Volgende week ben ik hier weg, dus ik maak me geen zorgen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:24 schreef Druppelss het volgende:
Doe ik ool vaak, even kijken wat voor persoon er woont om enkele weken later te kunnen inbreken. Succes TS!
Dat is normaal, dus snap 't probleem niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:28 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat de koper bang was anaal vernederd te worden bij aankomst
verschil is dat die stukken beter te verteren zijn dan de stukken die jij hier neeplempt.quote:
Puike comeback hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
verschil is dat dat stukken beter te verteren is dan de stukken die jij hier neeplempt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:49 schreef Etsu het volgende:
Kreeg SMS terug, hij dacht 1 uur. Toen issie hierheen geweest en na 2 minuten alweer vertrokken omdat hij 70 euro voor een bed van 2 jaar te duur vindt.Nouja, dan niet hoor.
Iemand kopen?
Dat niet van te voren kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:49 schreef Etsu het volgende:
Kreeg SMS terug, hij dacht 1 uur. Toen issie hierheen geweest en na 2 minuten alweer vertrokken omdat hij 70 euro voor een bed van 2 jaar te duur vindt.Nouja, dan niet hoor.
Iemand kopen?
Had hem te koop gezet voor 50, gister bod van 65 gekregen, dus ik zo: "voor 70 mag je hem hebben", "dat kan ik niet betalen einz!11!1"quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had hem te koop gezet voor 50, gister bod van 65 gekregen, dus ik zo: "voor 70 mag je hem hebben", "dat kan ik niet betalen einz!11!1"
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
verschil is dat die stukken beter te verteren zijn dan de stukken die jij hier neeplempt.
Haal mijn pallets gewoon gratis.quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:25 schreef Paxcon het volgende:
70 euro, terwijl hij hier V&A / [TK] Twijfelaar maar 30 kost
Niet begrijpen hoe ik onderhandelquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:25 schreef Paxcon het volgende:
Fokkerkorting, niks verrassends aanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:25 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:57 schreef SiIk het volgende:
Laatst nog 150 euro gekregen voor een eenpersoonsbed van 15 jaar oud ofzo. Mensen vonden het een koopje.
Niet weten hoe je je bed moet verkopen
Er is een reden dat ik deze weg deed, omdat ik een boxspring twv 2500 in huis heb.quote:
Ik blijf nog lekker 1 of 2 jaar bij me ouders wonenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik deze weg deed, omdat ik een boxspring twv 2500 in huis heb.Nu jij weer.
Volwassen zijn en nog steeds bij je ouders in bed slapen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:59 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik blijf nog lekker 1 of 2 jaar bij me ouders wonen
Eckte Auping jonge.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik denk eerder dat die mensen niet wisten wat het nou eigenlijk waard is. Voor 150 kan je al een nieuwe halen man.
dat vind ik ook wel oneerlijk hoor. je zegt eerst 50 euro en dan komt iemand kijken (met de veronderstelling dat het 50 euro is) en dan is het opeens 70? Ik zou ook meteen weggaan. Ik houd niet van dat soort praktijken. Het is altijd van ''ja maar ik heb opeens een hoger bod van iemand gekregen!!11'' . Bah.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had hem te koop gezet voor 50, gister bod van 65 gekregen, dus ik zo: "voor 70 mag je hem hebben", "dat kan ik niet betalen einz!11!1"
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel oneerlijk hoor. je zegt eerst 50 euro en dan komt iemand kijken (met de veronderstelling dat het 50 euro is) en dan is het opeens 70? Ik zou ook meteen weggaan. Ik houd niet van dat soort praktijken. Het is altijd van ''ja maar ik heb opeens een hoger bod van iemand gekregen!!11'' . Bah.
Al gedaan hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
prima. maar ga dan ook niet janken als je het niet verkoopt.
Nee want eerst adverteer je voor 50 euro. En diegene ging ervanuit dat dat de prijs was.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al gedaan hoor.
70 euro was m'n aanbod, je neemt het of je neemt het niet. Zo werkt het.
Nee, diegene had even moeten kijken wat de laatste bod was.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee want eerst adverteer je voor 50 euro. En diegene ging ervanuit dat dat de prijs was.
Gozer, je wekker moeten zetten omdat je anders niet voor 11 uur wakker ben??quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:22 schreef Etsu het volgende:
Beste FOK!kers,
Aangezien ik binnenkort ga verhuizen, heb ik m'n bed te koop gezet op o.a. marktplaats.
Eerste bod kwam al binnen een halfuur, dus ik dacht: "dit gaat de goeie kant op.". Hij wilde nog wel even het bed komen bekijken en we hadden 20 minuten geleden afgesproken.
Ik zet mijn wekker om 11 uur om even rustig en chill te kunnen opmaken voor een spannende datemeeting. De tijd tikte en ik kwam om 11:50 uit de douche stappen. Toen ging ik even uit het raam kijken en zag wel een jonge jongen met een oude man voor m'n huis staan. Zijn vader dacht ik. Ik zie ze naar mijn huis kijken en vervolgens maken ze een selfie met mijn huis op de achtergrond.Toen zijn ze vertrokken.
En nu is het 12:20 uur en er is niemand gekomen. Ik heb 10 minuten geleden een sms gestuurd met de vraag of hij het huis kon vinden. Geen antwoord.
Klacht: belazerd worden door een marktplaatskoper.
sliep pas om 3, mag ik?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gozer, je wekker moeten zetten omdat je anders niet voor 11 uur wakker ben??
Wat de fuck ben jij? Een koala?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:45 schreef Eenskijken het volgende:
Je gaat toch niet constant kijken of er eventueel een nieuw bod is uitgebracht? Jij zei 50. Hij zei 'ok dan kom ik kijken'. En bij aankomst is de prijs opeens hoger.
Het is gewoon een kutstreek.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ow ja woooooooww!!!!
Dan ben ik alsnog voor 8 uur wakker.
doe ik nauwelijks. dan kom ik volk zoals jou tegen. (no offense en niets persoonlijks maar je manier van handelen bevalt me absoluut niet)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]succes met ooit iets kopen op marktplaats.
Dat is jouw probleem, maar zo gaat het.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
doe ik nauwelijks. dan kom ik volk zoals jou tegen. (no offense en niets persoonlijks maar je manier van handelen bevalt me absoluut niet)
Hommo!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, maar zo gaat het.
Als je je telefoon te koop zet voor 150 en diegene heeft niks toegezegd en wil komen bekijken en ondertussen krijg je een bod voor ¤300. Ga je akkoord met 150 terwijl niks was overeengekomen of zeg je: ik heb een bod voor 300 gekregen, voor 320 is hij van jou om maar vanaf te komen en diegene moeite nam om te komen kijken?
Doe niet zo schijnheilig.
Als jij hem als eerste te koop zet voor 150 ga jij blijkbaar akkoord met de prijs van 150. Als iemand dan met een hoger bod komt dan de vraagprijs kan ik dat nauwelijks serieus nemen, tenzij er biedingen over en weer zijn via internet, maar dan zou ik nog niemand laten komen om te kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, maar zo gaat het.
Als je je telefoon te koop zet voor 150 en diegene heeft niks toegezegd en wil komen bekijken en ondertussen krijg je een bod voor ¤300. Ga je akkoord met 150 terwijl niks was overeengekomen of zeg je: ik heb een bod voor 300 gekregen, voor 320 is hij van jou om maar vanaf te komen en diegene moeite nam om te komen kijken?
Doe niet zo schijnheilig.
Gelukkig is wat jij vindt niet relevant.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Als jij hem als eerste te koop zet voor 150 ga jij blijkbaar akkoord met de prijs van 150. Als iemand dan met een hoger bod komt dan de vraagprijs kan ik dat nauwelijks serieus nemen, tenzij er biedingen over en weer zijn via internet, maar dan zou ik nog niemand laten komen om te kijken.
En meestal als je zelf met een vraagprijs komt is dat de prijs he.. of lager. niet hoger. dan zet je hem tegen de prijs 'bieden'.
iemand laten komen is wat mij betreft hetzelfde als tijdelijk voor diegene reserveren.
Een veredelde slaapkamer met keuken en douche prefereren boven een echt huisquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volwassen zijn en nog steeds bij je ouders in bed slapen.
ik mag toch hopen dat een het grootste deel van de mensen het met mij eens is. Dat is niet meer dan een beetje fatsoen hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig is wat jij vindt niet relevant.
Okidoki.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat een het grootste deel van de mensen het met mij eens is. Dat is niet meer dan een beetje fatsoen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |