tafeletiquettequote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb dat ook geaccepteerd maar op zulke avonden stel je toch je toekomst een beetje veilig.
Dus dat wordt een paar uur over politiek praten (in een discussie waarin ik nog de meest progressieve/linkse rakker ben zo'n beetje) en me aan tafeletiquette houden.
slecht leef
Je kunt ook altijd nog over het weer beginnen natuurlijk. Gewoon voor de maximale saaiheid gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb dat ook geaccepteerd maar op zulke avonden stel je toch je toekomst een beetje veilig.
Dus dat wordt een paar uur over politiek praten (in een discussie waarin ik nog de meest progressieve/linkse rakker ben zo'n beetje) en me aan tafeletiquette houden.
slecht leef
niets mis mee verder onderscheid het plebs van de elitequote:
Ik zou die volgorde niet eens weten van bestekquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niets mis mee verder onderscheid het plebs van de elite
maar ja
is zoveel nadenken
Jammer, had graag een bod uitgebrachtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:32 schreef Etsu het volgende:
Bed verkochtNu m'n eettafel en stoelen nog.
[..]
xx
ik wel na die 5 jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou die volgorde niet eens weten van bestek
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel na die 5 jaar.
maar had ook geen idee eerst altijd gewoon eten bij bank vroeger jwt
Ohquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik ga verhuizen en meer ruimte heb voor een boxspring.
Jij de meest linkse rakker. Jeetje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht leef
Alleen als het om eten gaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd mes en vork als ik iets snij.
Vorken links. Messen rechts. Soeplepel naast de messen.quote:
Gewoon blank en conservatief toch.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij de meest linkse rakker. Jeetje.
Is je schoonfamilie zo erg?
Ik ben links dus ik gebruik m`n vorm al met mijn rechterhandquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorken links. Messen rechts. Soeplepel naast de messen.
Nagerecht bestek boven.
messen met het snijgedeelte naar het bord. vorken en lepels hol.
en natuurlijk in volgorde van gebruik
eerste gang = buitenste bestek etc
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben links dus ik gebruik m`n vorm al met mijn rechterhand
En altijd gesprek over politiek natuurlijk, geen simpele gespreksonderwerpen aan tafelquote:
oh jawel hoor want er komt toch geen tegenwind zoals hier op FOK!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En altijd gesprek over politiek natuurlijk, geen simpele gespreksonderwerpen aan tafel
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh jawel hoor want er komt toch geen tegenwind zoals hier op FOK!
Je hand werd in en goede oude dagen niet voor niks op je rug gebonden om je te 'genezen'quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben links dus ik gebruik m`n vorm al met mijn rechterhand
Volgens mij doet Inso`s schoonfamilie dat ook als ik bij hun zou komen etenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hand werd in en goede oude dagen niet voor niks op je rug gebonden om je te 'genezen'
Ik dek thuis de tafel ook zo. Ook al zijn er dan niet zoveel gangen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorken links. Messen rechts. Soeplepel naast de messen.
Nagerecht bestek boven.
messen met het snijgedeelte naar het bord. vorken en lepels hol.
en natuurlijk in volgorde van gebruik
eerste gang = buitenste bestek etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |