Mij ookquote:Op zondag 27 juli 2014 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond dit altijd wel een schattige clip, deed me wel wat toen ik nog geen vriendin had
#pubergevoelens

Hoor ik ook nog eens wat muziek van nu.quote:

Ik doelde op dat nummer van Air. Maar de zomergast in kwestie is ook niets mis mee.quote:

Eens.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doelde op dat nummer van Air. Maar de zomergast in kwestie is ook niets mis mee.

Het opduiken was meer op jou gericht dan op je voorliefde voor mannenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doelde op dat nummer van Air. Maar de zomergast in kwestie is ook niets mis mee.

1998.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoor ik ook nog eens wat muziek van nu.

quote:Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

ben jij al 81?quote:

Oh haha, dan zou ik dat ook van jou kunnen zeggen als dat je opvalt. Maar ik kijk al jaren Zomergastenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het opduiken was meer op jou gericht dan op je voorliefde voor mannen

Toch al een jaar of vijftien geleden, volgensmij.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

Noem t een brede interessequote:Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Oh haha, dan zou ik dat ook van jou kunnen zeggen als dat je opvalt. Maar ik kijk al jaren Zomergasten

Jerry zat samen met tong achter het doel.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Reya het volgende:
Zou hij familie zijn van Jerry Taihuttu? Tong weet hier vast het antwoord op.

ja, daar is ie familie van.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Reya het volgende:
Zou hij familie zijn van Jerry Taihuttu? Tong weet hier vast het antwoord op.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |