quote:
Nou schijnbaar is er in een stuk meer gezaagd dan in de cockpit. De cockpit wordt zelfs niet eens specifiek genoemd. Dus misschien had Abbot toch gelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:58 schreef balaverde het volgende:
[..]
Lol ik reageerde op de tweets die gepost werden over de cockpit. Dus ik weet niet wat je hiermee bedoeld?
En vanuit daar naar Hilversumquote:
De klootzakken,vreemdgangers en pestkoppen hebben ook mensen die om hen geven en de rest heeft het niet over ze. Eventueel offline tegen goede vrienden. maar ik zou het niet op twitter gooien dat je Piet die plek bij het raam van vlucht MH17 wel gunde omdat het toch een eikel was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef roos94 het volgende:
Toch bijzonder dat bij een ramp/ongeluk letterlijk alle slachtoffers lieve, sociaal betrokken, grappige en prachtige mensen waren. Bij zoiets zit er nou nooit een pestkop, vreemdgaander of klootzak. Blijft frappant. Dat veel mensen na je dood pas zo positief over je gaan praten.
Er zitten wel vaker wat dozen in de trein.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Parzival het volgende:
zoo.. zomaar wat dozen in de trein mee laten gaan
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gaan we ooit nog de direct verantwoordelijke mensen vinden van deze ramp?
Dat verklaart dus ook dat de reis Torez > Donetsk lang duurde (al rijdend wachten op de zwarte dozen) en er ook nog een tijdje stil werd gestaan in Donetsk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef marcodej het volgende:
Vandaar dat de trein stopte in Donetsk: de zwarte dozen moesten mee.
Misschien dat niet iedereen hier luistert.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja lekker onnodig dat iedereen hier roept, wat iedereen ook zelf kan horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |