Ja en dan is binnen 2 jaar heel Oekraïne van Rusland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het allemaal van die apen zijn in die regio, zou ik als Ukraine zijnde gewoon akkoord gaan met afsplitsing..
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:02:24Borodai says Kiev isn't interested in an objective #MH17 investigation and tried to scare the foreign experts off. reageer retweet
twitter:PaulSonne twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:02:30Borodai seems to be living up interaction with Malaysian officials. Talked to the Prime Minister earlier. Making him feel like head of state reageer retweet
Die moeten gewoon met geld over de brug komenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:57 schreef DeJori het volgende:
twitter:joshrogin twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:51:01Correction: Several reporters on the ground report black box still subject of ongoing negotiations between Malaysian delegation and rebels. reageer retweet
Weer een meijer..quote:
Omdat Oxford..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, dat was idd een goeie, stevige speech. Thumbs up for Timmermans.![]()
Valt me ook op hoe goed zijn Engels is trouwens. Na regelmatig dat steenkolen Engels van Rutte te hebben moeten horen was dit gewoon een verademing.![]()
Amputatiespelletje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weer een meijer..
'dat was mijn boodschappen geld voor de maand'
Gelukkig kunnen we hier nog een beetje lachen.
Dat zou een VN/NATO invasie betekenenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou wat zijn als ze nu allemaal worden geëxecuteerd.
link?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, dat was idd een goeie, stevige speech. Thumbs up for Timmermans.![]()
Valt me ook op hoe goed zijn Engels is trouwens. Na regelmatig dat steenkolen Engels van Rutte te hebben moeten horen was dit gewoon een verademing.![]()
We moeten toch wachten op het blackbox nieuws?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:04 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]Alhoewel dit wel erg offtopic gaat.
3tje dr bij, kun je nog besluiten je inzet... 'snappie?quote:
Welk kacheltje?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
3tje dr bij, kun je nog besluiten je inzet... 'snappie?
Of ga je blind?
twitter:maxseddon twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:05:30Borodai says #MH17 victims train with 282 bodies and 67 sets of remains is in Donetsk awaiting transfer to Kharkov. Experts accompanying it. reageer retweet
Is het geen optie dat de VS op verzoek van Europa niet even wacht tot de lichamen het land uit zijn?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Dibble het volgende:
Aardig stil rond deze persconferentie uit Rusland vandaag
Ik neem aan dit niet interessant is voor de mainstream media? is het niet beurt aan de VS om nu met tegenbewijs te komen?
Met zo'n wippertje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:06 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dat kacheltje dat ut niet meer doet! Das jammer! Ghi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |