Te vaak moeten plassen s' nachts op m'n 50ste.quote:
Ben je nogsteeds 50?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te vaak moeten plassen s' nachts op m'n 50ste.
Dan trek je een incontinentiebroek aan, dat zullen veel leeftijdsgenoten ook wel eens doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan trek je een incontinentiebroek aan, dat zullen veel leeftijdsgenoten ook wel eens doen
51. Maar 50 staat mooier.quote:
's Nachts is het op de campings best rustig bij de toiletten. Of kies een greppeltje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tien keer je slaapzak uit moeten na 20 biertjes is geen pretje. En voor in de greppel plassen krijg je boetes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
's Nachts is het op de campings best rustig bij de toiletten. Of kies een greppeltje.
Voor ieder probleem is er een oplossing, neem een voorraad plaszakken mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tien keer je slaapzak uit moeten na 20 biertjes is geen pretje. En voor in de greppel plassen krijg je boetes.
Als ik 80 ben ga ik met m'n stoma Pannenkoekenmix.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Voor ieder probleem is er een oplossing, neem een voorraad plaszakken mee.
Zie ik je dan!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik 80 ben ga ik met m'n stoma Pannenkoekenmix.
Net m'n huisarts gebeld. 'Meneer de dokter ik praat tegenwoordig zelfs met pannenkoekenmix.'quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat je arts al wel wat gewend zal zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net m'n huisarts gebeld. 'Meneer de dokter ik praat tegenwoordig zelfs met pannenkoekenmix.'
'Zou het Korsakow of dementie zijn ?'
Volle Alpha-tent. Ian Curtis zou iedereen wegjagen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |