SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Juist van class ben geen Pool of zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Elan kiest zeker 1
Die houdt wel van ordinair
Wat is er mis met die broek?quote:
Leuk! Ook die ketting.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles, de pasvorm (zie die kreukels) verwassen pure armoede
In combinatie met de andere kleding die ze aanheeft en hoe ze zich presenteert kan je wel van een sloeber spreken jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles, de pasvorm (zie die kreukels) verwassen pure armoede
Ergo: vrouwen mogen geen broek dragen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel beter allemaal
Mag wel maar het is vaak lelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergo: vrouwen mogen geen broek dragen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel beter allemaal
O, 5. (niet per se polo, maar wel shirt en broek)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
Ik kleed me trouwens het meest als 4 (als ik het goed onthouden heb).
Wel de leukste. Al hoewel een beetje te hipster voor mijn smaak.quote:
wiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
2 keer klaplong
2 keer beide sleutelbenen gebroken
gebroken arm,
2x! een gebroken nek
Ga je toch niet door met je sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |