Gasten van 2014quote:Zomergasten is een Nederlands televisieprogramma van de VPRO dat elk jaar in de zomer, meer bepaald rond augustus, op zondagavond rechtstreeks uitgezonden wordt. Het programma bestaat sinds 1988 en werd bedacht door Krijn ter Braak. In een avondvullend programma mag iedere zondag een bekende of interessante Nederlander, Vlaming of Nederlandssprekende buitenlander zijn of haar favoriete televisieavond samenstellen. De gast komt meestal uit de literatuur, wetenschap, televisie, de politiek of het bedrijfsleven. De gekozen fragmenten worden getoond en aan de hand daarvan wordt de gast geïnterviewd door een interviewer/presentator. Het programma is in zijn anno 2013 25-jarig bestaan uitgegroeid tot een van de bekendste programma's van de Nederlandse publieke omroep. Na elke aflevering van het programma wordt sinds een aantal jaren een film uitgezonden die door de zomergast van de avond werd uitgekozen.
Ik zag laatst een documentaire over hem. Wat een hartstocht.quote:
Je kent wel z'n films, maar weet niet dat hij die gemaakt heeftquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef MrSalazar het volgende:
Jim Taihuttu? Nooit van gehoord. Wel kutte films gemaakt.
Net even op wikipedia gekeken. "Rabat" (trieste film met die 'fucking marokkaan' erin) en een film over badr hari.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent wel z'n films, maar weet niet dat hij die gemaakt heeft
Ah, je (voor)oordeel is gebaseerd op het lezen van iets op wikipedia en dus niet op eigen ervaringen gebaseerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:43 schreef MrSalazar het volgende:
Net even op wikipedia gekeken. "Rabat" (trieste film met die 'fucking marokkaan' erin) en een film over badr hari.
Ik heb Rabat gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, je (voor)oordeel is gebaseerd op het lezen van iets op wikipedia en dus niet op eigen ervaringen gebaseerd.
Maar je wist niet wie de regisseur was.quote:
Nee. Is dat zo bijzonder dan? Hij komt net kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je wist niet wie de regisseur was.
Als ik naar een film ga weet ik over het algemeen wel wie die film gemaakt heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:49 schreef MrSalazar het volgende:
Nee. Is dat zo bijzonder dan? Hij komt net kijken.
Ik 'ging' niet. 't Was op tv.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik naar een film ga weet ik over het algemeen wel wie die film gemaakt heeft.
Maakt verder niet uit.
Ik geef toe dat ik geen enkele film of enig ander werk van de man gezien of gehoord heb en dus ga ik lekker onbevangen en onbevooroordeeld naar deze zomergast kijken.
Oké.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef MrSalazar het volgende:
Jim Taihuttu? Nooit van gehoord. Wel kutte films gemaakt.
Stel je voor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:43 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Net even op wikipedia gekeken. "Rabat" (trieste film met die 'fucking marokkaan' erin) en een film over badr hari.
Scheelt weer kijkcijfersquote:
Hij lijkt mij een Molukker...quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Als het maar niet de hele tijd over Marokkanen gaat...
Ja dat lijkt mij ook. Maar genoemde films gaan toch over Marokkanen. Waar niks mis mee is natuurijk, maar op televisie kunnen ze daar altijd zo over zeuren. Al zal dat bij Wilfried wel meevallen.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. Maar genoemde films gaan toch over Marokkanen. Waar niks mis mee is natuurijk, maar op televisie kunnen ze daar altijd zo over zeuren. Al zal dat bij Wilfried wel meevallen.
wat een reactiequote:Op donderdag 24 juli 2014 14:43 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Heerlijk toch ? Hoe sommigen zich profileren.quote:
Ik vond het een prima film. Wil best meer weten van de maker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:43 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Helemaal met Mani eens, dit wordt een topshow.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:27 schreef Mani89 het volgende:
Zondag zeker kijken, buiten succesvolle regisseur is hij ook lid van de inmiddels wereldberoemde act Yellow Claw. Deze gast is enorm talentvol.
(tong vindt deze muziek niks)
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:27 schreef Mani89 het volgende:
Zondag zeker kijken, buiten succesvolle regisseur is hij ook lid van de inmiddels wereldberoemde act Yellow Claw. Deze gast is enorm talentvol.
