas gaan staan, mijn hand verbrand aan een pannetje en mijn vingernagel komt net vast te zitten tussen bureau en stoel...
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog niet iemand jammerlijk dood moeten maken door hem van de trap af te duwen uit zelfbescherming.
kus op je zere ledematenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig heb je onze liefde nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een dom schaap die Roos met die euro-muntenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je onze liefde nog.
#prayforLRquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
quote:
Dit doet mij deugd. Bedankt kameraden de liefde is geheel wederzijds.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je onze liefde nog.
Zojuist dit filmpje gedeelt op tumblr.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit doet mij deugd. Bedankt kameraden de liefde is geheel wederzijds.
Al word ik momenteel ook nog aangevallen door deze spin :s
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zojuist dit filmpje gedeelt op tumblr.
http://insomniaclol.tumblr.com/quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Toch wel met een aanbeveling ook mijn andere filmpjes te kijken he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |