tafeletiquettequote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb dat ook geaccepteerd maar op zulke avonden stel je toch je toekomst een beetje veilig.
Dus dat wordt een paar uur over politiek praten (in een discussie waarin ik nog de meest progressieve/linkse rakker ben zo'n beetje) en me aan tafeletiquette houden.
slecht leef
Je kunt ook altijd nog over het weer beginnen natuurlijk. Gewoon voor de maximale saaiheid gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb dat ook geaccepteerd maar op zulke avonden stel je toch je toekomst een beetje veilig.
Dus dat wordt een paar uur over politiek praten (in een discussie waarin ik nog de meest progressieve/linkse rakker ben zo'n beetje) en me aan tafeletiquette houden.
slecht leef
niets mis mee verder onderscheid het plebs van de elitequote:
Ik zou die volgorde niet eens weten van bestekquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niets mis mee verder onderscheid het plebs van de elite
maar ja
is zoveel nadenken
Jammer, had graag een bod uitgebrachtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:32 schreef Etsu het volgende:
Bed verkochtNu m'n eettafel en stoelen nog.
[..]
xx
ik wel na die 5 jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou die volgorde niet eens weten van bestek
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel na die 5 jaar.
maar had ook geen idee eerst altijd gewoon eten bij bank vroeger jwt
Ohquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik ga verhuizen en meer ruimte heb voor een boxspring.
Jij de meest linkse rakker. Jeetje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht leef
Alleen als het om eten gaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd mes en vork als ik iets snij.
Vorken links. Messen rechts. Soeplepel naast de messen.quote:
Gewoon blank en conservatief toch.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij de meest linkse rakker. Jeetje.
Is je schoonfamilie zo erg?
Ik ben links dus ik gebruik m`n vorm al met mijn rechterhandquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorken links. Messen rechts. Soeplepel naast de messen.
Nagerecht bestek boven.
messen met het snijgedeelte naar het bord. vorken en lepels hol.
en natuurlijk in volgorde van gebruik
eerste gang = buitenste bestek etc
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben links dus ik gebruik m`n vorm al met mijn rechterhand
En altijd gesprek over politiek natuurlijk, geen simpele gespreksonderwerpen aan tafelquote:
oh jawel hoor want er komt toch geen tegenwind zoals hier op FOK!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En altijd gesprek over politiek natuurlijk, geen simpele gespreksonderwerpen aan tafel
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh jawel hoor want er komt toch geen tegenwind zoals hier op FOK!
Je hand werd in en goede oude dagen niet voor niks op je rug gebonden om je te 'genezen'quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben links dus ik gebruik m`n vorm al met mijn rechterhand
Volgens mij doet Inso`s schoonfamilie dat ook als ik bij hun zou komen etenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hand werd in en goede oude dagen niet voor niks op je rug gebonden om je te 'genezen'
Ik dek thuis de tafel ook zo. Ook al zijn er dan niet zoveel gangen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorken links. Messen rechts. Soeplepel naast de messen.
Nagerecht bestek boven.
messen met het snijgedeelte naar het bord. vorken en lepels hol.
en natuurlijk in volgorde van gebruik
eerste gang = buitenste bestek etc
netjes ik nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dek thuis de tafel ook zo. Ook al zijn er dan niet zoveel gangen.
Flesje ketchup mee als sausquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso niet als echte pauper alles met alleen vork eten
nee hoor zijn wel aardigquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij doet Inso`s schoonfamilie dat ook als ik bij hun zou komen eten
Ketchup.quote:
En je vriendin gaat daar niet eens tegenin?quote:
patat met een vork etenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso niet als echte pauper alles met alleen vork eten
wel hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
En je vriendin gaat daar niet eens tegenin?
of anti Israëlquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
maar is toch onbegonnen werk
net als hier op FOK! rechts zijn
iedereen is anti israel bijna op FOK! tegenwoordig elk toppa zijn ze erquote:
Inso, waar doen mensen in Engeland hun brown sauce op en wat is het precies?quote:
niet in nws of polquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedereen is anti israel bijna op FOK! tegenwoordig elk toppa zijn ze er
bacon sandwiches en bij de full breakfastsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso, waar doen mensen in Engeland hun brown sauce op en wat is het precies?
Ik weet alleen dat het overal stond in Schotland en dat het smerig was bij de pie.
Okéquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bacon sandwiches en bij de full breakfasts
sowieso moet je dat niet willen eten
Van gisteren?quote:
Eergisteren ook nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van gisteren?
Was wel matig.
Zaten 2 leuke stukjes bij.
Was wel even tenenkrommend hoe de presentator sprak bij een stukje. Maar ik zal niks spoilen.quote:
Hij is sowieso tenenkrommendquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel even tenenkrommend hoe de presentator sprak bij een stukje. Maar ik zal niks spoilen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken je dat niet??
das konko lekker maar best duur
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mensen gehoord dat het lekker is.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker is een understatement. Zodra ik zo'n potje in handen heb moet ik vechten om het niet binnen een dag leeg te eten
Verslaafd.
Maar het is inderdaad te duur om vaak te kopen voor mij
Ik heb net met 35% korting de tomaat/basilicum versie gekocht. Dit is idd tering lekkerquote:
normale is nog veel lekkerder kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb net met 35% korting de tomaat/basilicum versie gekocht. Dit is idd tering lekker
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
normale is nog veel lekkerder kan ik je vertellen
Die is wel een 35% minder lekker, maar alsnog een topshow.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb net met 35% korting de tomaat/basilicum versie gekocht. Dit is idd tering lekker
Ik vind hem best wel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is wel een 35% minder lekker, maar alsnog een topshow.
Ik bedoel maar. Ik sta op het punt zelf naar de winkel te gaan nuquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel lekker eigenlijk
Doen. Ik heb een zak gesneden stokbrood gekocht en een potje heksenkaasquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Ik sta op het punt zelf naar de winkel te gaan nu
3 euro en voor jou een hoop tijdbesparing.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Etsu het volgende:
En m'n appartement is ook verhuurd. Nu even proberen of hij/zij m'n (rol)gordijnen wil overnemen. Wat zou een prima prijsje zijn denken jullie?
Vind zulke dingen inschatten heel lastig.
Ook lekker met komkommer en tomaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen. Ik heb een zak gesneden stokbrood gekocht en een potje heksenkaasLekker dippen. Gisteren al genoeg vlees gegeten
Bedankt voor het meedenken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 euro en voor jou een hoop tijdbesparing.
Wil je soms dippen met Dven?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen. Ik heb een zak gesneden stokbrood gekocht en een potje heksenkaasLekker dippen. Gisteren al genoeg vlees gegeten
Wat dacht je van 2x de helft?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Etsu het volgende:
En m'n appartement is ook verhuurd. Nu even proberen of hij/zij m'n (rol)gordijnen wil overnemen. Wat zou een prima prijsje zijn denken jullie?
Vind zulke dingen inschatten heel lastig.
Ik had niet anders verwacht maar ik ben gek op de bevestiging.quote:
Doe normaal manquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht maar ik ben gek op de bevestiging.
Dven is vandaag extra vervelend door het cancelen van zijn hippie festival.quote:
emotionele aanval weerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen zoveel onredelijkheid kan ik niet op ik sta op het punt boos weg te stormen
Ren in mijn armen en ik zal je troosten,quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen zoveel onredelijkheid kan ik niet op ik sta op het punt boos weg te stormen
gelukkig heb ik die maar eens per jaar door FOK!quote:
DMquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dven is vandaag extra vervelend door het cancelen van zijn hippie festival.
Tevens ben ik officieel vriend af bij hem dus er zit mogelijk wat wrok in mijn post.
Ik dacht dat je een psychose kreegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die maar eens per jaar door FOK!
de andere 364 dagen geef ik geen fucks
Eens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OMG wat een charmante laatste foto heb ik overigens.
Tot ooit.quote:Tot ziens broeder.
R.I.P LRquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn teennagel is vandaag al blijven hangen. Ik ben in glas gaan staan, mijn hand verbrand aan een pannetje en mijn vingernagel komt net vast te zitten tussen bureau en stoel...
Ik ga maar weer naar bed denk ik
Gelukkig heb je nog niet iemand jammerlijk dood moeten maken door hem van de trap af te duwen uit zelfbescherming.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn teennagel is vandaag al blijven hangen. Ik ben in glas gaan staan, mijn hand verbrand aan een pannetje en mijn vingernagel komt net vast te zitten tussen bureau en stoel...
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog niet iemand jammerlijk dood moeten maken door hem van de trap af te duwen uit zelfbescherming.
kus op je zere ledematenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig heb je onze liefde nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een dom schaap die Roos met die euro-muntenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je onze liefde nog.
#prayforLRquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
quote:
Dit doet mij deugd. Bedankt kameraden de liefde is geheel wederzijds.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je onze liefde nog.
Zojuist dit filmpje gedeelt op tumblr.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit doet mij deugd. Bedankt kameraden de liefde is geheel wederzijds.
Al word ik momenteel ook nog aangevallen door deze spin :s
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zojuist dit filmpje gedeelt op tumblr.
http://insomniaclol.tumblr.com/quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Toch wel met een aanbeveling ook mijn andere filmpjes te kijken he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |