Snap niet dat ze die Oekraiener interviewen, die kan je toch niet eens voor 1% vertrouwen in deze.quote:
Nee, maar als uitkomt dat ie liegt achteraf, heb je in ieder geval iemand om te beschuldigenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:35 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Snap niet dat ze die Oekraiener interviewen, die kan je toch niet eens voor 1% vertrouwen in deze.
Half eens....quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:29 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)p-dag-van-rouw.dhtml
Dit artikel geeft weer eens aan waarom ik dat Twitter zo'n debiel medium vind.. er zit af en toe een verdwaalde journalist of ander persoon die met interessante nieuwtjes komt, maar het overgrote deel bestaat uit eigengeile debielen die werkelijk niks te melden hebben en uit armoede maar op elkaar gaan zitten letten.
quote:In practice you suggest that Russia is ultimately the mother of all evil based on... what exactly? Strong belly feels telling you they are evil?
And I don't give a fuck if anybody reads them, as long as you'll continue with the bullshit I'll reserve the right to reply however I want.
Vind ik ook, en daarbij moet je zelf een beetje de onzin eruit proberen te filteren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Half eens....
In de tijd van de 2de wereldoorlog had je aan een radioaankondiging genoeg
De Watersnood van 1953 had maar 1 radiozender die bijna volledig rechtstreeks verslag deed
Neil Armstrongs 1969 landing was maar op 1 televisiezender te volgen
De ambassade van de VS 1980 in Iran was een normaal nieuwsitem, waar je alleen om 18.00/ en 20.00 updates over kreeg
Desert Storm 1991 was de eerste live verslaggeving waar meerdere zenders op zaten
9/11 was op radio, tv en internet overal realtime coverage
Iedereen wil informatie geven en nemen, het is gewoon de tijd met deze middelen waarin we zijn aanbeland, en met zoveel nieuws overal beginnen sommige onderwerpen een beetje hun impact te verliezen.
Logisch, maar het is zo, het is gewoon een doorontwikkeling
doe es link?, deze keer mag spam ffquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ugh, ik lees nu op een andere privéforum vol internationale mensen vrij hevige discussies tussen Russen en "westerlingen" over de kwestie. Stiekem maakt me dat een beetje boos, maar dat kan ook door de emoties komen die door de beelden van vandaag losgemaakt zijn.
Op dit forum kun je dagelijks oefenen met het filteren en negeren van trollposts en dom gelulquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:37 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Vind ik ook, en daarbij moet je zelf een beetje de onzin eruit proberen te filteren.
Je kan gewoon niet alles geloven wat er op social media geroepen wordt.
Ja zeker, maar sommige mensen kunnen dat blijkbaar niet. Waardoor ze dus overal op ingaan en er veel te veel nutteloze discussies ontstaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op dit forum kun je dagelijks oefenen met het filteren en negeren van trollposts en dom gelul.
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:40 schreef mschol het volgende:
[..]
is cnn ook ergens live op internet te volgen?
Ik heb al een lijstje met namen waar ik zo een minder intelligente doch zeer enthousiaste muziekband mee kan opstarten hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op dit forum kun je dagelijks oefenen met het filteren en negeren van trollposts en dom gelul.
Ik heb de afgelopen paar dagen een paar keer gehad dat ik aan het typen was en dacht "nee.. doe maar niet, niet reageren". Meestal nadat ik terugkwam van de stadquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:39 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja zeker, maar sommige mensen kunnen dat blijkbaar niet. Waardoor ze dus overal op ingaan en er veel te veel nutteloze discussies ontstaan.
Ik wilde vanmiddag nog vragen of die link eens in de OP kon, want dit hebben echt al 10.000 mensen gevraagd ondertussen. Elke keer geeft er dan iemand antwoord met een link, maar ik heb die link zelf niet dus zul je even moeten googlenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:40 schreef mschol het volgende:
[..]
is cnn ook ergens live op internet te volgen?
Heb hem al gegevenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:41 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag nog vragen of die link eens in de OP kon, want dit hebben echt al 10.000 mensen gevraagd ondertussen. Elke keer geeft er dan iemand antwoord met een link, maar ik heb die link zelf niet dus zul je even moeten googlen
Ik heb een quote gepost, ik kan niet de link posten omdat het een privéforum (geen 4chan of reddit) is waarop je alleen toegang hebt door registratie gezien iemands professionele achtergrond. Waardoor de Inhoud niet zichtbaar is voor publiek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
doe es link?, deze keer mag spam ff
Volgens mij wel, ik hoorde wel iemand iets zeggen dat ze over provinciale wegen zouden gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan ze nu elke dag over de A2 en A27 met die stoet?
Want?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:48 schreef BorusBulldog het volgende:
Die Republiekeinen hebben echt rare gedachtenkronkels.
Die senator (rep) zei dat het Russische volk ook pijn moet voelen omdat zij volgens hem net zo verantwoordelijk zijn als Putin.quote:
Ik wil je wel iets geven om te lachenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb een quote gepost, ik kan niet de link posten omdat het een privéforum (geen 4chan of reddit) is waarop je alleen toegang hebt door registratie gezien iemands professionele achtergrond. Waardoor de Inhoud niet zichtbaar is voor publiek.
Maar goed dit zijn gewoon een beetje beladen onderwerpen, die soms het meeste slechte in mensen naar boven halen. En op het internet kan het maar al te makkelijk.
Fuck yeah!quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Die senator (rep) zei dat het Russische volk ook pijn moet voelen omdat zij volgens hem net zo verantwoordelijk zijn als Putin.
Valt alweer mee. Ik was even bang dat ze iets gingen vinden van al die bezoekers aan het AIDS/HIV-congres.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Die senator (rep) zei dat het Russische volk ook pijn moet voelen omdat zij volgens hem net zo verantwoordelijk zijn als Putin.
Wat een overdreven gedoe? Dat kan toch veel handiger?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:47 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik hoorde wel iemand iets zeggen dat ze over provinciale wegen zouden gaan.
Ligt eraan, elke dag de snelweg afsluiten is ook zo wat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een overdreven gedoe? Dat kan toch veel handiger?
idd. Beter allemaal in 1 keer vervoerenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:57 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ligt eraan, elke dag de snelweg afsluiten is ook zo wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |