Hij gaat de oorlog verklaren aan Rusland, en zal vermelden dat er al Nederlandse troepen klaar staan vlakbij de Russische grensquote:
Als een lul uit jouw leven doodgaat, ga jij dan bij de rouwberichten meteen gillen over wat voor lul het was?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
toch vind ik dat raar. Als iemand zich zijn hele leven als een lulhannes heeft gedragen, moet je dan gaan liegen dat diegene zo een topgozer was?
Lol ik reageerde op de tweets die gepost werden over de cockpit. Dus ik weet niet wat je hiermee bedoeld?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Slachtoffers verstopt in het kielvlak?twitter:BBCwestcott twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 12:18:41#mh17 "We're observing that major pieces and I'm looking at the tail fin as I said and there's also the rear cone section of the aircraft... reageer retweet
Oh ja, en autobahnen, de volkswagen en vaccinatie van kinderen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:58 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Maar hij zorgde wel voor werkgelegenheid!
bedoeltquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:58 schreef balaverde het volgende:
[..]
Lol ik reageerde op de tweets die gepost werden over de cockpit. Dus ik weet niet wat je hiermee bedoeld?
Ook wel: een bende...quote:
Er zitten twee black boxes in zo'n vliegtuig. Eentje voor, en eentje achterin.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:58 schreef MouzurX het volgende:
Lijkt me wel logisch ja, mensen zaten niet in de gordel -> knalt naar de achterkant van het vliegtuig.
Ook kwam de raket van voren dus waarom zouden ze aan de achterkant iets willen weghalen?
Welke nederlandse troepenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij gaat de oorlog verklaren aan Rusland, en zal vermelden dat er al Nederlandse troepen klaar staan vlakbij de Russische grens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |