Ik zou dat wel willen zien ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon als een pooier gaan met bontjas en zo'n wandelstok en dan zo'n vrouw die daar werkt ronselen.
Zou me echt kapot lachen als iemand dat zou doen.
Zijn ook andere merken maar je gaat niet een Zeeman lopen toch dan ben je battieboy.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Alleen maar in Ralph Lauren en Lacoste lopenflikkert op.
baas maar is gewoon goede investeringquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
Heb wel een van Hugo Boss was 1300 incl stellen
Ben nog nooit in de Zeeman geweestquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ook andere merken maar je gaat niet een Zeeman lopen toch dan ben je battieboy.
En wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger als kutbrugger met je vrienden naar de Vibra gaan en vragen waar de Armani-broeken lagen
Geen idee, maar altijd zigeuners die in die winkel boos kekenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
En wat zeiden ze?![]()
Loop zelfs niet met tasjes van zulke winkels
niet veel mis mee, aldi is wel kutquote:
fruit schijnt wel goed te zijn daarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet veel mis mee, aldi is wel kut
Lidl heeft hier ook niks meer in dozen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet veel mis mee, aldi is wel kut
Zag laatst iemand met een broek waar heel groot een Zeeman borduursel op stond. Ik vond het juist wel grappig. Beetje rebels.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ook andere merken maar je gaat niet een Zeeman lopen toch dan ben je battieboy.
Jup maar jij houdt daar wel van.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Zag laatst iemand met een broek waar heel groot een Zeeman borduursel op stond. Ik vond het juist wel grappig. Beetje rebels.
Ik koop nooit bij de Zeeman.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jup maar jij houdt daar wel van.
Inso en ik hebben echt een kuthekel aan hippies.
Finkbrau/Grafenwalder/Oettinger?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Lekker bier ook.
Maar niet Schültenbrau die andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |