abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142666191
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee, maar jij blijkbaar ook niet. Tenzij je een Rus bent.
Scherp zo laat op de avond.
pi_142666202
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:01 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Russen in groepen zijn waardeloos, net als elk ander bouwvakkervolk overigens, individueel is er soms nog weleens begrip voor op te brengen, maar in groepen.....wegblijven!!
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:01 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Nee, maar ik neem aan dat dat dus geen aanradertje is :D
Ze zijn gewoon ronduit onbeschoft en hebben totaal geen respect. Niet voor mensen, niet voor voedsel, niet voor andermans eigendommen.
pi_142666216
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:02 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Geef mij eens een bron over die meeting?, ik weet van niks, en ik zat er toch echt de hele dag bovenop.
http://eng.kremlin.ru/news/22714

quote:
We are often told that the ABM system is a defence system. But thats not the case. This is an offensive system; it is part of the offensive defence system of the United States on the periphery. Regardless of what our foreign colleagues say, we can clearly see what is actually happening: groups of NATO troops are clearly being reinforced in Eastern European states, including in the Black and Baltic seas. And the scale and intensity of operational and combat training is growing. In this regard, it is imperative to implement all planned measures to strength our nations defence capacity fully and on schedule, including, of course, in Crimea and Sevastopol, where essentially we need to fully recreate the military infrastructure.
pi_142666224
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:00 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ik heb het sowieso niet op Russen.. wel eens in een all-inclusive hotel gezeten in Turkije met alleen maar Russen?
Nee, maar ik ken de verhalen.. het is een onbeschaafd volk.

quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:00 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik heb nooit een moslimhaat gehad, wel voor sommige, maar dat zijn de slechte. Ook nu heb ik geen russen of Oekraïne haat, maar wel haat aan die separatisten.
Ik heb ook geen moslimhaat gehad hoor.. maar toen Amerika bommen gooide op Afghanistan vond iedereen dat prima, terwijl dat achteraf tamelijk zinloos was en alleen maar meer ellende heeft gebracht. Net als toen zat iedereen met een soort machteloze woede, maar er was geen vijand om terug te kunnen pakken. Amerika besloot toen maar Afghanistan aan te vallen, wat nergens op sloeg.
pi_142666227
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:03 schreef Trebo het volgende:

[..]

[..]

Ze zijn gewoon ronduit onbeschoft en hebben totaal geen respect. Niet voor mensen, niet voor voedsel, niet voor andermans eigendommen.
Ja dat is hun cultuur, ik zou er ook niet gaan wonen maar ik ga Russische burgers het echt niet kwalijk nemen dat het vliegtuig is neergeschoten.
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:04:24 #131
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_142666243
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:52 schreef DaMook het volgende:

[..]

Eens, maar als dat niet lukt moeten we die seperatisten gewoon neerschieten. Heb niet het idee dat de lokale bevolking op hun zit te wachten.
Dat kan nog knap link worden.
Niet alle onschuldige burgers daar zitten op deze separatisten te wachten, dat klopt, maar er zijn er ook zat die volledig achter ze staan.

Wat nou als onze troepen de separatisten 'gewoon neerschieten' en die onschuldige burgers komen daartegen in opstand? Moeten we hen dan ook maar 'gewoon neerschieten'?
Ik denk dat we daarmee heel wat goodwill zouden verspelen.

Ik ben er ergens best voor dat Nederland tijdelijk de leiding moet nemen in dat gebied. We kunnen wel de leiding hebben in het onderzoek, maar dat kan alleen goed worden uitgevoerd als er onbelemmerde toegang is tot de crashsite. Ik ben alleen bang dat daar heel wat haken en ogen aan zitten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_142666264
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

Beetje off-topic.. Maar met onze euro-parlementariers die de mensen in Kiev aanmoedigden.. de voormalige oostbloklanden in de EU die Poetin's agressie in Oekraine met argusogen volgen.. We hebben er op verschillende manier al wel degelijk mee te maken..
True, daarom zei ik ook bewust dat we er niet meer bij betrokken zijn geraakt dan we al waren. We waren al betrokken en op bepaalde manieren zijn we misschien zelfs wel zelf deels verantwoordelijk voor het conflict daar (dat heeft geleid tot het neerhalen van MH17). In Groot-Brittannië is daar nu aandacht voor: Calls for Tory MP to stand down as trade envoy over Russian business links.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_142666266
CNN live in Hilversum
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142666275
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:05 schreef superniger het volgende:
CNN live in Hilversum
Lekker wijf wel.
pi_142666286
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:03 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ja dat is hun cultuur, ik zou er ook niet gaan wonen maar ik ga Russische burgers het echt niet kwalijk nemen dat het vliegtuig is neergeschoten.
Ik ook niet hoor. Maar daarom vind ik het nog niet een sympathiek volk.
pi_142666332
quote:
Ik heb even een kwartiertje nodig om alles goed door te lezen, dank je :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142666334
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:05 schreef Trebo het volgende:

[..]

Lekker wijf wel.
Eens
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142666354
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:35 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik persoonlijk denk dat rusland wel betrokken is bij deze ramp, maar dat ze het wel loslaten nu. Die trekken hun handen terug.
Nope, Rusland zal integendeel actiever worden. Dat idee van Nederland en anderen om een politiemacht naar de crash site te sturen is voldoende om Rusland preventief te laten ingrijpen, voor het ten uitvoer kan wordt gebracht imo.

Betrokken bij de ramp is trouwens relatief: wel training gegeven, geen wapen.
Merk hoe de Westerse politici Rusland in algemene termen beschuldigen van leveringen van zware wapens, maar het zoeken naar de herkomst van deze specifieke BUK lijkt stopgezet. Niemand wil de vraag stellen of Kiev misschien liegt wanneer ze volhouden dat de rebellen geen BUK systeem van het leger hebben bemachtigd.
De Amerikanen zullen stapels satellietfoto's bekeken hebben op zoek naar een BUK transport vanuit Rusland. Ik had gelezen dat de rebellen zelf weken geleden meldden dat ze bij de verovering van een legerbasis een BUK hadden buitgemaakt. Dat werd tenminste na de crash op een aantal sites aangehaald als bewijs dat de rebellen zo'n wapens hadden. Ik neem aan dat op internet wel terug te vinden is over welke basis dat ging, en voor de amerikanen zou het een kleine moeite zijn om op hun satellietfotos naar één basis en de omgeving ervan te kijken, alvast minder werk dan drie of vierhonderd kilometer grensovergang...

Maar Oekraine ontkent dat ze een installatie kwijt zijn, en dat is goed genoeg voor het westen.
pi_142666413
Goh, dat waren alweer vier lekkere wijven vandaag, namelijk (1) de NOS-presentatrice, (2) een KLM-stewardess in string, (3) Maxima, en nu (4) een presentatrice van CNN. Ik vond het eerst ergerniswekkend, maar bij nader inzien doet het me goed dat er nog zoveel leven is temidden van de dood.
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:12:00 #140
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_142666437
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:11 schreef Claudia_x het volgende:
Goh, dat waren alweer vier lekkere wijven vandaag, namelijk (1) de NOS-presentatrice, (2) een KLM-stewardess in string, (3) Maxima, en nu (4) een presentatrice van CNN. Ik vond het eerst ergerniswekkend, maar bij nader inzien doet het me goed dat er nog zoveel leven is temidden van de dood.
Oh Maxima.. O+
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_142666442
quote:
Ja we blijven tenslotte mannen.
Die van CNN was oprecht lekker :')
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:12:29 #142
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_142666446
Zeg, kunnen ze nou aan eventuele scherven van de raket zelf niet zien waar de BUK vandaan kwam?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_142666455
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:00 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ik heb het sowieso niet op Russen.. wel eens in een all-inclusive hotel gezeten in Turkije met alleen maar Russen?
Ach, hier in Vlaanderen werd dat altijd over nederlanders op vakantie gezegd... ;)
pi_142666470
Deze ramp is te vreselijk voor woorden,hier kan je je steun betuigen.

http://www.condoleance.nl(...)ar-kuala-lumpur.html
pi_142666475
quote:
Dan heb je die 2 van RTL 4 gemist, en dat is dan heb ik Merel nog niet eens meegerekend.
pi_142666482
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:08 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Nope, Rusland zal integendeel actiever worden. Dat idee van Nederland en anderen om een politiemacht naar de crash site te ,sturen is voldoende om Rusland preventief te laten ingrijpen voor het ten uitvoer kan wordt gebracht imo.

Merk hoe de Westerse politici Rusland in algemene termen beschuldigen van leveringen van zware wapens, maar het zoeken naar de herkomst van deze specifieke BUK lijkt stopgezet. Niemand wil de vraag stellen of Kiev misschien liegt wanneer ze volhouden dat de rebellen geen BUK systeem van het leger hebben bemachtigd.
De Amerikanen zullen stapels satellietfoto's bekeken hebben op zoek naar een BUK transport vanuit Rusland. Ik had gelezen dat de rebellen zelf weken geleden meldden dat ze bij de verovering van een legerbasis een BUK hadden buitgemaakt. Dat werd tenminste na de crash op een aantal sites aangehaald als bewijs dat de rebellen zo'n wapens hadden. Ik neem aan dat op internet wel terug te vinden is over welke basis dat ging, en voor de amerikanen zou het een kleine moeite zijn om op hun satellietfotos naar één basis en de omgeving ervan te kijken, alvast minder werk dan drie of vierhonderd kilometer grensovergang...

Maar Oekraine ontkent dat ze een installatie kwijt zijn, en dat is goed genoeg voor het westen.
Klopt als een bus, ik las net even een stukje van een bron van een ander die dat hier 15 min geleden postte en daat werd dit gezegd:

http://eng.kremlin.ru/news/22714

Fourth, our Armed Forces remain the most important guarantor of our sovereignty and Russia’s territorial integrity. We will react appropriately and proportionately to the approach of NATO’s military infrastructure toward our borders, and we will not fail to notice the expansion of global missile defence systems and increases in the reserves of strategic non-nuclear precision weaponry.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_142666498
quote:

[..]

Nope, Rusland zal integendeel actiever worden. Dat idee van Nederland en anderen om een politiemacht naar de crash site te sturen is voldoende om Rusland preventief te laten ingrijpen, voor het ten uitvoer kan wordt gebracht imo.

Jij trekt soms echt hele rare conclusies:

quote:
maar het zoeken naar de herkomst van deze specifieke BUK lijkt stopgezet. Niemand wil de vraag stellen of Kiev misschien liegt wanneer ze volhouden dat de rebellen geen BUK systeem van het leger hebben bemachtigd.
Of ze zien in dat ze geen sluitend bewijs kunnen aandragen dat Rusland kan ontkennen en daarom is het het niet waard om er of meer tijd/geld in te steken of is het niet mogelijk om openlijk Poetin de schuld toe te wijzen.

quote:
Weer een situatie die niet goed na te gaan is en daarom niet de moeite van het onderzoeken waard is, de rebellen zeggen ja, oekraine zegt nee, daar kan je niks mee en heeft niks te maken met het feit dat wanneer Oekraine ja zegt het ja is.

quote:
Dit wordt niet zonder VN-meeting erdoor gedrukt, een VN meeting waar Rusland bij zit en ook gewoon zijn veto kan gebruiken, derhalve is er dus geen reden om preventief in te grijpen. Zouden ze het zonder VN-meeting doen dan was het een ander verhaal.
pi_142666501
quote:

[..]

Normaliter zou ik dit onder een zogenaamde aluhoedjestheorie scharen (al weet ik niet eens wat aluhoedjes zijn, maar het lijkt hier een populaire term). Maar er komt veel smerigheid kijken bij de wapenhandel en westerse regimes willen zichzelf niet in een kwaad daglicht plaatsen. Ik ben benieuwd wat voor informatie hier nog over volgt.
pi_142666525
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:13 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dan heb je die 2 van RTL 4 gemist, en dat is dan heb ik Merel nog niet eens meegerekend.
Ik noem alleen degenen die hier zijn genoemd; de wereld zit vol lekkere wijven.
pi_142666530
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:13 schreef vronie het volgende:
Deze ramp is te vreselijk voor woorden,hier kan je je steun betuigen.

http://www.condoleance.nl(...)ar-kuala-lumpur.html
Wat gebeurt er met online condoleanceregisters, blijft dat jarenlang doelloos op internet zweven??

Dan heb je er ook geen fuck aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')