(tong vindt deze muziek niks)
29 lijkt me geen aanstootgevend woord, nochtans.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
excussez le mot, maar een zomergast van 29?
Heb ook een lekker biertje opengetrokken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo leffe in mijn glas eens kijken hoelang dit me kan boeien....
Als het me niet meer boeit dan pak ik mijn ukelele
Dat mag je zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het maar een vage gozer, mag ik dat zeggen?
quote:
Mij ookquote:Op zondag 27 juli 2014 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond dit altijd wel een schattige clip, deed me wel wat toen ik nog geen vriendin had
#pubergevoelens
Hoor ik ook nog eens wat muziek van nu.quote:
Ik doelde op dat nummer van Air. Maar de zomergast in kwestie is ook niets mis mee.quote:
Eens.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doelde op dat nummer van Air. Maar de zomergast in kwestie is ook niets mis mee.
Het opduiken was meer op jou gericht dan op je voorliefde voor mannenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doelde op dat nummer van Air. Maar de zomergast in kwestie is ook niets mis mee.
1998.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoor ik ook nog eens wat muziek van nu.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
ben jij al 81?quote:
Oh haha, dan zou ik dat ook van jou kunnen zeggen als dat je opvalt. Maar ik kijk al jaren Zomergastenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het opduiken was meer op jou gericht dan op je voorliefde voor mannen
Toch al een jaar of vijftien geleden, volgensmij.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Noem t een brede interessequote:Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Oh haha, dan zou ik dat ook van jou kunnen zeggen als dat je opvalt. Maar ik kijk al jaren Zomergasten
Jerry zat samen met tong achter het doel.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Reya het volgende:
Zou hij familie zijn van Jerry Taihuttu? Tong weet hier vast het antwoord op.
ja, daar is ie familie van.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Reya het volgende:
Zou hij familie zijn van Jerry Taihuttu? Tong weet hier vast het antwoord op.
Alles beter dan Erik van Lieshout.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:33 schreef waxmask het volgende:
Ben bang dat het de slechtste ZG aller tijden gaat worden. Wat een nietszeggend mannetje.
Voor zo'n jonge zomergast is 16 jaar natuurlijk heel wat.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dit is niet van nu hoor
16 jaar oud!
Net zelfs 3 keer in 2 zinnen...dat gaat wel irriteren.quote:
Iemand die veel tussen haakjes "" praat. Zeg maar.quote:
Dat mistte ik een beetje bij Freek.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien komt hij met veelzeggende fragmenten aan.
MTV clipje en een Disney film... Heel goede stukjes...quote:Op zondag 27 juli 2014 20:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien komt hij met veelzeggende fragmenten aan.
Nope, bedankt weerquote:Op zondag 27 juli 2014 20:37 schreef superniger het volgende:
http://www.vpro.nl/zomergasten/2014/fragmenten-jim.html
Was deze al gepost?
Was voor zijn tijd, hij is meer van Inspector Gadgetquote:Op zondag 27 juli 2014 20:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij is van 81 dus verwacht eigenlijk wel iets van the thunderbirds.
Ik ben van na zijn tijd en keek het als kind veel. Is nog steeds geniaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was voor zijn tijd, hij is meer van Inspector Gadget
Je had toen ook iets in de ruimte met zulke poppen en beesten. Terror... nogawat? Die vond ik leuker.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben van na zijn tijd en keek het als kind veel. Is nog steeds geniaal.
Inspector gadget nooit wat van gevonden.
Maar thunderbirds zou in mijn uitzending zitten.
Ik ga zo slapenquote:
Volgens mij kwam hij uit met Suikerfeest, Toeval?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef Disana het volgende:
Rabat zo'n 70.000 bezoekers. Niet gek voor zo'n low budgetfilm.
Tja, mensen kijken naar filmmensen en de sector waar hij in zit nou eenmaal als personen die veel te zeggen hebben. Het is vaker pretentie dan dat ze nou vaker meer te vertellen hebben dan andere groepen van mensen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:
dit is nog bijna nietszeggender dan die keer dat ze een vallende testikel 4 minuten in beeld hadden.
Vanzelfsprekend is het een opzetje.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij uit met Suikerfeest, Toeval?
quote:
Het nederlandse marrokanen (probleem) is het nieuwe isreal/palestina confilct... in zomergasten termen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef superniger het volgende:
Gaan ze heel de tijd over Marokkanen lullen?
Het probleem met zo'n jong zomergastje zou wel eens kunnen zijn dat die generatie vrij egocentrisch is, en liever over zichzelf praat dan dat hij een ander echt iets wil laten zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
MTV clipje en een Disney film... Heel goede stukjes...
Ja, beter schoppen ze dat tuig van straat.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef superniger het volgende:
Is hij Marokkaans?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef superniger het volgende:
hij komt uit venlo.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef alors het volgende:
ik schakel nu pas echt in, wat een apart accent heeft hij, een soort Amsterdams en Haags tegelijk.
Freek praat bijvoorbeeld nooit over zichzelf.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het probleem met zo'n jong zomergastje zou wel eens kunnen zijn dat die generatie vrij egocentrisch is, en liever over zichzelf praat dan dat hij een ander echt iets wil laten zien.
Mensen van die leeeftijd kunnen best beter belezen en algemeen ontwikkeld zijn. Hij is echt een TMF troll geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het probleem met zo'n jong zomergastje zou wel eens kunnen zijn dat die generatie vrij egocentrisch is, en liever over zichzelf praat dan dat hij een ander echt iets wil laten zien.
Mooi nummer is datquote:Op zondag 27 juli 2014 20:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Zou me niks verbazen als hij deze film kent (zoals zoveel mensen van mijn generatie)
door deze clip
waar die film bijna integraal in zit
In 1910 hadden ze al wel betere films dit is uit 1902 en het is behoorlijk snel gegaan met film. Films uit de jaren 20 zijn prima te bekijken nogquote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef Apostrof het volgende:
Moet je voorstellen hoe fucking gaaf dit was in 1910: beelden van hoe we op de maan landen!
Kan het mij nog goed herinneren.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef Apostrof het volgende:
Moet je voorstellen hoe fucking gaaf dit was in 1910: beelden van hoe we op de maan landen!
Ik heb er nog merchandise van liggen op zolder.quote:
Je mist niks.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck, helemaal vergeten. Morgen dan maar uitzending gemist.
Ja want je hebt unieke beelden gemist....quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck, helemaal vergeten. Morgen dan maar uitzending gemist.
Ik ken z'n films niet, maar ik denk dat blanke nederlanders bij hem niet zo snel de good guys zijn? Ik hoop dat ik me vergis.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef Apostrof het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar zijn nieuwe film over Nederlands-Indie. Een keer een oorlogsfilm waar de Nederlanders niet de good guys zijn.
Oh dat lijkt me ook wel tof... zat daar aan te denken toen ik ghandi zat te kijken eerder vandaag waarin de engelsen er ook niet zo leuk afkomen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef Apostrof het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar zijn nieuwe film over Nederlands-Indie. Een keer een oorlogsfilm waar de Nederlanders niet de good guys zijn.
Moet jij niet onder een Telegraafartikel gaan reageren en SBS opzetten?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik ken z'n films niet, maar ik denk dat blanke nederlanders bij hem niet zo snel de good guys zijn? Ik hoop dat ik me vergis.
Wellicht zendt Omroep MAX nog iets uit?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef golfer het volgende:
Heb het geprobeerd, maar zelden zo'n zeldzaam onboeiende zomergast gezien.
Ik ga er vandoor.
Waar slaat dat nou weer op? Je maakt totaal verkeerde aannames.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Moet jij niet onder een Telegraafartikel gaan reageren en SBS opzetten?
En met deze beelden van Jan Cremer ben ik ook wel blijquote:
Wat haak je snel afquote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef golfer het volgende:
Heb het geprobeerd, maar zelden zo'n zeldzaam onboeiende zomergast gezien.
Ik ga er vandoor.
quote:
Ja, was toch een ikoon van onze jaren zestig.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
En met deze beelden van Jan Cremer ben ik ook wel blij
Dan heb ik liever een Jan Wolkers of WF Hermans.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was toch een ikoon van onze jaren zestig.
Die hebben meer neergezet, maar Cremer hoort er wel bij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een Jan Wolkers of WF Hermans.
Turks Fruit..quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een Jan Wolkers of WF Hermans.
Ik vond Cremer vs Cremer wel goed, ook als film.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hebben meer neergezet, maar Cremer hoort er wel bij.
Ik moest je post 6x lezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wilfred is wel goed.
In die brief schrijft de gast te leven na zijn regels. En op de vraag wat die regels zijn zie je dat de teksten als in die brief, en die hij meer zegt, mooie woorden zonder inhoud zijn. Klinkt hip, bekt lekker, tikje intellectueel, maar geen inhoud.
Wilfred legt dat mooi bloot.
Kut geschreven, ik weet, maar Freek zou blij zijn dat je tijdens deze uitzending toch nog ergens je concentratie aan kan wijden.quote:
Ja, en ik vind 'm ook best enthousiast kijken.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:13 schreef robin007bond het volgende:
Hij heeft wel een sympathiek gezicht vind ik.
Dat ontbreekt bij jim hij is nu alweer kwijt wat hij wilde zeggen....quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://twitter.com/search?f=realtime&q=zeg%20maar&src=typd
Inderdaad.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik vind 'm ook best enthousiast kijken.
is opzich wel interesant, dat is sowieso iets wat wel in nederlandse literatuur voorkomt maar niet in film.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef Apostrof het volgende:
Ach kom op hij lijkt op een verkeerd getekende ren van Stimpy of de zoon van Viktor en Rolfquote:Op zondag 27 juli 2014 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik vind 'm ook best enthousiast kijken.
Was een mooie zaak voor de rijdende rechter geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
Stinkende vissen op het dak. Dat is wel een goede reden om niet met mensen om te willen gaan.
Haha ja. Meester Visser op de ladder om de vissen zelf te aanschouwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Was een mooie zaak voor de rijdende rechter geweest.
lolquote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja. Meester Visser op de ladder om de vissen zelf te aanschouwen.
Nouja je hoort tegenwoordig precies dezelfde dingen over asielzoekerscentra. (die lui lopen daar maar, laat ze aan het werk gaan, etc.)quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef HighVolume het volgende:
Plaatsvervangende schaamte zeg.... wat een kerel die boer
idd. Misschien ben ik te links om hier schouderophalend naar te luisteren.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja je hoort tegenwoordig precies dezelfde dingen over asielzoekerscentra. (die lui lopen daar maar, laat ze aan het werk gaan, etc.)
(waar ze er nog zijn, daar zijn er volgensmij ook steeds minder van)
Dat doe ik ook zeker niet, het is wel jammer dat er niets veranderd is.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:28 schreef HighVolume het volgende:
[..]
idd. Misschien ben ik te links om hier schouderophalend naar te luisteren.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet, het is wel jammer dat er niets veranderd is.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:34 schreef waxmask het volgende:
OOOOH zit gewoon het verkeerde programma te kijken. Dit is ZegmaarGasten.
Het is een vrij oppervlakkig jong dat erg graag over zichzelf praat.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
meneer de regiseur is wel ingelezen over de wereldgeschiedenis, alles aan deze jongen ademt zelfoverschatting.
Zijn achternaam bevat een module waarmee je een heel Moluks dorp opbouwt,quote:Op zondag 27 juli 2014 21:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een vrij oppervlakkig jong dat erg graag over zichzelf praat.
Dat was MH17 maar dan een heel eiland.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn oom is daar geweest, is toen hij terugkwam gelijk naar canada gegaan (lukte niet meer in nederland) en heeft recent voor het eerst (nadat zijn vrouw is overleden) het er met zijn kleinzoon over gehad. Er zijn daar verschrikkelijke dingen gebeurt.
Qua muziek wel maar de stroming zelf en de achtergrond van de jeugd was vergelijkbaar met die van Engeland,quote:Op zondag 27 juli 2014 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
gabbers
![]()
dat is wel een van de weinige culturele dingen die bijna compleet in nederland ontstaan is.
Werk al 3 jaar in de zomer bij een verzorgingshuis als vakantiewerk. Zit ook een oude veteraan die hartstikke vrolijk is maar begon laatst over zijn tijd daar: heeft echt een schade achtergelaten, zag hem gewoon breken. "Die oorlog zou nooit mogen gebeuren" aldus hem.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn oom is daar geweest, is toen hij terugkwam gelijk naar canada gegaan (lukte niet meer in nederland) en heeft recent voor het eerst (nadat zijn vrouw is overleden) het er met zijn kleinzoon over gehad. Er zijn daar verschrikkelijke dingen gebeurt.
allemaal lekker kauwenquote:
Komt door amsterdamquote:Op zondag 27 juli 2014 21:45 schreef Apostrof het volgende:
Waarom hebben wij juist nou zo'n subcultuur gecreëerd in plaats van punk of jazz
Platvloerser kan ook nietquote:Op zondag 27 juli 2014 21:45 schreef Apostrof het volgende:
Waarom hebben wij juist nou zo'n subcultuur gecreëerd in plaats van punk of jazz
Ik zag een vriend lopen net.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoeveel mensen zien zichzelf nu terug op tv en schamen zich dood
Iggy solo.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Iggy solo.
Dat weet ik dan weer want dat is geen muziek van nu.
Tegenwoordig vertolken we die gedachte netter met 'opvang in de regio'.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef HighVolume het volgende:
Plaatsvervangende schaamte zeg.... wat een kerel die boer
Volgens mij worden dingen nog wel ergens uitgezonden. Lijkt me ook wel grappig ja.quote:
Ja, ik zit al te piekeren hoe dat ook alweer zat.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij worden dingen nog wel ergens uitgezonden. Lijkt me ook wel grappig ja.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef Apostrof het volgende:
Ja moet toegeven dat die bomberjacks wel echt gaaf zijn.
Ja was een 3doc maar is nu tijdelijk niet beschikbaar op uitzending gemist...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij worden dingen nog wel ergens uitgezonden. Lijkt me ook wel grappig ja.
Geen wilhelm?quote:
Fok is blijkbaar nóg interessanter.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zit in de trein. Gesprekken hier zijn tot nu toe interessanter dan wat ik meekreeg van zomergasten.
Kun je nagaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Fok is blijkbaar nóg interessanter.
Ik denk steeds dat ik Michael Jackson Nederlands hoor spreken, zeg maar.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik even met wat anders bezig ben, hoor ik het geluid van Jim maar dan lijkt het alsof het een wijf is.
Het is zeg maar een wijfje dat de stembanden als de harp streelt.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik Michael Jackson Nederlands hoor spreken, zeg maar.
Ze werden nog wel eens dezelfde week uitgezonden op HollandDoc, nu NPO Doc.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja was een 3doc maar is nu tijdelijk niet beschikbaar op uitzending gemist...
Het was hij of Freek Vonk. En aangezien de rechten van BBC earth duur zijn, deze nitwit zeg maar.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:10 schreef KWAKje het volgende:
Wat is zegmaar de relevantie van deze zomergast ofzo?
Hij vertelt af en toe leuk over het vak filmmaken. Dat had een andere filmmaker ook kunnen doen. Waarom is hij zomergast?
Jij zag liever Johan Nijenhuis zekerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:10 schreef KWAKje het volgende:
Wat is zegmaar de relevantie van deze zomergast ofzo?
Hij vertelt af en toe leuk over het vak filmmaken. Dat had een andere filmmaker ook kunnen doen. Waarom is hij zomergast?
Ik had graag de Konijn Seperatist gehad, die heeft vast heel andere beelden met de wereld te delen.quote:
Ik verwacht Freek Vonk nog wel, over een paar jaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het was hij of Freek Vonk. En aangezien de rechten van BBC earth duur zijn, deze nitwit zeg maar.
In ieder geval natuurfilmpjes dat niet snel fout gaan,quote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef KWAKje het volgende:
[..]
Ik verwacht Freek Vonk nog wel, over een paar jaar.
Ga dan wel bepalen of ik daar blij mee ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |