Ik sla soms één of twee topics over.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar heb je nu serieus alle topics gelezen
Wat te denken van Janoekovitsj die zijn vertrek niet kon accepteren... daar is het hele gezeik mee begonnenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel de trieste samenvatting van dit drama.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:46 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik sla soms één of twee topics over.
Ja zeg, waar posten we anders al deze onzin voor!?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk of iemand wel of niet alle topics leest
voor je moeder?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zeg, waar posten we anders al deze onzin voor!?
omdat we geen fok! beters te doen hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zeg, waar posten we anders al deze onzin voor!?
De 'minister president' van Donetsk. Een Rus, die naar verluidt een groot talent is/was binnen de Russische geheime dienst.quote:
Ik hoopte op een paar webcams langs de route.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee. Is er geen omroep geweest om je naar een ander perron te sturen?
Oehh dat zou luguber zijn zeg!quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoopte op een paar webcams langs de route.
Dit wordt elders niet echt serieus genomen. Poetin wil alleen zijn eigen bevolking voor de gek houden en is dan tevreden, als bepaalde mensen in het westen het ook geloven vindt hij het helemaal mooi.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Dibble het volgende:
Aardig stil rond deze persconferentie uit Rusland vandaag
Ik neem aan dit niet interessant is voor de mainstream media? is het niet beurt aan de VS om nu met tegenbewijs te komen?
Of een helicopter die meevliegt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoopte op een paar webcams langs de route.
Als jij dan even iemand aanwijst om je vraag te beantwoorden, dan kunnen we dat voorkomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zullen we ook maar niet 100x dezelfde antwoorden geven?
Dat denk ik dus ook. Die black box is een russian hoax geworden.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef .Exe het volgende:
[..]
Hij wacht nu, samen met de Maleisische afvaardiging, op aankomst van de blackbox uit Moskou
Ok... ik las ergens in het vorige topic dat hij een miljoenendeal aan het sluiten was voor medewerking van zijn kant. Onzin?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef .Exe het volgende:
[..]
Hij wacht nu, samen met de Maleisische afvaardiging, op aankomst van de blackbox uit Moskou
twitter:KevinRothrock twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:34:06The most popular Russian-language tweet of the day belongs to @politrash. Here it is translated into English. http://t.co/GxIYsQQvyZ reageer retweet
Oké, Valerie je hebt gelijk. Deze vraag wordt wel irritant als die 10x binnen 5 minuten gesteld wordt..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef koekii het volgende:
Hoe zit het met het overdracht van de dozen?
Nog geen doos overgedragen geloof ikquote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef koekii het volgende:
Op hun huifkar?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef DeJori het volgende:
Gezien het aantal dashcams in Rusland. Zouden de Oekraïners die niet ook hebben?
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef Cliffy het volgende:
twitter:KevinRothrock twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:34:06The most popular Russian-language tweet of the day belongs to @politrash. Here it is translated into English. http://t.co/GxIYsQQvyZ reageer retweet
Ik heb dan ook geen vragen..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij dan even iemand aanwijst om je vraag te beantwoorden, dan kunnen we dat voorkomen.
Kijk dit zijn nuttige posts. Iig wat je dan kan zeggen is dat de piloten niet geleden hebben. Op slag dood. De passagiers daarentegen? Waar is het vliegtuig eigenlijk open gescheurd? Is de cabine ergens anders gevallen dan de rest?quote:
Lekker sc tochquote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk of iemand wel of niet alle topics leest
Je moet toch iets als iemand met zijn muildier tegen je ezels aanbotst en je verzekeraar doet moeilijk.quote:
Dozen? Is het zeker dat de tweede ook gevonden is?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef koekii het volgende:
Oke als je dat irritant vindt dan moet je niet reageren, ik ga geen topic terug lezen om mijn antwoord te krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oké, Valerie je hebt gelijk. Deze vraag wordt wel irritant als die 10x binnen 5 minuten gesteld wordt..
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oké, Valerie je hebt gelijk. Deze vraag wordt wel irritant als die 10x binnen 5 minuten gesteld wordt..
Oh, dit was niet persoonlijk bedoeld meer in z'n algemeenheid.. meteen mensen boos enzo..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef koekii het volgende:
[..]
Oke als je dat irritant vindt dan moet je niet reageren, ik ga geen topic terug lezen om mijn antwoord te krijgen.
Wanneer is straks?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef MangoTree het volgende:
Straks op CNN een update over 'the black box hand over'
Groot gelijk. Altijd wel iemand die antwoord geeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef koekii het volgende:
[..]
Oke als je dat irritant vindt dan moet je niet reageren, ik ga geen topic terug lezen om mijn antwoord te krijgen.
Geen idee, dat wordt toch gespeculeerd? We weten het pas 100% zeker als t overdracht voltooid isquote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dozen? Is het zeker dat de tweede ook gevonden is?
Sorryquote:Op maandag 21 juli 2014 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, dit was niet persoonlijk bedoeld meer in z'n algemeenheid.. meteen mensen boos enzo..
Is dit nou hetzelfde als "ongesteld" voelen?quote:
The show most go on.twitter:KremlinRussia_E twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:01:59Vladimir Putin visited the construction site of the future #WorldCup2018 stadium in Samara http://t.co/gCGz1FLlXq reageer retweet
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:
twitter:joshrogin twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:51:01Correction: Several reporters on the ground report black box still subject of ongoing negotiations between Malaysian delegation and rebels. reageer retweet
Volgens mij niet. Als ik de foto van dat deel van de cockpit bekijk is de shrapnel van voren gekomen, de randen staan naar binnen rond de gaten. Maar de onderzoekers zullen het vrij snel weten en dat is het belangrijkst.quote:
twitter:ChristopherJM twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:57:31Borodai is in the building... http://t.co/304VxL58T4 reageer retweet
Wat valt er nou verdomme te onderhandelen?! "Goedenavond, hier staat de black box uit uw vliegtuig. Alstublieft en tot ziens".quote:Op maandag 21 juli 2014 23:57 schreef DeJori het volgende:
twitter:joshrogin twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:51:01Correction: Several reporters on the ground report black box still subject of ongoing negotiations between Malaysian delegation and rebels. reageer retweet
Dat shirt en die blazer vind ik echt niet kunnen..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:58 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ChristopherJM twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:57:31Borodai is in the building... http://t.co/304VxL58T4 reageer retweet
Dat moeten we echt gaan boycotten, weg met die goede rusland shows. Ga maar alleen voetballen in jullie eigen landje.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:56 schreef Zipportal het volgende:
The show most go on.twitter:KremlinRussia_E twitterde op maandag 21-07-2014 om 22:01:59Vladimir Putin visited the construction site of the future #WorldCup2018 stadium in Samara http://t.co/gCGz1FLlXq reageer retweet
![]()
geld hequote:Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat valt er nou verdomme te onderhandelen?! "Goedenavond, hier staat de black box uit uw vliegtuig. Alstublieft en tot ziens".
Zit er niet een Nederlands commando daar toevallig met een minigun in zijn camera?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:58 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ChristopherJM twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:57:31Borodai is in the building... http://t.co/304VxL58T4 reageer retweet
Jack in the box stiften.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, hebben we die alvast gehad.
Negotiations is simpelweg een woord voor gepraat/discussie/communicatie.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:58 schreef .Exe het volgende:
Black Box subject of ongoing negotiations
![]()
![]()
Moeten ze vooral doen!!!
Die gast vind het gewoon lekker nu hij iets heeft wat de rest van de wereld wil hebben. Lekker machtsgeil de boel frustreren. Zal er vast wel iets uit willen halen van 'ik ben niet de schuldige, dus jullie zeggen dat ook niet meer' en financieel gewin.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Op zich toch ook niet heel raar dat ze niet meteen die dozen aan de eerste de beste persoon geven?
Idd triest te zien hoe de SU25_Wiki regelmatig wordt gewijzigd met veranderen van 7000m vlieghoogte naar 10.000m. Dit mogelijk ter ondersteuning van Russische suggestie dat een SU25 in de buurt was van een Boeing777 op 32.000ft.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Russen hebben (weer) Wikipedia ge-edit en de specs van het vliegtuig in kwestie gewijzigd om deze theorie kracht bij te zetten.
twitter:maxseddon twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:59:33Borodai: "Today was a quite important day in the history of the Donetsk People's Republic." Malaysians onside. #MH17 http://t.co/f84f36xFcP reageer retweet
Wat een dikke pens heeft die vent.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:00 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]twitter:maxseddon twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:59:33Borodai: "Today was a quite important day in the history of the Donetsk People's Republic." Malaysians onside. #MH17 http://t.co/f84f36xFcP reageer retweet
Jack in de box, stift!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:00 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Elleboog op tafel, 3 terug halen naar boer
Ik mis ook zijn spijkerjasquote:Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat shirt en die blazer vind ik echt niet kunnen..
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:01:04Borodai denies again that rebels shot down #MH17. "The Ukrainians had the technical capabilities and the motives to do it." reageer retweet
twitter:shaunwalker7 twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:01:20Wow Borodai has wheeled the Malaysians out, is now lecturing about how Kiev is responsible for downing MH17, with Malaysians standing silent reageer retweet
Ik hoop dat dit een van de laatste keren zal zijn dat 'ie zichzelf zo belangrijk waant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:00 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]twitter:maxseddon twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:59:33Borodai: "Today was a quite important day in the history of the Donetsk People's Republic." Malaysians onside. #MH17 http://t.co/f84f36xFcP reageer retweet
Als het allemaal van die apen zijn in die regio, zou ik als Ukraine zijnde gewoon akkoord gaan met afsplitsing..quote:
Als dit waar is, is het inderdaad te ziek en walgelijk voor woorden.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat valt er nou verdomme te onderhandelen?! "Goedenavond, hier staat de black box uit uw vliegtuig. Alstublieft en tot ziens".
Ja en dan is binnen 2 jaar heel Oekraïne van Rusland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het allemaal van die apen zijn in die regio, zou ik als Ukraine zijnde gewoon akkoord gaan met afsplitsing..
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:02:24Borodai says Kiev isn't interested in an objective #MH17 investigation and tried to scare the foreign experts off. reageer retweet
twitter:PaulSonne twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:02:30Borodai seems to be living up interaction with Malaysian officials. Talked to the Prime Minister earlier. Making him feel like head of state reageer retweet
Die moeten gewoon met geld over de brug komenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:57 schreef DeJori het volgende:
Weer een meijer..quote:
Omdat Oxford..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, dat was idd een goeie, stevige speech. Thumbs up for Timmermans.![]()
Valt me ook op hoe goed zijn Engels is trouwens. Na regelmatig dat steenkolen Engels van Rutte te hebben moeten horen was dit gewoon een verademing.![]()
Amputatiespelletje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weer een meijer..
'dat was mijn boodschappen geld voor de maand'
Gelukkig kunnen we hier nog een beetje lachen.
Dat zou een VN/NATO invasie betekenenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou wat zijn als ze nu allemaal worden geëxecuteerd.
link?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, dat was idd een goeie, stevige speech. Thumbs up for Timmermans.![]()
Valt me ook op hoe goed zijn Engels is trouwens. Na regelmatig dat steenkolen Engels van Rutte te hebben moeten horen was dit gewoon een verademing.![]()
We moeten toch wachten op het blackbox nieuws?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:04 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]Alhoewel dit wel erg offtopic gaat.
3tje dr bij, kun je nog besluiten je inzet... 'snappie?quote:
Welk kacheltje?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
3tje dr bij, kun je nog besluiten je inzet... 'snappie?
Of ga je blind?
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:05:30Borodai says #MH17 victims train with 282 bodies and 67 sets of remains is in Donetsk awaiting transfer to Kharkov. Experts accompanying it. reageer retweet
Is het geen optie dat de VS op verzoek van Europa niet even wacht tot de lichamen het land uit zijn?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Dibble het volgende:
Aardig stil rond deze persconferentie uit Rusland vandaag
Ik neem aan dit niet interessant is voor de mainstream media? is het niet beurt aan de VS om nu met tegenbewijs te komen?
Met zo'n wippertje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:06 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat kacheltje dat ut niet meer doet! Das jammer! Ghi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |