quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken je dat niet??
das konko lekker maar best duur
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mensen gehoord dat het lekker is.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker is een understatement. Zodra ik zo'n potje in handen heb moet ik vechten om het niet binnen een dag leeg te eten
Verslaafd.
Maar het is inderdaad te duur om vaak te kopen voor mij
Ik heb net met 35% korting de tomaat/basilicum versie gekocht. Dit is idd tering lekkerquote:
normale is nog veel lekkerder kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb net met 35% korting de tomaat/basilicum versie gekocht. Dit is idd tering lekker
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
normale is nog veel lekkerder kan ik je vertellen
Die is wel een 35% minder lekker, maar alsnog een topshow.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb net met 35% korting de tomaat/basilicum versie gekocht. Dit is idd tering lekker
Ik vind hem best wel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is wel een 35% minder lekker, maar alsnog een topshow.
Ik bedoel maar. Ik sta op het punt zelf naar de winkel te gaan nuquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel lekker eigenlijk
Doen. Ik heb een zak gesneden stokbrood gekocht en een potje heksenkaasquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Ik sta op het punt zelf naar de winkel te gaan nu
3 euro en voor jou een hoop tijdbesparing.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Etsu het volgende:
En m'n appartement is ook verhuurd. Nu even proberen of hij/zij m'n (rol)gordijnen wil overnemen. Wat zou een prima prijsje zijn denken jullie?
Vind zulke dingen inschatten heel lastig.
Ook lekker met komkommer en tomaat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen. Ik heb een zak gesneden stokbrood gekocht en een potje heksenkaasLekker dippen. Gisteren al genoeg vlees gegeten
Bedankt voor het meedenken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 euro en voor jou een hoop tijdbesparing.
Wil je soms dippen met Dven?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen. Ik heb een zak gesneden stokbrood gekocht en een potje heksenkaasLekker dippen. Gisteren al genoeg vlees gegeten
Wat dacht je van 2x de helft?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:05 schreef Etsu het volgende:
En m'n appartement is ook verhuurd. Nu even proberen of hij/zij m'n (rol)gordijnen wil overnemen. Wat zou een prima prijsje zijn denken jullie?
Vind zulke dingen inschatten heel lastig.
Ik had niet anders verwacht maar ik ben gek op de bevestiging.quote:
Doe normaal manquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht maar ik ben gek op de bevestiging.
Dven is vandaag extra vervelend door het cancelen van zijn hippie festival.quote:
emotionele aanval weerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen zoveel onredelijkheid kan ik niet op ik sta op het punt boos weg te stormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |