Ren in mijn armen en ik zal je troosten,quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen zoveel onredelijkheid kan ik niet op ik sta op het punt boos weg te stormen
gelukkig heb ik die maar eens per jaar door FOK!quote:
DMquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dven is vandaag extra vervelend door het cancelen van zijn hippie festival.
Tevens ben ik officieel vriend af bij hem dus er zit mogelijk wat wrok in mijn post.
Ik dacht dat je een psychose kreegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die maar eens per jaar door FOK!
de andere 364 dagen geef ik geen fucks
Eens.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OMG wat een charmante laatste foto heb ik overigens.
Tot ooit.quote:Tot ziens broeder.
R.I.P LRquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn teennagel is vandaag al blijven hangen. Ik ben in glas gaan staan, mijn hand verbrand aan een pannetje en mijn vingernagel komt net vast te zitten tussen bureau en stoel...
Ik ga maar weer naar bed denk ik
Gelukkig heb je nog niet iemand jammerlijk dood moeten maken door hem van de trap af te duwen uit zelfbescherming.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn teennagel is vandaag al blijven hangen. Ik ben in glas gaan staan, mijn hand verbrand aan een pannetje en mijn vingernagel komt net vast te zitten tussen bureau en stoel...
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog niet iemand jammerlijk dood moeten maken door hem van de trap af te duwen uit zelfbescherming.
kus op je zere ledematenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig heb je onze liefde nog.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een dom schaap die Roos met die euro-muntenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je onze liefde nog.
#prayforLRquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
quote:
Dit doet mij deugd. Bedankt kameraden de liefde is geheel wederzijds.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je onze liefde nog.
Zojuist dit filmpje gedeelt op tumblr.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit doet mij deugd. Bedankt kameraden de liefde is geheel wederzijds.
Al word ik momenteel ook nog aangevallen door deze spin :s
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zojuist dit filmpje gedeelt op tumblr.
http://insomniaclol.tumblr.com/quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Toch wel met een aanbeveling ook mijn andere filmpjes te kijken he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |