Dat bleek allemaal verzonnen te zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
En wat te denken van de Oekrainse geheime dienst die de luchtverkeersleiding heeft bestorm en de Spaanse luchtverkeersleider die het vliegtuig begleidde enkeltje Spanje heeft gekregen.
Nogmaals ik ben niet pro russisch maar openheid hierover zou gewoon goed doen.
De openheid wil men niet horen. Dat is het wrange. Zelfs als je neutraal tegen deze kwestie probeert aan te kijken word je als pro-Russisch neergezet. Wat een dwaasheid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
En wat te denken van de Oekrainse geheime dienst die de luchtverkeersleiding heeft bestorm en de Spaanse luchtverkeersleider die het vliegtuig begleidde enkeltje Spanje heeft gekregen.
Nogmaals ik ben niet pro russisch maar openheid hierover zou gewoon goed doen.
Ja.. ik geef wel een gil...quote:
Zo gaat het tot nu toe met 75% van het nieuws. Stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef balaverde het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een stemmingmakerij. Heb ook de beelden op CNN gezien van twee mannen die met een slijptol het wrakstuk van de cockpit bewerkten. Echter was dit omdat ze vermoedden dat er nog lichamen onder lagen. Dit werd gezegd door de CNN-journalist die ernaast stond!
Abbot moet zich echt schamen, dit is gewoon puur het opzetten van de bevolking.
Maar dit is de PM van Australie, hij weet hoe de vork in de steel zit. Maakt dus gewoon gebruik van de situatie om zijn bevolking op te zetten tegen de separatisten/Rusland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Zo gaat het tot nu toe met 75% van het nieuws. Stemmingmakerij.
Jezus Christus, zo dom zie het niet vaak, de CIA vergelijken met de KGB. Het is maar beter dat ik niet meer ga reageren op jou. Verspilde energie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat geteisem werkt ook bij de CIA. Oh wacht nee dat is het westen en dan is het goed.
Zuig je die 100% nou uit je duim?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Omdat er gewoonweg niet massaal voor Poetin werd gestemd, ook al had hij door een 'rekenfoutje' natuurlijk meer dan 100% van de stemmen.
Wikipedia heeft het over 63% van de stemmen.quote:Party United Russia
Popular vote 46,602,075
Percentage 63.6%
Dan had je het ook gehoord...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Mwah, heb de stream aanstaan, maar toch dank
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef roos94 het volgende:
Toch bijzonder dat bij een ramp/ongeluk letterlijk alle slachtoffers lieve, sociaal betrokken, grappige en prachtige mensen waren. Bij zoiets zit er nou nooit een pestkop, vreemdgaander of klootzak. Blijft frappant.
Er is niet voor niks de uitdrukking "over de doden niks dan goeds"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef roos94 het volgende:
Toch bijzonder dat bij een ramp/ongeluk letterlijk alle slachtoffers lieve, sociaal betrokken, grappige en prachtige mensen waren. Bij zoiets zit er nou nooit een pestkop, vreemdgaander of klootzak. Blijft frappant.
Prima, doe dat dan ook niet. Jou wrange zure reacties zeggen meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jezus Christus, zo dom zie het niet vaak, de CIA vergelijken met de KGB. Het is maar beter dat ik niet meer ga reageren op jou. Verspilde energie.
Of hij heeft gewoon gelijk? Of moeten we de seperatisten wel gewoon op hun woord geloven?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef balaverde het volgende:
[..]
Maar dit is de PM van Australie, hij weet hoe de vork in de steel zit. Maakt dus gewoon gebruik van de situatie om zijn bevolking op te zetten tegen de separatisten/Rusland.
Ik lig tussen hele bergen stront/eten/drinken joh...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Was net ff weg, afwas doen moet ook gebeuren!
Over de doden niets dan goeds.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef roos94 het volgende:
Toch bijzonder dat bij een ramp/ongeluk letterlijk alle slachtoffers lieve, sociaal betrokken, grappige en prachtige mensen waren. Bij zoiets zit er nou nooit een pestkop, vreemdgaander of klootzak. Blijft frappant. Dat veel mensen na je dood pas zo positief over je gaan praten.
toch vind ik dat raar. Als iemand zich zijn hele leven als een lulhannes heeft gedragen, moet je dan gaan liegen dat diegene zo een topgozer was?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is niet voor niks de uitdrukking "over de doden niks dan goeds"
die CNN journalist liegt ook al staat ze er naast?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon gelijk? Of moeten we de seperatisten wel gewoon op hun woord geloven?
Mooi, kunnen wij weer verder discussiëren met normale mensen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jezus Christus, zo dom zie het niet vaak, de CIA vergelijken met de KGB. Het is maar beter dat ik niet meer ga reageren op jou. Verspilde energie.
De dood relativeert veel kleine ergernissenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
toch vind ik dat raar. Als iemand zich zijn hele leven als een lulhannes heeft gedragen, moet je dan gaan liegen dat diegene zo een topgozer was?
Denk dat niemand zich alleen maar als een lulhannes gedraagt. En mensen die wel eens slechte dingen doen hebben ook familie en vrienden die van ze houden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
toch vind ik dat raar. Als iemand zich zijn hele leven als een lulhannes heeft gedragen, moet je dan gaan liegen dat diegene zo een topgozer was?
Nee, dat is gewoon een opvatting uit de tijd dat men nog in de hemel geloofde etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Statistisch gezien zijn er gewoon vreemdgangers omgekomen hoor, voel je je nu wat beter?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is bijna alsof mensen complexe wezens zijn met goede en slechte eigenschappen waarvan vooral de goede eigenschappen gemist gaan worden...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef roos94 het volgende:
Toch bijzonder dat bij een ramp/ongeluk letterlijk alle slachtoffers lieve, sociaal betrokken, grappige en prachtige mensen waren. Bij zoiets zit er nou nooit een pestkop, vreemdgaander of klootzak. Blijft frappant. Dat veel mensen na je dood pas zo positief over je gaan praten.
Ja het is raar, maar zelfs de grootste klootzak heeft vast wel iets positiefsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die dacht ook dat er 10.000.000 NL'ers zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef zaid het volgende:
[..]
die CNN journalist liegt ook al staat ze er naast?
Slachtoffers verstopt in het kielvlak?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef balaverde het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een stemmingmakerij. Heb ook de beelden op CNN gezien van twee mannen die met een slijptol het wrakstuk van de cockpit bewerkten. Echter was dit omdat ze vermoedden dat er nog lichamen onder lagen. Dit werd gezegd door de CNN-journalist die ernaast stond!
Abbot moet zich echt schamen, dit is gewoon puur het opzetten van de bevolking.
twitter:BBCwestcott twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 12:18:41#mh17 "We're observing that major pieces and I'm looking at the tail fin as I said and there's also the rear cone section of the aircraft... reageer retweet
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, in het live verslag op CNN werd het wrakstuk waaraan een gedeelte van de cockpit vastzat bewerkt met een slijptol omdat er mogelijk slachtoffers onder lagen. Dit werd ook zo uitgelegd door de verslaggever van CNN die ernaast stond en die ook dacht dat er nog slachtoffers konden liggen vanwege de geur die er om het wrakstuk heen hing.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon gelijk? Of moeten we de seperatisten wel gewoon op hun woord geloven?
12:51 uurtwitter:fransweisglas twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 12:49:49Opluchting: lichamen op veilig gebied in veilige handen.Maar op crashsite kan iedereen bij brokstukken #MH17.vlg @djmoskou ongelofelijk reageer retweet
goede vergelijkingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die dacht ook dat er 10.000.000 NL'ers zijn.
Ja dat zeiden ze van Castro, Loekasjenko , Chavez en Mugabe ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Die verdwijnt nog wel eens een keer.
Soort zoekt soort. Een lul heeft lullen als vrienden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij gaat de oorlog verklaren aan Rusland, en zal vermelden dat er al Nederlandse troepen klaar staan vlakbij de Russische grensquote:
Als een lul uit jouw leven doodgaat, ga jij dan bij de rouwberichten meteen gillen over wat voor lul het was?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lol ik reageerde op de tweets die gepost werden over de cockpit. Dus ik weet niet wat je hiermee bedoeld?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Slachtoffers verstopt in het kielvlak?twitter:BBCwestcott twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 12:18:41#mh17 "We're observing that major pieces and I'm looking at the tail fin as I said and there's also the rear cone section of the aircraft... reageer retweet
Oh ja, en autobahnen, de volkswagen en vaccinatie van kinderen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:58 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Maar hij zorgde wel voor werkgelegenheid!
bedoeltquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:58 schreef balaverde het volgende:
[..]
Lol ik reageerde op de tweets die gepost werden over de cockpit. Dus ik weet niet wat je hiermee bedoeld?
Ook wel: een bende...quote:
Er zitten twee black boxes in zo'n vliegtuig. Eentje voor, en eentje achterin.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:58 schreef MouzurX het volgende:
Lijkt me wel logisch ja, mensen zaten niet in de gordel -> knalt naar de achterkant van het vliegtuig.
Ook kwam de raket van voren dus waarom zouden ze aan de achterkant iets willen weghalen?
Welke nederlandse troepenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij gaat de oorlog verklaren aan Rusland, en zal vermelden dat er al Nederlandse troepen klaar staan vlakbij de Russische grens
quote:
Nou schijnbaar is er in een stuk meer gezaagd dan in de cockpit. De cockpit wordt zelfs niet eens specifiek genoemd. Dus misschien had Abbot toch gelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:58 schreef balaverde het volgende:
[..]
Lol ik reageerde op de tweets die gepost werden over de cockpit. Dus ik weet niet wat je hiermee bedoeld?
En vanuit daar naar Hilversumquote:
De klootzakken,vreemdgangers en pestkoppen hebben ook mensen die om hen geven en de rest heeft het niet over ze. Eventueel offline tegen goede vrienden. maar ik zou het niet op twitter gooien dat je Piet die plek bij het raam van vlucht MH17 wel gunde omdat het toch een eikel was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef roos94 het volgende:
Er zitten wel vaker wat dozen in de trein.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Parzival het volgende:
zoo.. zomaar wat dozen in de trein mee laten gaan
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gaan we ooit nog de direct verantwoordelijke mensen vinden van deze ramp?
Dat verklaart dus ook dat de reis Torez > Donetsk lang duurde (al rijdend wachten op de zwarte dozen) en er ook nog een tijdje stil werd gestaan in Donetsk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef marcodej het volgende:
Vandaar dat de trein stopte in Donetsk: de zwarte dozen moesten mee.
Misschien dat niet iedereen hier luistert.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja lekker onnodig dat iedereen hier roept, wat iedereen ook zelf kan horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |