Volgende week ben ik hier weg, dus ik maak me geen zorgen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:24 schreef Druppelss het volgende:
Doe ik ool vaak, even kijken wat voor persoon er woont om enkele weken later te kunnen inbreken. Succes TS!
Dat is normaal, dus snap 't probleem niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:28 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat de koper bang was anaal vernederd te worden bij aankomst
verschil is dat die stukken beter te verteren zijn dan de stukken die jij hier neeplempt.quote:
Puike comeback hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
verschil is dat dat stukken beter te verteren is dan de stukken die jij hier neeplempt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:49 schreef Etsu het volgende:
Kreeg SMS terug, hij dacht 1 uur. Toen issie hierheen geweest en na 2 minuten alweer vertrokken omdat hij 70 euro voor een bed van 2 jaar te duur vindt.Nouja, dan niet hoor.
Iemand kopen?
Dat niet van te voren kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:49 schreef Etsu het volgende:
Kreeg SMS terug, hij dacht 1 uur. Toen issie hierheen geweest en na 2 minuten alweer vertrokken omdat hij 70 euro voor een bed van 2 jaar te duur vindt.Nouja, dan niet hoor.
Iemand kopen?
Had hem te koop gezet voor 50, gister bod van 65 gekregen, dus ik zo: "voor 70 mag je hem hebben", "dat kan ik niet betalen einz!11!1"quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had hem te koop gezet voor 50, gister bod van 65 gekregen, dus ik zo: "voor 70 mag je hem hebben", "dat kan ik niet betalen einz!11!1"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |