Er is een verschil tussen een VN-missie en een NAVO-missie, de politiemacht waar het hier om gaat moet een VN-missie worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Klopt als een bus, ik las net even een stukje van een bron van een ander die dat hier 15 min geleden postte en daat werd dit gezegd:
http://eng.kremlin.ru/news/22714
Fourth, our Armed Forces remain the most important guarantor of our sovereignty and Russia’s territorial integrity. We will react appropriately and proportionately to the approach of NATO’s military infrastructure toward our borders, and we will not fail to notice the expansion of global missile defence systems and increases in the reserves of strategic non-nuclear precision weaponry.
Het heeft geen effectief nut als object maar voor mensen is het soms fijn als ze zo hun medeleven kunnen betuigen, iedereen verwerkt alles anders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met online condoleanceregisters, blijft dat jarenlang doelloos op internet zweven??
Dan heb je er ook geen fuck aan.
Diezelfde VN waarin Rusland de hele resolutie met 1 veto van tafel kan gooien om wat voor kutreden dan ook?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een VN-missie en een NAVO-missie, de politiemacht waar het hier om gaat moet een VN-missie worden.
Yup, diezelfde VN.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Diezelfde VN waarin Rusland de hele resolutie met 1 veto van tafel kan gooien om wat voor kutreden dan ook?
Ik post op fok!, ik heb vandaag al meer posts op mijn naam staan dan sinds dat ik lid ben hier.....quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het heeft geen effectief nut als object maar voor mensen is het soms fijn als ze zo hun medeleven kunnen betuigen, iedereen verwerkt alles anders.
Nee. Zowel de Oekraïners als de Russen gebruiken Buks van Russische makelarij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:12 schreef Strani het volgende:
Zeg, kunnen ze nou aan eventuele scherven van de raket zelf niet zien waar de BUK vandaan kwam?
nope, niets van bekend iigquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Is er nou eigenlijk nog een persbericht naar buiten gekomen?
Nee, maar ik ga zometeen wel even naar de wc.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Is er nou eigenlijk nog een persbericht naar buiten gekomen?
Ok, niet vergeten te posten dan hè.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga zometeen wel even naar de wc.
waarop?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:20 schreef Claudia_x het volgende:
Teletekst meldt wel dat de bespreking in de ministerraad erop zit.
Fok! ook, maar niet echt iets concreets over de uitkomst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:20 schreef Claudia_x het volgende:
Teletekst meldt wel dat de bespreking in de ministerraad erop zit.
Ik zag op tv dat er best heel veel Russische mensen een bloemetje neerlegden bij het Nederlandse consulaat in Rusland en briefjes met hoe vreselijk ze het vonden. Net als de mensen in Oekraïne. Mensen kunnen er ook weinig aan doen en leefden echt erg mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:06 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar daarom vind ik het nog niet een sympathiek volk.
Ik zat me dat af te vragen over die condoleanceboeken in al die gemeentehuizen, zullen de nabestaanden die daadwerkelijk ook ooit onder ogen krijgen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met online condoleanceregisters, blijft dat jarenlang doelloos op internet zweven??
Dan heb je er ook geen fuck aan.
We zullen morgen wel meer horen over wat er precies besproken is. Vraag me af hoe die mogelijke 'missie' nu precies bedoelt wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef Claudia_x het volgende:
"De ministerraad is vanavond bijeengekomen om te spreken over de volgende fase in de verwezenlijking van de hoofddoelstellingen van het kabinet (terugkeer van alle slachtoffers, helderheid over de toedracht en het vervolgen en het opleggen van een gerechte straf aan de daders) bij de aanpak van de nasleep van de crash van vlucht MH-17 van donderdag 17 juli jongstleden'', aldus een summiere verklaring na afloop." (Telegraaf)
Misschien blijft het daar nu bij.
Die worden volgens mij aan de familie overhandigd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zat me dat af te vragen over die condoleanceboeken in al die gemeentehuizen, zullen de nabestaanden die daadwerkelijk ook ooit onder ogen krijgen?
Rutte tegen Putin: "Hey Putin, geef ons maar een paar scapegoats zodat het volk dit kan afsluiten en onze relaties niet geschaad hoeven te worden."quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef Claudia_x het volgende:
"De ministerraad is vanavond bijeengekomen om te spreken over de volgende fase in de verwezenlijking van de hoofddoelstellingen van het kabinet (terugkeer van alle slachtoffers, helderheid over de toedracht en het vervolgen en het opleggen van een gerechte straf aan de daders) bij de aanpak van de nasleep van de crash van vlucht MH-17 van donderdag 17 juli jongstleden'', aldus een summiere verklaring na afloop." (Telegraaf)
Misschien blijft het daar nu bij.
Mooie foto idd, maar die andere met die schaduwcontouren met de militairen die de hercules uitstapten, ook erg mooi.quote:
Kopieën of zo? Want wat als er meer families in een gemeente zijn? En de boeken waar de koning en andere hoogwaardigheidsbekleders in geschreven? Een kopie naar alle nabestaanden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die worden volgens mij aan de familie overhandigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |