Er is een verschil tussen een VN-missie en een NAVO-missie, de politiemacht waar het hier om gaat moet een VN-missie worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Klopt als een bus, ik las net even een stukje van een bron van een ander die dat hier 15 min geleden postte en daat werd dit gezegd:
http://eng.kremlin.ru/news/22714
Fourth, our Armed Forces remain the most important guarantor of our sovereignty and Russia’s territorial integrity. We will react appropriately and proportionately to the approach of NATO’s military infrastructure toward our borders, and we will not fail to notice the expansion of global missile defence systems and increases in the reserves of strategic non-nuclear precision weaponry.
Het heeft geen effectief nut als object maar voor mensen is het soms fijn als ze zo hun medeleven kunnen betuigen, iedereen verwerkt alles anders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met online condoleanceregisters, blijft dat jarenlang doelloos op internet zweven??
Dan heb je er ook geen fuck aan.
Diezelfde VN waarin Rusland de hele resolutie met 1 veto van tafel kan gooien om wat voor kutreden dan ook?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een VN-missie en een NAVO-missie, de politiemacht waar het hier om gaat moet een VN-missie worden.
Yup, diezelfde VN.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Diezelfde VN waarin Rusland de hele resolutie met 1 veto van tafel kan gooien om wat voor kutreden dan ook?
Ik post op fok!, ik heb vandaag al meer posts op mijn naam staan dan sinds dat ik lid ben hier.....quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het heeft geen effectief nut als object maar voor mensen is het soms fijn als ze zo hun medeleven kunnen betuigen, iedereen verwerkt alles anders.
Nee. Zowel de Oekraïners als de Russen gebruiken Buks van Russische makelarij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:12 schreef Strani het volgende:
Zeg, kunnen ze nou aan eventuele scherven van de raket zelf niet zien waar de BUK vandaan kwam?
nope, niets van bekend iigquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Is er nou eigenlijk nog een persbericht naar buiten gekomen?
Nee, maar ik ga zometeen wel even naar de wc.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Is er nou eigenlijk nog een persbericht naar buiten gekomen?
Ok, niet vergeten te posten dan hè.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga zometeen wel even naar de wc.
waarop?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:20 schreef Claudia_x het volgende:
Teletekst meldt wel dat de bespreking in de ministerraad erop zit.
Fok! ook, maar niet echt iets concreets over de uitkomst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:20 schreef Claudia_x het volgende:
Teletekst meldt wel dat de bespreking in de ministerraad erop zit.
Ik zag op tv dat er best heel veel Russische mensen een bloemetje neerlegden bij het Nederlandse consulaat in Rusland en briefjes met hoe vreselijk ze het vonden. Net als de mensen in Oekraïne. Mensen kunnen er ook weinig aan doen en leefden echt erg mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:06 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar daarom vind ik het nog niet een sympathiek volk.
Ik zat me dat af te vragen over die condoleanceboeken in al die gemeentehuizen, zullen de nabestaanden die daadwerkelijk ook ooit onder ogen krijgen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met online condoleanceregisters, blijft dat jarenlang doelloos op internet zweven??
Dan heb je er ook geen fuck aan.
We zullen morgen wel meer horen over wat er precies besproken is. Vraag me af hoe die mogelijke 'missie' nu precies bedoelt wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef Claudia_x het volgende:
"De ministerraad is vanavond bijeengekomen om te spreken over de volgende fase in de verwezenlijking van de hoofddoelstellingen van het kabinet (terugkeer van alle slachtoffers, helderheid over de toedracht en het vervolgen en het opleggen van een gerechte straf aan de daders) bij de aanpak van de nasleep van de crash van vlucht MH-17 van donderdag 17 juli jongstleden'', aldus een summiere verklaring na afloop." (Telegraaf)
Misschien blijft het daar nu bij.
Die worden volgens mij aan de familie overhandigd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zat me dat af te vragen over die condoleanceboeken in al die gemeentehuizen, zullen de nabestaanden die daadwerkelijk ook ooit onder ogen krijgen?
Rutte tegen Putin: "Hey Putin, geef ons maar een paar scapegoats zodat het volk dit kan afsluiten en onze relaties niet geschaad hoeven te worden."quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef Claudia_x het volgende:
"De ministerraad is vanavond bijeengekomen om te spreken over de volgende fase in de verwezenlijking van de hoofddoelstellingen van het kabinet (terugkeer van alle slachtoffers, helderheid over de toedracht en het vervolgen en het opleggen van een gerechte straf aan de daders) bij de aanpak van de nasleep van de crash van vlucht MH-17 van donderdag 17 juli jongstleden'', aldus een summiere verklaring na afloop." (Telegraaf)
Misschien blijft het daar nu bij.
Mooie foto idd, maar die andere met die schaduwcontouren met de militairen die de hercules uitstapten, ook erg mooi.quote:
Kopieën of zo? Want wat als er meer families in een gemeente zijn? En de boeken waar de koning en andere hoogwaardigheidsbekleders in geschreven? Een kopie naar alle nabestaanden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die worden volgens mij aan de familie overhandigd.
Oh wacht, jij hebt het natuurlijk over die gezamenlijke registers.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Kopieën of zo? Want wat als er meer families in een gemeente zijn? En de boeken waar de koning en andere hoogwaardigheidsbekleders in geschreven? Een kopie naar alle nabestaanden?
Wordt denk ik bij elkaar gebonden en dan meerdere malen gedrukt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Kopieën of zo? Want wat als er meer families in een gemeente zijn? En de boeken waar de koning en andere hoogwaardigheidsbekleders in geschreven? Een kopie naar alle nabestaanden?
Ah, het is de moeite niet waard om na te gaan, want de één zegt ja, de ander nee...quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:14 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Weer een situatie die niet goed na te gaan is en daarom niet de moeite van het onderzoeken waard is, de rebellen zeggen ja, oekraine zegt nee, daar kan je niks mee en heeft niks te maken met het feit dat wanneer Oekraine ja zegt het ja is.
[..]
Je moet soms een afweging maken, jij denkt dat alles zwart wit is en dat een beslissing voor iets meteen 1 specifiek iets betekent.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:30 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ah, het is de moeite niet waard om na te gaan, want de één zegt ja, de ander nee...
Waarom zouden in dat specifieke geval plots de satellietfotos niets kunnen bewijzen?
Als we jouw logica op andere zaken toepassen: Oekraine zegt dat de rebellen geschoten hebben, de rebellen ontkennen, daar kan je niks mee, dus stoppen we het onderzoek?
Snap niet dat ze die Oekraiener interviewen, die kan je toch niet eens voor 1% vertrouwen in deze.quote:
Nee, maar als uitkomt dat ie liegt achteraf, heb je in ieder geval iemand om te beschuldigenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:35 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Snap niet dat ze die Oekraiener interviewen, die kan je toch niet eens voor 1% vertrouwen in deze.
Half eens....quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:29 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)p-dag-van-rouw.dhtml
Dit artikel geeft weer eens aan waarom ik dat Twitter zo'n debiel medium vind.. er zit af en toe een verdwaalde journalist of ander persoon die met interessante nieuwtjes komt, maar het overgrote deel bestaat uit eigengeile debielen die werkelijk niks te melden hebben en uit armoede maar op elkaar gaan zitten letten.
quote:In practice you suggest that Russia is ultimately the mother of all evil based on... what exactly? Strong belly feels telling you they are evil?
And I don't give a fuck if anybody reads them, as long as you'll continue with the bullshit I'll reserve the right to reply however I want.
Vind ik ook, en daarbij moet je zelf een beetje de onzin eruit proberen te filteren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Half eens....
In de tijd van de 2de wereldoorlog had je aan een radioaankondiging genoeg
De Watersnood van 1953 had maar 1 radiozender die bijna volledig rechtstreeks verslag deed
Neil Armstrongs 1969 landing was maar op 1 televisiezender te volgen
De ambassade van de VS 1980 in Iran was een normaal nieuwsitem, waar je alleen om 18.00/ en 20.00 updates over kreeg
Desert Storm 1991 was de eerste live verslaggeving waar meerdere zenders op zaten
9/11 was op radio, tv en internet overal realtime coverage
Iedereen wil informatie geven en nemen, het is gewoon de tijd met deze middelen waarin we zijn aanbeland, en met zoveel nieuws overal beginnen sommige onderwerpen een beetje hun impact te verliezen.
Logisch, maar het is zo, het is gewoon een doorontwikkeling
doe es link?, deze keer mag spam ffquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ugh, ik lees nu op een andere privéforum vol internationale mensen vrij hevige discussies tussen Russen en "westerlingen" over de kwestie. Stiekem maakt me dat een beetje boos, maar dat kan ook door de emoties komen die door de beelden van vandaag losgemaakt zijn.
Op dit forum kun je dagelijks oefenen met het filteren en negeren van trollposts en dom gelulquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:37 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Vind ik ook, en daarbij moet je zelf een beetje de onzin eruit proberen te filteren.
Je kan gewoon niet alles geloven wat er op social media geroepen wordt.
Ja zeker, maar sommige mensen kunnen dat blijkbaar niet. Waardoor ze dus overal op ingaan en er veel te veel nutteloze discussies ontstaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op dit forum kun je dagelijks oefenen met het filteren en negeren van trollposts en dom gelul.
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:40 schreef mschol het volgende:
[..]
is cnn ook ergens live op internet te volgen?
Ik heb al een lijstje met namen waar ik zo een minder intelligente doch zeer enthousiaste muziekband mee kan opstarten hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op dit forum kun je dagelijks oefenen met het filteren en negeren van trollposts en dom gelul.
Ik heb de afgelopen paar dagen een paar keer gehad dat ik aan het typen was en dacht "nee.. doe maar niet, niet reageren". Meestal nadat ik terugkwam van de stadquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:39 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja zeker, maar sommige mensen kunnen dat blijkbaar niet. Waardoor ze dus overal op ingaan en er veel te veel nutteloze discussies ontstaan.
Ik wilde vanmiddag nog vragen of die link eens in de OP kon, want dit hebben echt al 10.000 mensen gevraagd ondertussen. Elke keer geeft er dan iemand antwoord met een link, maar ik heb die link zelf niet dus zul je even moeten googlenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:40 schreef mschol het volgende:
[..]
is cnn ook ergens live op internet te volgen?
Heb hem al gegevenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:41 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag nog vragen of die link eens in de OP kon, want dit hebben echt al 10.000 mensen gevraagd ondertussen. Elke keer geeft er dan iemand antwoord met een link, maar ik heb die link zelf niet dus zul je even moeten googlen
Ik heb een quote gepost, ik kan niet de link posten omdat het een privéforum (geen 4chan of reddit) is waarop je alleen toegang hebt door registratie gezien iemands professionele achtergrond. Waardoor de Inhoud niet zichtbaar is voor publiek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
doe es link?, deze keer mag spam ff
Volgens mij wel, ik hoorde wel iemand iets zeggen dat ze over provinciale wegen zouden gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan ze nu elke dag over de A2 en A27 met die stoet?
Want?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:48 schreef BorusBulldog het volgende:
Die Republiekeinen hebben echt rare gedachtenkronkels.
Die senator (rep) zei dat het Russische volk ook pijn moet voelen omdat zij volgens hem net zo verantwoordelijk zijn als Putin.quote:
Ik wil je wel iets geven om te lachenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb een quote gepost, ik kan niet de link posten omdat het een privéforum (geen 4chan of reddit) is waarop je alleen toegang hebt door registratie gezien iemands professionele achtergrond. Waardoor de Inhoud niet zichtbaar is voor publiek.
Maar goed dit zijn gewoon een beetje beladen onderwerpen, die soms het meeste slechte in mensen naar boven halen. En op het internet kan het maar al te makkelijk.
Fuck yeah!quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Die senator (rep) zei dat het Russische volk ook pijn moet voelen omdat zij volgens hem net zo verantwoordelijk zijn als Putin.
Valt alweer mee. Ik was even bang dat ze iets gingen vinden van al die bezoekers aan het AIDS/HIV-congres.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Die senator (rep) zei dat het Russische volk ook pijn moet voelen omdat zij volgens hem net zo verantwoordelijk zijn als Putin.
Wat een overdreven gedoe? Dat kan toch veel handiger?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:47 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik hoorde wel iemand iets zeggen dat ze over provinciale wegen zouden gaan.
Ligt eraan, elke dag de snelweg afsluiten is ook zo wat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een overdreven gedoe? Dat kan toch veel handiger?
idd. Beter allemaal in 1 keer vervoerenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:57 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ligt eraan, elke dag de snelweg afsluiten is ook zo wat.
Je hebt fotos van de basis waar de rebellen claimen de BUK veroverd te hebben, je kijkt of er een BUK op die fotos staat, en klaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:32 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Je moet soms een afweging maken, jij denkt dat alles zwart wit is en dat een beslissing voor iets meteen 1 specifiek iets betekent.
Als Oekraine zegt nee en de Rebellen zeggen ja maak je een afweging of de kans dat je het antwoord achterhaald opweegt tegen de kosten, jij denkt volgens mij dat satellietfotos elke vraag met 100% zekerheid zouden moeten kunnen beantwoorden.
quote:Chronus
If indeed this proves to be a shooting down of a civilian airliner by military or para military forces, then I am afraid the words "What Have We Learned" of the Aviation Crisis Management workshop held in Brussels, 22-23 May 2012 ring hollow. See below for further particulars:
http://www.eurocontrol.in(...)aught-us-sultana.pdf
Surely the Balkan Wars had tought us something. Those of us who were around then remember the airspace closures over the area.
To allow civilian flights over a known area of escalating hostilities on the ground and in the air would be tantamount to criminal negligence. I expect soon airspace closures and restrictions will follow, but sadly it will be all too late for all those innocent lives lost in yet in another mans war.
quote:afootsoldier
Re:hindsight
Fireflybob, I think maybe your comment was removed, however -
re: hindsight - this has not come out of the blue. Far from it. Aircraft after aircraft has been shot down in Ukrainian airspace - the airlines decided it was business as usual despite those undisputed facts.
It's not a question of hindsight - there needs to be an inquiry into how commercial airliners have been allowed to continue to operate in an active war zone.
quote:garp
Chilling post by TC Ukraine from just over a month ago....
Quote:
14th Jun 2014, 22:06 #6 (permalink) TC_Ukraine
Ukrainian officials should close whole airspace over eastern part. now is closes up to fl260. Russian terrorists can easily hit passenger a/c.
quote:angels
FX Guru
Here's a clip of the Antonov 26 being shot down on July 14.
Live Leak
Anyone have any observations? Looks too high for the MANPADS we know they had, but I could easily be wrong. Also, again it looks like the plane was quite high (you can't see it initially, but there is flame on the way down).
Just thought I'd throw it into the mix since this is corroborated footage.
quote:west lakes
Cleverly disguised as a responsible adult
Re closure of airspace
Who controls that airspace - The Ukraine so they are the only ones that could close it!!
Airlines can be advised by their governments to avoid that airspace but no other body has the power to close it!
quote:nomorecatering
Something many in the aviation community are asking is why the hell were airlines flight planning departments routing their aircraft any where near a hot war zone, especially where an aircraft has been shot down in the 72 hrs before. It has been widely reported and shown on video that high powered SAM's were being brought into the area, as well as armed combat jets.
I imagine the relatives of the victims of the aircraft will be asking this question, leading into a lawsuit of biblical proportions.
http://www.pprune.org/rum(...)near-donetsk-14.htmlquote:peakcrew
I lurk a great deal and don't often post, but in this case it seems that there has been a serious failure by the intelligence agencies. It seems there has been evidence on social media for several days that the separatists had got hold of BUK missile units. Yes, social media has failings (though it is regarded as important enough to slurp by alphabet agencies), but this needed investigating and the information passing to relevant bodies, such as decision-makers in civilian air transport agencies.
This could have been avoided, but, hey, the real risk is uncharged mobile phones ...
Tuurlijk. Kan ook gewoon direct in een vrachtwagen van de Blokker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een overdreven gedoe? Dat kan toch veel handiger?
Ik heb het daar nooit zo moeilijk mee maar wat mij altijd wel raakt is om dan weer te zien dat heel Nederland zo opstaat, die bloemen bij Schiphol, de ceremonie voor de slachtoffers, het optreden van onze regering.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:57 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het moeilijk met de beelden van de ramp
Laten we het lekker duur doen dat toont goed naar de rest van de wereld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kan ook gewoon direct in een vrachtwagen van de Blokker.
Nee, dit kan niet 'handiger'.
Nee, dat valt enorm mee. Ben jij nou echt zo cynisch trouwens?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laten we het lekker duur doen dat toont goed naar de rest van de wereld.
Duurt toch veel te lang zo.
Ga nou niet hier door lopen trollen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oh troll.. Ik was het vergeten. Kunnen trollen niet gewoon een troll-tag krijgen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga nou niet hier door lopen trollen.
Jij moet je echt melden bij de inlichtingendiensten man, jij lost zo te horen alles wel even op voor iedereenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:58 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Je hebt fotos van de basis waar de rebellen claimen de BUK veroverd te hebben, je kijkt of er een BUK op die fotos staat, en klaar.
In vergelijking met het gebied dat men moest bekijken om het aantal Russische troepen aan de grens te schatten lijkt me dat niet al te veel werk. Zeg dan gewoon: we zijn niet geinteresseerd als het geen bewijs tegen de russen oplevert.
Net hetzelfde met het niet afsluiten van het luchtruim: interesseert ons ook niet, want Oekraine iets verwijten is in Ruslands voordeel, dus willen we niet uitzoeken of men het luchtruim misschien openhield terwijl men wist dat het te gevaarlijk was.
Bij beroepspiloten vind je wel een aantal die zulke vragen stellen. Hier enkele quotes uit het topic op Pprune:
Wat is er trollen aan een mening?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
warned yaquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je dat toch niet daadwerkelijk kan menen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is er trollen aan een mening?
Idd, vandaag was Nederland even op zijn grootst, en de hele wereld mocht meekijken.quote:
Kom je nog niet zolang geleden thuis van je werk dan valt dit niet mee. Angelsquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:58 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Je hebt fotos van de basis waar de rebellen claimen de BUK veroverd te hebben, je kijkt of er een BUK op die fotos staat, en klaar.
In vergelijking met het gebied dat men moest bekijken om het aantal Russische troepen aan de grens te schatten lijkt me dat niet al te veel werk. Zeg dan gewoon: we zijn niet geinteresseerd als het geen bewijs tegen de russen oplevert.
Net hetzelfde met het niet afsluiten van het luchtruim: interesseert ons ook niet, want Oekraine iets verwijten is in Ruslands voordeel, dus willen we niet uitzoeken of men het luchtruim misschien openhield terwijl men wist dat het te gevaarlijk was.
Bij beroepspiloten vind je wel een aantal die zulke vragen stellen. Hier enkele quotes uit het topic op Pprune:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.pprune.org/rum(...)near-donetsk-14.html
Enorm contrast met ergens in een soms gekoelde treinwagon in de brandende zon liggen. Al denk ik nog dat ze (uiteiiiiiindelijk) hebben gedaan wat ze konden daar.quote:
Er was helaas geen andere mogelijkheid blijkbaar in deze situatie. Gelukkig maar dat Oekraïne nog snel een koeltrein gestuurd heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Enorm contrast met ergens in een soms gekoelde treinwagon in de brandende zon liggen. Al denk ik nog dat ze (uiteiiiiiindelijk) hebben gedaan wat ze konden daar.
Dat weet ik wel zeker, overal straalde de armoede ervanaf, maar aan aandacht voor de situatie was geen enkel tekort.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Enorm contrast met ergens in een soms gekoelde treinwagon in de brandende zon liggen. Al denk ik nog dat ze (uiteiiiiiindelijk) hebben gedaan wat ze konden daar.
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:09 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ah, dus het verspringen van het topic is het resultaat van posts die verwijderd worden?
Ja schijnbaar mocht mijn comment niet waarin Piet_piraat liet zien waarom zijn klachten nergens op slaan, maar ja het zal welquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:09 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ah, dus het verspringen van het topic is het resultaat van posts die verwijderd worden?
Ik vind het nog steeds lastig om een mening te vormen over hoe het er daar nou aan toe ging rond de crashsite. Voor de separatisten moet het ook bizar zijn geweest, zien alles wat uit het Westen komt als de vijand, hun wereldbeeld is misschien totaal anders. Okay het duurde lang en het zag er soms heel slecht uit, dat plunderen door de criminelen die daar ook lekker voor de lol wat lopen te knallen is ook walgelijk, maar met de middelen die ze hebben is het uiteindelijk toch gelukt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Er was helaas geen andere mogelijkheid blijkbaar in deze situatie. Gelukkig maar dat Oekraïne nog snel een koeltrein gestuurd heeft.
Wttnquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:57 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het moeilijk met de beelden van de ramp
Wat ben jij eigenlijk een verschrikkelijke klapjosti. En die mening is gebasseerd op de afgelopen 5/6 dagen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, ik ergerde me daar echt kapot aan, niet dat die posts verwijderd worden maar aan het verspringen.quote:
Timmerfrans is al vanaf dag 1 aan het lobbyen, appeasement hoort daar ook bij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Die toespraak van Timmerfrans is natuurlijk wel precies in het straatje van die Amerikanen
Dat zal er meer mee te maken hebben dat die post van PP zelf ook verwijderd is denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:11 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja schijnbaar mocht mijn comment niet waarin Piet_piraat liet zien waarom zijn klachten nergens op slaan, maar ja het zal wel
Mocht wel, maar het was een reactie op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:11 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja schijnbaar mocht mijn comment niet waarin Piet_piraat liet zien waarom zijn klachten nergens op slaan, maar ja het zal wel
Nee die is er nogquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:12 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat zal er meer mee te maken hebben dat die post van PP zelf ook verwijderd is denk ik.
Ben jij hier de hele dag al aan het activemodden spec?quote:
Vooral vanmiddag rond de herdenking, toen was het echt heel erg druk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:14 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ben jij hier de hele dag al aan het activemodden spec?
Bedankt voor je bijdrage danquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral vanmiddag rond de herdenking, toen was het echt heel erg druk.
Goed bezig. Niet de leukste momenten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral vanmiddag rond de herdenking, toen was het echt heel erg druk.
Sowieso, lijkt me toch wel prettig wetende dat de naasten die je hebt verloren zo worden behandeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:15 schreef Ryan3 het volgende:
Eén ding; Nederland heeft zich laten zien van zijn beste kant imo. Ik hoop dat de nabestaanden, ook uit andere landen, daar iets aan hebben in de verwerking van hun leed.
Mjah, gebeurt aan 2 kanten, walgelijk, maar ligt binnen de verwachting.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:16 schreef Rabieluh het volgende:
Begint heel vervelend te worden hoe Ukraine hier werkelijk alles uit probeert te slepen.
Dit was hun Ceremonie, en iedereen die erom gaf heeftt er op zijn of haar manier aan meegewerkt, ik denk dat iedere nabestaande onder de indruk was van het respect en de waardigheid die de slachtoffers alsnog krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:16 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Sowieso, lijkt me toch wel prettig wetende dat de naasten die je hebt verloren zo worden behandeld.
Klopt idd, de mensenrechten stoppen niet op het moment dat je ter pletter valt in een veld in de Oekraïne.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:16 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Sowieso, lijkt me toch wel prettig wetende dat de naasten die je hebt verloren zo worden behandeld.
Zet gewoon CNN op, ze zenden er elk uur wel iets over uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:21 schreef VacaLoca het volgende:
Lees hier steeds van Nederland op zn groots op CNN. Iemand beelden?
Ook daar heb je goede en slechte mensen en die hebben daar ook nog andere dingen aan hun hoofd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, de mensenrechten stoppen niet op het moment dat je ter pletter valt in een veld in de Oekraïne.
Tussen de 40 minuten reclame ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:22 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zet gewoon CNN op, ze zenden er elk uur wel iets over uit.
En het is maar een klein landje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:21 schreef VacaLoca het volgende:
Lees hier steeds van Nederland op zn groots op CNN. Iemand beelden?
Ja, het voordeel van een blogger zijn is dat je alles naar buiten kan gooien zonder het 10x te hoeven checken en een stuk minder data hebt om te doorzoeken en een 'undetermined variable' niet echt een probleem is, denken dat bloggers informatie sneller vergaren dan US intelligencequote:Op donderdag 24 juli 2014 02:22 schreef Claudia_x het volgende:
Deze informatie is hier al eerder gegeven, maar is in dit stuk wat meer in context geplaatst: The Group of Bloggers Unearthing MH17 Intel Quicker Than U.S. Spies
Goed speurwerk zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:22 schreef Claudia_x het volgende:
Deze informatie is hier al eerder gegeven, maar is in dit stuk wat meer in context geplaatst: The Group of Bloggers Unearthing MH17 Intel Quicker Than U.S. Spies
Er zijn ook wel verzachtende omstandigheden aan te wijzen, maar dan toch... Het gaat wmb nu even over hoe de mensen die ons land vertegenwoordigen dit opgepakt en georganiseerd hebben. En dan kan ik daar alleen maar met veel waardering op reageren. En ja dat is een groot contrast met de periode daarvoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook daar heb je goede en slechte mensen en die hebben daar ook nog andere dingen aan hun hoofd.
Dat betekent niet dat er geen taak is voor de journalistiek, namelijk ofwel corroboratie ofwel nieuwe informatie vinden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja, het voordeel van een blogger zijn is dat je alles naar buiten kan gooien zonder het 10x te hoeven checken en een stuk minder data hebt om te doorzoeken en een 'undetermined variable' niet echt een probleem is, denken dat bloggers informatie sneller vergaren dan US intelligence!
Uiteraard, en ik vind het altijd heel mooi om te zien hoe mensen op het internet door samen te werken best veel dingen weten te ontrafelen. Echter trekt deze website een verkeerde conclusie omdat de begrenzingen waar een officiele instelling mee te maken heeft niet geldt voor internettersquote:Op donderdag 24 juli 2014 02:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat er geen taak is voor de journalistiek, namelijk ofwel corroboratie ofwel nieuwe informatie vinden.
Dat is meteen de toegevoegde waarde: journalisten hebben geen (of beter gezegd, andere) belangen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:31 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik vind het altijd heel mooi om te zien hoe mensen op het internet door samen te werken best veel dingen weten te ontrafelen. Echter trekt deze website een verkeerde conclusie omdat de begrenzingen waar een officiele instelling mee te maken heeft niet geldt voor internetters
Waarmee ze de kans open als een stel lullo's gezien te worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is meteen de toegevoegde waarde: journalisten hebben geen (of beter gezegd, andere) belangen.
Dikke kans dat de Amerikaanse veiligheidsdiensten deze informatie allang hebben maar nog niet delen.
Wat me meest tegenstaat is alle misinformatie die vanuit Kiev komt en de vage bewijzen van de USA omdat ze niet meer bronnen willen prijsgeven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn ook wel verzachtende omstandigheden aan te wijzen, maar dan toch... Het gaat wmb nu even over hoe de mensen die ons land vertegenwoordigen dit opgepakt en georganiseerd hebben. En dan kan ik daar alleen maar met veel waardering op reageren. En ja dat is een groot contrast met de periode daarvoor.
Ik zeg ook niet dat er geen toegevoegde waarde is, wat ik probeerde te zeggen (en misschien niet duidelijk genoeg in was) was dat de website die jij linkte een verkeerde conclusie trekt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is meteen de toegevoegde waarde: journalisten hebben geen (of beter gezegd, andere) belangen.
Dikke kans dat de Amerikaanse veiligheidsdiensten deze informatie allang hebben maar nog niet delen.
Ja hadden ze het eerder al over, dat was de UK die die informatie had eerder deze dag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:37 schreef Rabieluh het volgende:
Hadden ze nou gesprekken onderschept van de rebellen over het verplaatsen van delen van andere vliegtuigtuigen door het rampgebied?
Kwam net voorbij op CNN.
http://www.mirror.co.uk/n(...)ebels-wanted-3900404
Ik heb mijn portie cynisme vanmorgen al gehad, ik zal niet uitweiden. Ik blijf nog even nog even bij mijn gevoel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat me meest tegenstaat is alle misinformatie die vanuit Kiev komt en de vage bewijzen van de USA omdat ze niet meer bronnen willen prijsgeven.
De dag van rouw is voorbij, wordt het weer tijd voor de ratio?
Wat willen ze daar nou mee bereiken, de boel verwarren of voortborduren op dat wilde verhaal dat er een gevechtsvliegtuig achter mh17 aanzat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:38 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja hadden ze het eerder al over, dat was de UK die die informatie had eerder deze dag.
Welke conclusie bedoel je dan? Dat ze sneller waren dan de Amerikaanse spionnen/inlichtingendiensten? Volgens de officiële lezing van Amerika is dat ook zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:37 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen toegevoegde waarde is, wat ik probeerde te zeggen (en misschien niet duidelijk genoeg in was) was dat de website die jij linkte een verkeerde conclusie trekt.
Die reclames moet je echt even aan wennen inderdaad...quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit trouwens CNN te kijken en die reclames tussendoor zijn vreselijk (seriously, ooghygiëne?), maar ik vind de felheid waarmee politiek wordt besproken geweldig.
Mijn posts verdwijnen spontaan op deze bewogen dag en houd me verder ook op de vlakte.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie cynisme vanmorgen al gehad, ik zal niet uitweiden. Ik blijf nog even nog even bij mijn gevoel.
Er kwam zelfs reclame voor medicatie tegen Crohn voorbij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:44 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die reclames moet je echt even aan wennen inderdaad...
In het naar buiten brengen van de informatie wel ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welke conclusie bedoel je dan? Dat ze sneller waren dan de Amerikaanse spionnen/inlichtingendiensten? Volgens de officiële lezing van Amerika is dat ook zo.
Inderdaad. Zelfs in harde interviews worden gasten onderbroken voor reclame.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:44 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die reclames moet je echt even aan wennen inderdaad...
Is dat bijzonder?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er kwam zelfs reclame voor medicatie tegen Crohn voorbij.
Daarom ben ik ook zo blij met die zogenaamd zo verschrikkelijk slechte Publieke Omroep.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:45 schreef Trebo het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs in harde interviews worden gasten onderbroken voor reclame.
Inderdaad. Ik vind de NOS prima.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij met die zogenaamd zo verschrikkelijk slechte Publieke Omroep.
Nou ja, Amerika heeft gezegd dat bewijs (nog) niet te hebben. Ik geloof er niks van, maar dan moet Amerika dat niet zeggen. Intussen is dit wel informatie waar journalisten mee aan de slag kunnen, nu bijvoorbeeld de herinneringen van ooggetuigen relatief vers zijn. In mijn optiek zorgt dat voor een grotere kans dat de waarheid naar boven komt, en dan bedoel ik niet de waarheid die een bepaalde partij het beste uitkomt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:45 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
In het naar buiten brengen van de informatie wel ja.
Net als die gast van wegmisbruikers?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:44 schreef Cliffy het volgende:
Ik had het idee dat die Blitzer een klein mannetje was met een heel groot hoofd maar zag hem net naast twee andere staan die kleiner waren... Of zou hij op een kistje staan?
Dat ben ik met je eens, maar dat neemt niet weg dat die website een verkeerde conclusie trekt....quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, Amerika heeft gezegd dat bewijs (nog) niet te hebben. Ik geloof er niks van, maar dan moet Amerika dat niet zeggen. Intussen is dit wel informatie waar journalisten mee aan de slag kunnen, nu bijvoorbeeld de herinneringen van ooggetuigen relatief vers zijn. In mijn optiek zorgt dat voor een grotere kans dat de waarheid naar boven komt, en dan bedoel ik niet de waarheid die een bepaalde partij het beste uitkomt.
Zie jij vaak reclame voor geneesmiddelen(behalve vrij verkrijgbare geneesmiddelen) op tv dan?quote:
Is altijd wel zo hoor, de waarheid is altijd al gezegd voordat het officieel gemaakt wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, Amerika heeft gezegd dat bewijs (nog) niet te hebben. Ik geloof er niks van, maar dan moet Amerika dat niet zeggen. Intussen is dit wel informatie waar journalisten mee aan de slag kunnen, nu bijvoorbeeld de herinneringen van ooggetuigen relatief vers zijn. In mijn optiek zorgt dat voor een grotere kans dat de waarheid naar boven komt, en dan bedoel ik niet de waarheid die een bepaalde partij het beste uitkomt.
Dat is vreemd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn posts verdwijnen spontaan op deze bewogen dag en houd me verder ook op de vlakte.
Ok ik weet het niet, het is me niet opgevallen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:50 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zie jij vaak reclame voor geneesmiddelen(behalve vrij verkrijgbare geneesmiddelen) op tv dan?Overigens gaat het volgens mij om een lobby filmpje om een bepaald geneesmiddel populairder te maken.
Als ik in Amerika ben moet ik altijd wel lachen om hun commercials..quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:50 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zie jij vaak reclame voor geneesmiddelen(behalve vrij verkrijgbare geneesmiddelen) op tv dan?Overigens gaat het volgens mij om een lobby filmpje om een bepaald geneesmiddel populairder te maken.
Dit is offtopic, maar ik besefte ineens dat ik zoiets op de Nederlandse televisie nog nooit heb gezien. We hebben immers een verbod op reclame voor medicijnen die uitsluitend op recept verkrijgbaar zijn. Nu begin ik alleen te twijfelen of de reclame op CNN wel voor een medicijn was dat alleen op recept verkrijgbaar is, maar toch is een dergelijke reclame ondenkbaar op de Nederlandse televisie.quote:
Ok, daar weet ik ook het fijne niet van. Misschien heeft het te maken met het verschil in zorgverzekering tussen Nederland en USA. Maar inderdaad erg offtopic...quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is offtopic, maar ik besefte ineens dat ik zoiets op de Nederlandse televisie nog nooit heb gezien. We hebben immers een verbod op reclame voor medicijnen die uitsluitend op recept verkrijgbaar zijn. Nu begin ik alleen te twijfelen over de reclame op CNN wel voor een medicijn wat dat alleen op recept verkrijgbaar is, maar toch is een dergelijke reclame ondenkbaar op de Nederlandse televisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |