abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142667890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:15 schreef Ryan3 het volgende:
Eén ding; Nederland heeft zich laten zien van zijn beste kant imo. Ik hoop dat de nabestaanden, ook uit andere landen, daar iets aan hebben in de verwerking van hun leed.
Sowieso, lijkt me toch wel prettig wetende dat de naasten die je hebt verloren zo worden behandeld.
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:16:46 #252
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_142667893
Begint heel vervelend te worden hoe Ukraine hier werkelijk alles uit probeert te slepen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_142667909
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:16 schreef Rabieluh het volgende:
Begint heel vervelend te worden hoe Ukraine hier werkelijk alles uit probeert te slepen.
Mjah, gebeurt aan 2 kanten, walgelijk, maar ligt binnen de verwachting.
pi_142667935
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:16 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Sowieso, lijkt me toch wel prettig wetende dat de naasten die je hebt verloren zo worden behandeld.
Dit was hun Ceremonie, en iedereen die erom gaf heeftt er op zijn of haar manier aan meegewerkt, ik denk dat iedere nabestaande onder de indruk was van het respect en de waardigheid die de slachtoffers alsnog krijgen.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142667947
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:16 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Klopt idd, de mensenrechten stoppen niet op het moment dat je ter pletter valt in een veld in de Oekraïne.
I´m back.
pi_142668002
Lees hier steeds van Nederland op zn groots op CNN. Iemand beelden?
pi_142668021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:21 schreef VacaLoca het volgende:
Zet gewoon CNN op, ze zenden er elk uur wel iets over uit.
pi_142668024
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt idd, de mensenrechten stoppen niet op het moment dat je ter pletter valt in een veld in de Oekraïne.
Ook daar heb je goede en slechte mensen en die hebben daar ook nog andere dingen aan hun hoofd.
pi_142668029
Deze informatie is hier al eerder gegeven, maar is in dit stuk wat meer in context geplaatst: The Group of Bloggers Unearthing MH17 Intel Quicker Than U.S. Spies
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_142668030
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:22 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Zet gewoon CNN op, ze zenden er elk uur wel iets over uit.
Tussen de 40 minuten reclame ja.
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:23:09 #261
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142668032
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:21 schreef VacaLoca het volgende:
En het is maar een klein landje.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142668097
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:22 schreef Claudia_x het volgende:
Deze informatie is hier al eerder gegeven, maar is in dit stuk wat meer in context geplaatst: The Group of Bloggers Unearthing MH17 Intel Quicker Than U.S. Spies
Ja, het voordeel van een blogger zijn is dat je alles naar buiten kan gooien zonder het 10x te hoeven checken en een stuk minder data hebt om te doorzoeken en een 'undetermined variable' niet echt een probleem is, denken dat bloggers informatie sneller vergaren dan US intelligence :') !
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:27:40 #263
12172 Rabieluh
pi_142668125
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:22 schreef Claudia_x het volgende:
Goed speurwerk zo.

Vooral dat filmpje van de BUK, Ukraine roept "jajaja, dat is hem, in een door separatisten gecontroleerd stadje!", Russen claimen natuurlijk dat het in een door Ukraine bezet gebied was. Zoiets is uiteindelijk gewoon uit te zoeken, die locatie is gefilmd dus die locatie is weer terug te vinden.
pi_142668148
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ook daar heb je goede en slechte mensen en die hebben daar ook nog andere dingen aan hun hoofd.
Er zijn ook wel verzachtende omstandigheden aan te wijzen, maar dan toch... Het gaat wmb nu even over hoe de mensen die ons land vertegenwoordigen dit opgepakt en georganiseerd hebben. En dan kan ik daar alleen maar met veel waardering op reageren. En ja dat is een groot contrast met de periode daarvoor.
I´m back.
pi_142668162
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:26 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ja, het voordeel van een blogger zijn is dat je alles naar buiten kan gooien zonder het 10x te hoeven checken en een stuk minder data hebt om te doorzoeken en een 'undetermined variable' niet echt een probleem is, denken dat bloggers informatie sneller vergaren dan US intelligence :') !
Dat betekent niet dat er geen taak is voor de journalistiek, namelijk ofwel corroboratie ofwel nieuwe informatie vinden.
pi_142668181
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat er geen taak is voor de journalistiek, namelijk ofwel corroboratie ofwel nieuwe informatie vinden.
Uiteraard, en ik vind het altijd heel mooi om te zien hoe mensen op het internet door samen te werken best veel dingen weten te ontrafelen. Echter trekt deze website een verkeerde conclusie omdat de begrenzingen waar een officiele instelling mee te maken heeft niet geldt voor internetters ;)
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:33:48 #267
12172 Rabieluh
pi_142668212
Wat info over de zwarte dozen nu op CNN. Vast niet meer dan we al te horen hebben gekregen.
pi_142668221
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:31 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Uiteraard, en ik vind het altijd heel mooi om te zien hoe mensen op het internet door samen te werken best veel dingen weten te ontrafelen. Echter trekt deze website een verkeerde conclusie omdat de begrenzingen waar een officiele instelling mee te maken heeft niet geldt voor internetters ;)
Dat is meteen de toegevoegde waarde: journalisten hebben geen (of beter gezegd, andere) belangen.
Dikke kans dat de Amerikaanse veiligheidsdiensten deze informatie allang hebben maar nog niet delen.
pi_142668239
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is meteen de toegevoegde waarde: journalisten hebben geen (of beter gezegd, andere) belangen.
Dikke kans dat de Amerikaanse veiligheidsdiensten deze informatie allang hebben maar nog niet delen.
Waarmee ze de kans open als een stel lullo's gezien te worden.
I´m back.
pi_142668241
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er zijn ook wel verzachtende omstandigheden aan te wijzen, maar dan toch... Het gaat wmb nu even over hoe de mensen die ons land vertegenwoordigen dit opgepakt en georganiseerd hebben. En dan kan ik daar alleen maar met veel waardering op reageren. En ja dat is een groot contrast met de periode daarvoor.
Wat me meest tegenstaat is alle misinformatie die vanuit Kiev komt en de vage bewijzen van de USA omdat ze niet meer bronnen willen prijsgeven.
De dag van rouw is voorbij, wordt het weer tijd voor de ratio?
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:37:33 #271
12172 Rabieluh
pi_142668258
Hadden ze nou gesprekken onderschept van de rebellen over het verplaatsen van delen van andere vliegtuigtuigen door het rampgebied?

Kwam net voorbij op CNN.

http://www.mirror.co.uk/n(...)ebels-wanted-3900404
pi_142668263
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er geen toegevoegde waarde is, wat ik probeerde te zeggen (en misschien niet duidelijk genoeg in was) was dat de website die jij linkte een verkeerde conclusie trekt.
pi_142668272
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:37 schreef Rabieluh het volgende:
Hadden ze nou gesprekken onderschept van de rebellen over het verplaatsen van delen van andere vliegtuigtuigen door het rampgebied?

Kwam net voorbij op CNN.

http://www.mirror.co.uk/n(...)ebels-wanted-3900404
Ja hadden ze het eerder al over, dat was de UK die die informatie had eerder deze dag.
pi_142668330
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wat me meest tegenstaat is alle misinformatie die vanuit Kiev komt en de vage bewijzen van de USA omdat ze niet meer bronnen willen prijsgeven.
De dag van rouw is voorbij, wordt het weer tijd voor de ratio?
Ik heb mijn portie cynisme vanmorgen al gehad, ik zal niet uitweiden. Ik blijf nog even nog even bij mijn gevoel.
I´m back.
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:41:38 #275
12172 Rabieluh
pi_142668336
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:38 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ja hadden ze het eerder al over, dat was de UK die die informatie had eerder deze dag.
Wat willen ze daar nou mee bereiken, de boel verwarren of voortborduren op dat wilde verhaal dat er een gevechtsvliegtuig achter mh17 aanzat.

Voor zover die onderschepte gesprekken waar zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')