Ik sla soms één of twee topics over.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar heb je nu serieus alle topics gelezen
Wat te denken van Janoekovitsj die zijn vertrek niet kon accepteren... daar is het hele gezeik mee begonnenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel de trieste samenvatting van dit drama.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:46 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik sla soms één of twee topics over.
Ja zeg, waar posten we anders al deze onzin voor!?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk of iemand wel of niet alle topics leest
voor je moeder?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zeg, waar posten we anders al deze onzin voor!?
omdat we geen fok! beters te doen hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zeg, waar posten we anders al deze onzin voor!?
De 'minister president' van Donetsk. Een Rus, die naar verluidt een groot talent is/was binnen de Russische geheime dienst.quote:
Ik hoopte op een paar webcams langs de route.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee. Is er geen omroep geweest om je naar een ander perron te sturen?
Oehh dat zou luguber zijn zeg!quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoopte op een paar webcams langs de route.
Dit wordt elders niet echt serieus genomen. Poetin wil alleen zijn eigen bevolking voor de gek houden en is dan tevreden, als bepaalde mensen in het westen het ook geloven vindt hij het helemaal mooi.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Dibble het volgende:
Aardig stil rond deze persconferentie uit Rusland vandaag
Ik neem aan dit niet interessant is voor de mainstream media? is het niet beurt aan de VS om nu met tegenbewijs te komen?
Of een helicopter die meevliegt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoopte op een paar webcams langs de route.
Als jij dan even iemand aanwijst om je vraag te beantwoorden, dan kunnen we dat voorkomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zullen we ook maar niet 100x dezelfde antwoorden geven?
Dat denk ik dus ook. Die black box is een russian hoax geworden.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef .Exe het volgende:
[..]
Hij wacht nu, samen met de Maleisische afvaardiging, op aankomst van de blackbox uit Moskou
Ok... ik las ergens in het vorige topic dat hij een miljoenendeal aan het sluiten was voor medewerking van zijn kant. Onzin?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef .Exe het volgende:
[..]
Hij wacht nu, samen met de Maleisische afvaardiging, op aankomst van de blackbox uit Moskou
twitter:KevinRothrock twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:34:06The most popular Russian-language tweet of the day belongs to @politrash. Here it is translated into English. http://t.co/GxIYsQQvyZ reageer retweet
Oké, Valerie je hebt gelijk. Deze vraag wordt wel irritant als die 10x binnen 5 minuten gesteld wordt..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef koekii het volgende:
Hoe zit het met het overdracht van de dozen?
Nog geen doos overgedragen geloof ikquote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef koekii het volgende:
Hoe zit het met het overdracht van de dozen?
Op hun huifkar?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef DeJori het volgende:
Gezien het aantal dashcams in Rusland. Zouden de Oekraïners die niet ook hebben?
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef Cliffy het volgende:
twitter:KevinRothrock twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:34:06The most popular Russian-language tweet of the day belongs to @politrash. Here it is translated into English. http://t.co/GxIYsQQvyZ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |