De Maleisiërs laten zich piepelen, je gaat toch niet van een relatief neutrale ontmoetingsplek (voor die omgeving) rijden naar de HQ van Borodai? Die heeft zijn arsenaal aan psychologische trucjes vanavond kunnen toepassen. Vindt hij waarschijnlijk nog leuk ook.quote:
Snap je het echt niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Echt, waarom moet het fucking een hele avond duren voordat ze de black box overdragen?
Ze moeten ook nog steeds een mystery thriller over MH370 maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit gaat verfilmt worden of een bestseller. Kan me niet herrineren wanneer een ramp/crash/aanslag op zo'n bizarre manier werd afgehandeld. Het lijkt Chernobyl wel..
Ik snap het wel en het is dikke bullshit.quote:
Nou ja, sommige stukken scroll ik iets snellerquote:Op maandag 21 juli 2014 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Lees je alles echt terug?
Dit topic is als GTST. Je mist 10 delen en je kan gewoon weer middenin de discussie springen.
Die komen er straks kruipend uit. Borodai houdt wel van een slokjequote:Op maandag 21 juli 2014 23:38 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
De Maleisiërs laten zich piepelen, je gaat toch niet van een relatief neutrale ontmoetingsplek (voor die omgeving) rijden naar de HQ van Borodai? Die heeft zijn arsenaal aan psychologische trucjes vanavond kunnen toepassen. Vindt hij waarschijnlijk nog leuk ook.
Maakt niet uit, er is toch niemand die het doorheeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:38 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nou ja, sommige stukken scroll ik iets snellerMorgen kom ik gewoon ergens binnenvallen met al mijn vragen waar jullie net 10 topics over hebben lopen lullen.
Het is allemaal compleet logisch, heeft geen zin om je er druk om te makenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap het wel en het is dikke bullshit.
Lief dagboek zooi.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:39 schreef no_comment het volgende:
https://twitter.com/obk/status/490771113790955520[ afbeelding ]
Een overgeslagen tweet vanmorgen van een door de wol geverfde journalist. Veelzeggend.
Daar zou de OP voor moeten zijn...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:39 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er is toch niemand die het doorheeft.
Vind ik knap, ik probeer dat niet eens meer.quote:
Zo tweet @obk al sinds hij op twitter actief is dus dat heeft verder niets met deze ramp te maken.quote:
Die was van gisterennacht.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:39 schreef no_comment het volgende:
https://twitter.com/obk/status/490771113790955520
Een overgeslagen tweet vanmorgen van een door de wol geverfde journalist. Veelzeggend.
Ga dan maar de film The Langoliers kijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:38 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ze moeten ook nog steeds een mystery thriller over MH370 maken.
Evengoed, veelzeggend. Verplaats je eens in hem. En niet onbelangrijk buiten alle beelden. Wat hij ziet is niet eens traumatisch. Wat hij ruikt is niet meer uit zijn geheugen te wissen.quote:
Twitter in een notendop. Ben geen fan van Twitter. Beetje lezen hoe een ander naar de WC gaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:40 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zo tweet @obk al sinds hij op twitter actief is dus dat heeft verder niets met deze ramp te maken.
Waarom eigenlijk? Heel "nieuws" veel hier wordt herhaald als ik zo kijkquote:
Ach, als je ziet hoeveel feiten er daadwerkelijk zijn. Die OP zou net zo goed leeg kunnen zijn.quote:
Ga's weg joh. Alsof Twitter daar nog echt uit bestaat. Je kent het duidelijk nietquote:Op maandag 21 juli 2014 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Twitter in een notendop. Ben geen fan van Twitter. Beetje lezen hoe een ander naar de WC gaat.
Seperatistenleider in Donetsk.quote:
Niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog steeds niets geupload
Dat wist ik van te voren toch niet! En ik vind het zelf ook irritant als 10 mensen dezelfde vraag komen stellen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Heel "nieuws" veel hier wordt herhaald als ik zo kijk
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:30 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Een BUK is gewoon een SAM. En bewijs.....getuigenverklaringen, afluisteren e.d. inlichtingen maak je niet graag publiek.
hij zegt wel training in vehicle-borne SAMs, maar niet dat de geleverde wapens vehicle-borne waren. Breedlove is trouwens meer politicus dan militair, als je de verklaringen van de woordvoerder van het pentagon leest, die is wat zorgvuldiger in z'n woorden.quote:Along with the weapon deliveries, Breedlove also said that training missions being carried out by Russian forces along the eastern Ukrainian border included the use of vehicle-borne anti-air missiles.
But despite the confirmed deliveries of the anti-aircraft weapons and training by Russian forces, Breedlove was wary of making the connection between the separatists’ weapon stockpiles and the recent shootdown of Ukrainian military aircraft.
“We need to allow the facts to be reported out,” Breedlove told reporters at the Pentagon. “We have not tied the string together yet” on Russia’s involvement in the shoot down of Ukrainian aircraft.
http://www.kmbz.com/Penta(...)ratists-Did/19448840quote:It “strains credulity” that Russian separatists in eastern Ukraine did not get some Russian help in operating the sophisticated air defense missile system that brought down Malaysian Airlines Flight 17, the Pentagon said Friday.
But with or without assistance, a Pentagon spokesman cautioned that the U.S. still does not have firm information as to who fired the missile.
There is strong evidence that the SA-11 surface-to-air missiles was fired from territory in eastern Ukraine controlled by Russian separatists, but it’s still unclear who fired the missile, Pentagon spokesman Rear Admiral John Kirby told reporters today.
“Whether it was a Russian military unit that did it or it was a separatist unit that did it, we don’t know,” Kirby said. “Whether it was a system that was driven across the border by Russians and then handed off, we don’t know. We just don’t know.”
However, Kirby said it “strains credulity” that such a sophisticated piece of technology “could be used by separatists without at least some measure of Russian support and technical assistance.”
On June 30 by NATO Supreme Commander Gen. Philip Breedlove that Russia had provided training for “vehicle-borne” air defense systems to Russian separatists.
Kirby said today “there’s no question” that kind of training had occurred inside Russia, though it remained unclear who was doing the training.
He said the U.S. had taken that training seriously and referred to a Notice to Airmen (NOTAM) cautioning commercial flights over Ukraine to fly at higher altitudes. He did not know if the NOTAM was prompted by the training in vehicle-borne air defense systems, but said “if you’re going to issue a warning like that, it’s based on concerns that you have about surface-to-air missile activity and capabilities.”
The U.S. has detected heavy Russian weaponry, including tanks and armored personnel carriers, being shipped across the border into Ukraine for use by the separatists. But the Pentagon’s top spokesman said he had no indications to suggest that an SA-11 system had been brought into Ukraine from Russia though “we’re not ruling anything out at this point.”
Kirby cautioned that “we don’t have perfect visibility into every capability that the separatists have,” but he noted that the U.S. believed the Russian separatists aspired to have access to an air defense capability — both portable and vehicle-borne.
Russian separatists used shoulder-fired surface-to-air missiles to bring down two helicopters and a plane in June and may have used a bigger air defense system to bring down a Ukrainian military transport plane on Monday.
There continue to be 10,000 to 12,000 Russian troops along the border with Ukraine, Kirby said, noting that the size of that force has steadily increased over time. Their presence only serves to escalate tensions and “it’s difficult to know what the intent is,” he said.
There are no plans for a Pentagon representative to be a part of the U.S. team that will help in the international investigation in Ukraine, Kirby said.
Ja, er is die audio opname, maar nog geen filmpje op nos.nlquote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?
Oh, dat wordt lastig luisteren dan...
Een week geleden zaten we nog na te genieten van het WK. Het lijkt inmiddels eeuwen geleden.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:36 schreef Scrummie het volgende:
Lijkt wel een film inmiddels, bizar. Beetje onwerkelijk.
Boradai is een van de rebellenleiders daar. Hij doet een hoofdrol spelen in een vies diplomatiek spel rondom de moord op 298 onschuldige burgers.quote:
De Russen hebben (weer) Wikipedia ge-edit en de specs van het vliegtuig in kwestie gewijzigd om deze theorie kracht bij te zetten.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Dibble het volgende:
Aardig stil rond deze persconferentie uit Rusland vandaag
Ik neem aan dit niet interessant is voor de mainstream media? is het niet beurt aan de VS om nu met tegenbewijs te komen?
Maar heb je nu serieus alle topics gelezenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Dat wist ik van te voren toch niet! En ik vind het zelf ook irritant als 10 mensen dezelfde vraag komen stellen.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een week geleden zaten we nog na te genieten van het WK. Het lijkt inmiddels eeuwen geleden.
https://soundcloud.com/pr(...)tions-on-plane-crashquote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?
Oh, dat wordt lastig luisteren dan...
Dat is eigenlijk wel de trieste samenvatting van dit drama.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:38 schreef sturmpie het volgende:
stelletje amateurs met een BUK
met een Antonov als target schieten MH17 neer. einde verhaal.
TimmerBaas!quote:
Dit.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel de trieste samenvatting van dit drama.
Niet iedereen heeft zeeën van tijd om dit te lezen, zoals jij dat doet. Respect dat je alle topics doorploegd trouwens met al die bagger..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:43 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Dat wist ik van te voren toch niet! En ik vind het zelf ook irritant als 10 mensen dezelfde vraag komen stellen.
Ah, was hem net aan het zoeken, dacht hem net ergens voorbij te hebben zien komen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/pr(...)tions-on-plane-crash
twitter:shaunwalker7 twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:44:35This sounds like a brilliant idea TT @ukrpravda_news Poroshenko orders military parades in Kiev and Odessa for 24 August Independence Day reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |