Zodat hij de weg af kan snijden?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom neemt een Belg een mes en vork mee als hij gaat autorijden?
Om de bocht af te snijden? Maar daar is alleen een mes voor nodig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zijn gestichten in Belgie niet overdekt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zijn gestichten in Belgie niet overdekt?wat slecht dat ik daar om moet lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik gebruik altijd mes en vork als ik iets snij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Om de bocht af te snijden? Maar daar is alleen een mes voor nodig.
[..]
Waarom zijn gestichten in Belgie niet overdekt?hahaha gvd topvormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koekoekAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd mes en vork als ik iets snij.
[..]
Waarom zijn gestichten in Belgie niet overdekt?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lr
Ik heb je gemist
ik nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik lijk sowieso een downie met mes en vork in m`n handen
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik lijk sowieso een downie met mes en vork in m`n handen
hand-oog coördinatiequote:
Ik wilde geen piemelgrap maken hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
Andere dingen normaal vasthouden lukt me wel gewoon hoor gr gr
wordt weer 5 gangetjesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
vanavond diner met schoonfamilie
echt precies geen zin in he
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en net doen alsof ik geen pauper ben
Hallo, knuffelen?quote:
Gewoon het pauperleven accepteren. Ik heb al 4 dagen geen shirt aangehad.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en net doen alsof ik geen pauper ben
Jaaaaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo, knuffelen?
[..]
Gewoon het pauperleven accepteren. Ik heb al 4 dagen geen shirt aangehad.
heb dat ook geaccepteerd maar op zulke avonden stel je toch je toekomst een beetje veilig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon het pauperleven accepteren. Ik heb al 4 dagen geen shirt aangehad.
Waarom verkoop je dat allemaal?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:32 schreef Etsu het volgende:
Bed verkochtNu m'n eettafel en stoelen nog.
[..]
xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |