Je mist niks.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck, helemaal vergeten. Morgen dan maar uitzending gemist.
Ja want je hebt unieke beelden gemist....quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck, helemaal vergeten. Morgen dan maar uitzending gemist.
Ik ken z'n films niet, maar ik denk dat blanke nederlanders bij hem niet zo snel de good guys zijn? Ik hoop dat ik me vergis.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef Apostrof het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar zijn nieuwe film over Nederlands-Indie. Een keer een oorlogsfilm waar de Nederlanders niet de good guys zijn.
Oh dat lijkt me ook wel tof... zat daar aan te denken toen ik ghandi zat te kijken eerder vandaag waarin de engelsen er ook niet zo leuk afkomen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:02 schreef Apostrof het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar zijn nieuwe film over Nederlands-Indie. Een keer een oorlogsfilm waar de Nederlanders niet de good guys zijn.
Moet jij niet onder een Telegraafartikel gaan reageren en SBS opzetten?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik ken z'n films niet, maar ik denk dat blanke nederlanders bij hem niet zo snel de good guys zijn? Ik hoop dat ik me vergis.
Wellicht zendt Omroep MAX nog iets uit?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef golfer het volgende:
Heb het geprobeerd, maar zelden zo'n zeldzaam onboeiende zomergast gezien.
Ik ga er vandoor.
Waar slaat dat nou weer op? Je maakt totaal verkeerde aannames.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Moet jij niet onder een Telegraafartikel gaan reageren en SBS opzetten?
En met deze beelden van Jan Cremer ben ik ook wel blijquote:
Wat haak je snel afquote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef golfer het volgende:
Heb het geprobeerd, maar zelden zo'n zeldzaam onboeiende zomergast gezien.
Ik ga er vandoor.
quote:
Ja, was toch een ikoon van onze jaren zestig.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
En met deze beelden van Jan Cremer ben ik ook wel blij
Dan heb ik liever een Jan Wolkers of WF Hermans.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was toch een ikoon van onze jaren zestig.
Die hebben meer neergezet, maar Cremer hoort er wel bij.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een Jan Wolkers of WF Hermans.
Turks Fruit..quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een Jan Wolkers of WF Hermans.
Ik vond Cremer vs Cremer wel goed, ook als film.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hebben meer neergezet, maar Cremer hoort er wel bij.
Ik moest je post 6x lezen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wilfred is wel goed.
In die brief schrijft de gast te leven na zijn regels. En op de vraag wat die regels zijn zie je dat de teksten als in die brief, en die hij meer zegt, mooie woorden zonder inhoud zijn. Klinkt hip, bekt lekker, tikje intellectueel, maar geen inhoud.
Wilfred legt dat mooi bloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |