abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142666534
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:13 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Klopt als een bus, ik las net even een stukje van een bron van een ander die dat hier 15 min geleden postte en daat werd dit gezegd:

http://eng.kremlin.ru/news/22714

Fourth, our Armed Forces remain the most important guarantor of our sovereignty and Russia’s territorial integrity. We will react appropriately and proportionately to the approach of NATO’s military infrastructure toward our borders, and we will not fail to notice the expansion of global missile defence systems and increases in the reserves of strategic non-nuclear precision weaponry.
Er is een verschil tussen een VN-missie en een NAVO-missie, de politiemacht waar het hier om gaat moet een VN-missie worden.
pi_142666573
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Wat gebeurt er met online condoleanceregisters, blijft dat jarenlang doelloos op internet zweven??

Dan heb je er ook geen fuck aan.
Het heeft geen effectief nut als object maar voor mensen is het soms fijn als ze zo hun medeleven kunnen betuigen, iedereen verwerkt alles anders.
pi_142666580
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen een VN-missie en een NAVO-missie, de politiemacht waar het hier om gaat moet een VN-missie worden.
Diezelfde VN waarin Rusland de hele resolutie met 1 veto van tafel kan gooien om wat voor kutreden dan ook?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142666584
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Diezelfde VN waarin Rusland de hele resolutie met 1 veto van tafel kan gooien om wat voor kutreden dan ook?
Yup, diezelfde VN.
pi_142666597
Is er nou eigenlijk nog een persbericht naar buiten gekomen?
pi_142666598
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Het heeft geen effectief nut als object maar voor mensen is het soms fijn als ze zo hun medeleven kunnen betuigen, iedereen verwerkt alles anders.
Ik post op fok!, ik heb vandaag al meer posts op mijn naam staan dan sinds dat ik lid ben hier.....
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_142666609
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:12 schreef Strani het volgende:
Zeg, kunnen ze nou aan eventuele scherven van de raket zelf niet zien waar de BUK vandaan kwam?
Nee. Zowel de Oekraïners als de Russen gebruiken Buks van Russische makelarij.
pi_142666616
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:
nope, niets van bekend iig
pi_142666619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Nee, maar ik ga zometeen wel even naar de wc.
pi_142666633
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Nee, maar ik ga zometeen wel even naar de wc.
Ok, niet vergeten te posten dan hè.
pi_142666680
Teletekst meldt wel dat de bespreking in de ministerraad erop zit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_142666697
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:20 schreef Claudia_x het volgende:
waarop?
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:21:52 #163
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_142666719
Dit zou een nacht moeten zijn dat ik weer eens normaal zou moeten kunnen slapen. Maar ik vrees dat het nog steeds niet gaat lukken. :{

Wat dat betreft lijkt dit wel op 9/11. Toen heb ik dagen lang 's nachts op de bank gebivakkeerd. Da's nu niet zo maar meer slaap haal ik er niet uit denk ik.
pi_142666723
Teletekst meldt dat de bespreking in de ministerraad drie uur heeft geduurd en afgerond is.
pi_142666727
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:20 schreef Claudia_x het volgende:
Fok! ook, maar niet echt iets concreets over de uitkomst.
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 01:22:17 #166
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142666732
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:06 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor. Maar daarom vind ik het nog niet een sympathiek volk.
Ik zag op tv dat er best heel veel Russische mensen een bloemetje neerlegden bij het Nederlandse consulaat in Rusland en briefjes met hoe vreselijk ze het vonden. Net als de mensen in Oekraïne. Mensen kunnen er ook weinig aan doen en leefden echt erg mee.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 01:24:06 #167
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142666783
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Wat gebeurt er met online condoleanceregisters, blijft dat jarenlang doelloos op internet zweven??

Dan heb je er ook geen fuck aan.
Ik zat me dat af te vragen over die condoleanceboeken in al die gemeentehuizen, zullen de nabestaanden die daadwerkelijk ook ooit onder ogen krijgen? :@
pi_142666791
"De ministerraad is vanavond bijeengekomen om te spreken over de volgende fase in de verwezenlijking van de hoofddoelstellingen van het kabinet (terugkeer van alle slachtoffers, helderheid over de toedracht en het vervolgen en het opleggen van een gerechte straf aan de daders) bij de aanpak van de nasleep van de crash van vlucht MH-17 van donderdag 17 juli jongstleden'', aldus een summiere verklaring na afloop." (Telegraaf)

Misschien blijft het daar nu bij.
pi_142666823
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef Claudia_x het volgende:
"De ministerraad is vanavond bijeengekomen om te spreken over de volgende fase in de verwezenlijking van de hoofddoelstellingen van het kabinet (terugkeer van alle slachtoffers, helderheid over de toedracht en het vervolgen en het opleggen van een gerechte straf aan de daders) bij de aanpak van de nasleep van de crash van vlucht MH-17 van donderdag 17 juli jongstleden'', aldus een summiere verklaring na afloop." (Telegraaf)

We zullen morgen wel meer horen over wat er precies besproken is. Vraag me af hoe die mogelijke 'missie' nu precies bedoelt wordt.
pi_142666830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik zat me dat af te vragen over die condoleanceboeken in al die gemeentehuizen, zullen de nabestaanden die daadwerkelijk ook ooit onder ogen krijgen? :@
Die worden volgens mij aan de familie overhandigd.
pi_142666857
Ik had nog geen foto gezien van de stille tocht in Amsterdam:

pi_142666865
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef Claudia_x het volgende:

Rutte tegen Putin: "Hey Putin, geef ons maar een paar scapegoats zodat het volk dit kan afsluiten en onze relaties niet geschaad hoeven te worden."
If not now, then when.
pi_142666871
Zou het niet gewoon makkelijk zijn als Rusland morgen besluit deel te nemen aan een mogelijke VN-missie om die crash-site te beschermen.
  Redactie Games donderdag 24 juli 2014 @ 01:27:52 #174
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_142666872
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:33 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Briljante foto _O_
Mooie foto idd, maar die andere met die schaduwcontouren met de militairen die de hercules uitstapten, ook erg mooi.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 01:28:18 #175
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142666879
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:26 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die worden volgens mij aan de familie overhandigd.
Kopieën of zo? Want wat als er meer families in een gemeente zijn? En de boeken waar de koning en andere hoogwaardigheidsbekleders in geschreven? Een kopie naar alle nabestaanden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')