Dit topic was een jaar lang zo dood als een pierquote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.
Het is alleen jammer dat jullie al een vaste groep hebben die ineens allemaal hier gaan posten en ook allemaal naar elkaar toe trekken. Dan kan ik me voorstellen dat de mensen die hier de laatste tijd komen dat als irritant ervaren.
Er hing hier een relaxte sfeer waar mensen over van alles konden praten, een grapje hier en daar maar ook af en toe goed serieus en dat is naar mijn mening verdwenen in 3/4 topics. Zeker na bepaalde opmerkingen en het feit dat er eigenlijk gewoon een SEX SC meet wordt gepland onder het mom van de Relatie SC.
En de 'nieuwe' users zijn oude users van dit topic, kan best maar waarom zijn jullie dan niet gebleven. Niet ineens je 'plek' gaan opeisen als je deze al een keer verlaten hebt. Om even in relatie termen te spreken, je gaat ook niet weg van je huidige vriend/vriendin om naar je ex te gaan met de reden "ja zij wilt niet meer"
Zo en nu terug naar de SC, voor discussies zie ik de dm's wel tegemoet.
Hoi, ik ben rival!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende: [..] Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden. Het is alleen jammer dat jullie al een vaste groep hebben die ineens allemaal hier gaan posten en ook allemaal naar elkaar toe trekken. Dan kan ik me voorstellen dat de mensen die hier de laatste tijd komen dat als irritant ervaren. Er hing hier een relaxte sfeer waar mensen over van alles konden praten, een grapje hier en daar maar ook af en toe goed serieus en dat is naar mijn mening verdwenen in 3/4 topics. Zeker na bepaalde opmerkingen en het feit dat er eigenlijk gewoon een SEX SC meet wordt gepland onder het mom van de Relatie SC. En de 'nieuwe' users zijn oude users van dit topic, kan best maar waarom zijn jullie dan niet gebleven. Niet ineens je 'plek' gaan opeisen als je deze al een keer verlaten hebt. Om even in relatie termen te spreken, je gaat ook niet weg van je huidige vriend/vriendin om naar je ex te gaan met de reden "ja zij wilt niet meer"
![]()
Ik heb woorden die je kunnen troostenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 blauwe nagels op dit moment. Nu wil Fas vast geen seks hebben met me
Ja, heel nieuw. Nog nooit op R&P gepost en zoquote:
Je hebt een randje gemistquote:Op maandag 21 juli 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Onlangs gemaakt. Ook nog een voet in beeld voor de liefhebbers, zie ik.
Mooi kleurtje.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Voetenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Pls, die pens van mij wil je niet zien.quote:
Does not computequote:Op maandag 21 juli 2014 21:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb woorden die je kunnen troosten
'Dat wilt ze anders waarschijnlijk ook niet'
Omdat niet iedereen de feedback leest.quote:
Omdat je nog steeds de SEX SC kliekjes mentaliteit ziet.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Post dan ook gezellig mee
Het gaat nu toch ook leuk en gezellig?
Dat weet ik en heb ik ook geen problemen mee. Maar ik raad je dan aan om de laatste 2/3 topics voor de grote verhuizing te lezen en dan de 3 na de verhuizing. Dan merk je wel degelijk verschil.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
Sommige waren er nog steeds sporadisch natuurlijk.
En lighten up, it's only internet.
Precies! Schone leiquote:Op maandag 21 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel nieuw. Nog nooit op R&P gepost en zo.
Niet de jouwe, kut.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, die pens van mij wil je niet zien.
Sowieso al niet, toch.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 blauwe nagels op dit moment. Nu wil Fas vast geen seks hebben met me
Nee joh, helemaal niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben jij zo'n voetengeilert? Dat had ik niet achter je gezocht...
Zo veel is er niet verandert hoor, ik zat er in die topics ook al.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen de feedback leest.
[..]
Omdat je nog steeds de SEX SC kliekjes mentaliteit ziet.
[..]
Dat weet ik en heb ik ook geen problemen mee. Maar ik raad je dan aan om de laatste 2/3 topics voor de grote verhuizing te lezen en dan de 3 na de verhuizing. Dan merk je wel degelijk verschil.
Nou nou.quote:
Oh. Ik dacht om nog even lekker de discussie weer aan te zwengelen (wat je overigens goed lukt!).quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat weet ik en heb ik ook geen problemen mee. Maar ik raad je dan aan om de laatste 2/3 topics voor de grote verhuizing te lezen en dan de 3 na de verhuizing. Dan merk je wel degelijk verschil.
Wel nieuwsgierig naar!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, die pens van mij wil je niet zien.
Heb je er weer eentje die over kliekjes begint.. Meng je gewoon man..quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat maak jij er van.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor mijn FOK!pauze heb ik hier ook nog gepost, en ik agree eigenlijk wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo veel is er niet verandert hoor, ik zat er in die topics ook al.
Andere users, dezelfde onzin.
DM dan maar.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou nou.Wat dan? Ik weet het niet meer.
Ik heb ook lelijke handen en voeten....quote:Op maandag 21 juli 2014 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh, helemaal niet.
Al kunnen voeten wel lelijk zijnHanden ook trouwens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Als Fas mij 1 keer door de branding ziet rennen The Hoff stijl dan moet ik heel hard rennen om niet besprongen te worden door haar.Of ze valt om...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou komt er inderdaad weinig zinnigs uit jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mijn FOK!pauze heb ik hier ook nog gepost, en ik agree eigenlijk wel.
[..]![]()
Als Fas mij 1 keer door de branding ziet rennen The Hoff stijl dan moet ik heel hard rennen om niet besprongen te worden door haar.Ik denk dat Greenpeace dan meteen ter plekke is jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]![]()
Als Fas mij 1 keer door de branding ziet rennen The Hoff stijl dan moet ik heel hard rennen om niet besprongen te worden door haar.Ik dacht dat we hadden afgesproken dat ik The Hoff was en jij Jackson.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of ze valt om...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of ze valt om...Heb ik dat in ieder geval toch maar weer bereikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]![]()
Als Fas mij 1 keer door de branding ziet rennen The Hoff stijl dan moet ik heel hard rennen om niet besprongen te worden door haar.Dat denk ik ook wel. Word al vochtig als ik je reacties lees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat is op onze date met Samzz, wel opletten Kaneel.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hadden afgesproken dat ik The Hoff was en jij Jackson.
Geen idee johquote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook lelijke handen en voeten....
kleine voeten en stomme handen
Logisch welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Word al vochtig als ik je reacties lees.
Ah sorry Roy. Ik word ook een dagje ouder.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is op onze date met Samzz, wel opletten Kaneel.
Het interesseert me eigenlijk ook weinigquote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee joh![]()
Ik heb wel lelijke voeten.
Goed he.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht om nog even lekker de discussie weer aan te zwengelen (wat je overigens goed lukt!).
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je er weer eentje die over kliekjes begint.. Meng je gewoon man..
Er was opzich niks met de drukte hier. Genoeg gezelligheid. En 'gewoon' gezellig doen? Kijk naar de reacties die ik krijg op het geven van mijn standpunt. Dat zegt toch al genoeg?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat maak jij er van.
Je kan het ook positief bekijken, er is eindelijk weer wat leven in de brouwerij
En als we gewoon gezellig doen is er niks aan de hand ....
Elke week lekker badderen in de Listerine toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk ook weinig
Ik verzorg ze gewoon en ik ben hygienisch en dat is het
Nu moet jij eigenlijk iets zeggen als: hmm, ik word hier heel hard van.quote:
Als ik alleen je username zie word ik al hardquote:Op maandag 21 juli 2014 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu moet jij eigenlijk iets zeggen als: hmm, ik word hier heel hard van.![]()
![]()
Ik heb vernomen dat Roy daar tegenwoordig pilletjes voor nodig heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu moet jij eigenlijk iets zeggen als: hmm, ik word hier heel hard van.![]()
![]()
Je probeert geeneens mee te doen. Iedereen kan er gewoon een onderwerp in gooien, hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed he.
[..]
[..]
Er was opzich niks met de drukte hier. Genoeg gezelligheid. En 'gewoon' gezellig doen? Kijk naar de reacties die ik krijg op het geven van mijn standpunt. Dat zegt toch al genoeg?
Nou ja, er werd door mods gevraagd er hier niet verder over door te zaniken. Doen wij niet en dan kom jij met je uiteenzetting. Helemaal prima, maar dan kan je die reacties ook wel een beetje verwachten. Vooral omdat het hier gezellig was.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed he.
[..]
[..]
Er was opzich niks met de drukte hier. Genoeg gezelligheid. En 'gewoon' gezellig doen? Kijk naar de reacties die ik krijg op het geven van mijn standpunt. Dat zegt toch al genoeg?
Leugens!!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Roy daar tegenwoordig pilletjes voor nodig heeft.
Dat is het belangrijkstquote:Op maandag 21 juli 2014 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk ook weinig
Ik verzorg ze gewoon en ik ben hygienisch en dat is het
Voor ik een relatie aan ga wil ik eerst seksquote:Op maandag 21 juli 2014 21:59 schreef rival het volgende:
Hallo, dit is geen seks sc stel viespeuken!!
is!!!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, er werd door mods gevraagd er hier niet verder over door te zaniken. Doen wij niet en dan kom jij met je uiteenzetting. Helemaal prima, maar dan kan je die reacties ook wel een beetje verwachten. Vooral omdat het hier gezellig was.
Vind ik geen slechte instellingquote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor ik een relatie aan ga wil ik eerst seks
Een beetje als met auto's. Je wilt toch weten hoe het rijdt voor je tot de aankoop overgaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor ik een relatie aan ga wil ik eerst seks
Ja precies, en even alle knopjes beroeren.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een beetje als met auto's. Je wilt toch weten hoe het rijdt voor je tot de aankoop overgaat.
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je probeert geeneens mee te doen. Iedereen kan er gewoon een onderwerp in gooien, hoor.
O ? Dan moet je een aantal topics teruggaan, dan zie je genoeg getroll richting de users die hier voornamelijk actief waren.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je probeert geeneens mee te doen. Iedereen kan er gewoon een onderwerp in gooien, hoor.
Dus je wilt zeggen dat er niet wéér over begonnen werd toen tijn vroeg wat er gebeurd was? Dan is het wel zo eerlijk om het van meerdere oogpunten te laten zien. Maar goed ik hou al op hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, er werd door mods gevraagd er hier niet verder over door te zaniken. Doen wij niet en dan kom jij met je uiteenzetting. Helemaal prima, maar dan kan je die reacties ook wel een beetje verwachten. Vooral omdat het hier gezellig was.
Dat hangt er maar net vanaf waar je hem voor kooptquote:Op maandag 21 juli 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een beetje als met auto's. Je wilt toch weten hoe het rijdt voor je tot de aankoop overgaat.
Dat werd afgekapt, hé.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
O ? Dan moet je een aantal topics teruggaan, dan zie je genoeg getroll richting de users die hier voornamelijk actief waren.
[..]
Dus je wilt zeggen dat er niet wéér over begonnen werd toen tijn vroeg wat er gebeurd was? Dan is het wel zo eerlijk om het van meerdere oogpunten te laten zien. Maar goed ik hou al op hoor.
Doe datquote:Op maandag 21 juli 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
O ? Dan moet je een aantal topics teruggaan, dan zie je genoeg getroll richting de users die hier voornamelijk actief waren.
[..]
Dus je wilt zeggen dat er niet wéér over begonnen werd toen tijn vroeg wat er gebeurd was? Dan is het wel zo eerlijk om het van meerdere oogpunten te laten zien. Maar goed ik hou al op hoor.
Hiervoor kun je ook beter in feedback zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet overdreven. Al helemaal niet als je merkt dat een aantal users hun favoriete topic niet meer terug herkennen. Heb er weinig problemen mee dat er ook ineens andere mensen mee posten, integendeel zelfs, het kan alleen maar gezelliger worden.
Het is alleen jammer dat jullie al een vaste groep hebben die ineens allemaal hier gaan posten en ook allemaal naar elkaar toe trekken. Dan kan ik me voorstellen dat de mensen die hier de laatste tijd komen dat als irritant ervaren.
Er hing hier een relaxte sfeer waar mensen over van alles konden praten, een grapje hier en daar maar ook af en toe goed serieus en dat is naar mijn mening verdwenen in 3/4 topics. Zeker na bepaalde opmerkingen en het feit dat er eigenlijk gewoon een SEX SC meet wordt gepland onder het mom van de Relatie SC.
En de 'nieuwe' users zijn oude users van dit topic, kan best maar waarom zijn jullie dan niet gebleven. Niet ineens je 'plek' gaan opeisen als je deze al een keer verlaten hebt. Om even in relatie termen te spreken, je gaat ook niet weg van je huidige vriend/vriendin om naar je ex te gaan met de reden "ja zij wilt niet meer"
Ja door deze opmerking ga ik door.quote:
Het is hier de hele dag zonnig geweest. Nu regent het, eindelijkquote:
Heb ik gister mijn zwembad opgezet, is het kutweerquote:Op maandag 21 juli 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag zonnig geweest. Nu regent het, eindelijk.
Die newbies zijn niks gewend hier, dat is het gewoonquote:Op maandag 21 juli 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
Ik zie dat getroll echt niet, maar ik zal wel afgestompt zijn.
Ja dat is heel vervelend , druk maar op het TR knopje, voor je het weet is deze SC ook dicht en dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed he.
[..]
[..]
Zit ie ondertussen al vol?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik gister mijn zwembad opgezet, is het kutweer
Je timing is slecht, jonge padawan.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik gister mijn zwembad opgezet, is het kutweer
Beetje verkoeling!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag zonnig geweest. Nu regent het, eindelijk.
De schobbejakquote:Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef rival het volgende:
[..]
Net stel ik me netjes voor, negeer je me... En nu zeg je dit
Jij doerak
Gecondoleerdquote:Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje verkoeling!
Ik zat de hele dag in Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
Mijn nieuwe stappertjes.
Ah, just like al je andere stappertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn nieuwe stappertjes.
Daar kun je gemeen mee trappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want iedereen moet trollen maar leuk vinden...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die newbies zijn niks gewend hier, dat is het gewoon
Vlegelquote:Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef rival het volgende:
[..]
Net stel ik me netjes voor, negeer je me... En nu zeg je dit
Jij doerak
Nogmaals, het gaat mij niet om meer of minder users. Iedereen is welkom. Maar de houding die jullie hebben vanaf het begin, slaat echt gewoon nergens op. Het is inmiddels bijna een exacte kopie van de SEX SC, puur en alleen omdat degene die dat verpest hebben het dunnetjes overdoen in dit topic.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is heel vervelend , druk maar op het TR knopje, voor je het weet is deze SC ook dicht en dan?
Verplaatst het probleem zich naar de andere de SC.
Schiet toch ook niet op?
Laat het los, er zijn mensen van vroeger, mensen van nu, mensen die er bij komen en mensen die weer gaan en ohja en ik de meeloper, want zodra het niet gezellig is ga ik gewoon weer.
Deal with it
Jullie... Lees mijn eerste posts in dit topic eens, heb de hele tijd gezellig zitten keuvelenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want iedereen moet trollen maar leuk vinden...
[..]
Vlegel
[..]
Nogmaals, het gaat mij niet om meer of minder users. Iedereen is welkom. Maar de houding die jullie hebben vanaf het begin, slaat echt gewoon nergens op. Het is inmiddels bijna een exacte kopie van de SEX SC, puur en alleen omdat degene die dat verpest hebben het dunnetjes overdoen in dit topic.
Lekker met koud regenwaterquote:
Mijn nieuwe stappertjes.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar wil ik dood nog niet gevonden wordenquote:
Niet leuk vinden, maar je kan je volwassen opstellen en het langs je heen laten gaan, of als een kleuter gaan janken en naar de mods stappen..quote:Op maandag 21 juli 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Vlegel
[..]
Nogmaals, het gaat mij niet om meer of minder users. Iedereen is welkom. Maar de houding die jullie hebben vanaf het begin, slaat echt gewoon nergens op. Het is inmiddels bijna een exacte kopie van de SEX SC, puur en alleen omdat degene die dat verpest hebben het dunnetjes overdoen in dit topic.
Het is ook gezelliger als je daar levend mee naar toe gaatquote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wil ik dood nog niet gevonden worden.
Ik weet het niet. Ik ben nog nooit in de Kuip geweest, en ik ben eigenlijk ook niet van plan daar snel verandering in te brengenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook gezelliger als je daar levend mee naar toe gaat
Jammerquote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben nog nooit in de Kuip geweest, en ik ben eigenlijk ook niet van plan daar snel verandering in te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Kan vast niets goeds zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 22:12 schreef rival het volgende:
[..]
Klusje in de haven
Misschien donderdag en vrijdag ook weer!
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, TR voor Lola, beetje Rotterdam bashen
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet maar![]()
Ik zeg 'jullie' omdat mensen die zich aangesproken voelen echt wel weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie... Lees mijn eerste posts in dit topic eens, heb de hele tijd gezellig zitten keuvelen. Echt schandelijk, die houding.
Gezien sommige reacties is iedereen hier verder ook zo volwassen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet leuk vinden, maar je kan je volwassen opstellen en het langs je heen laten gaan, of als een kleuter gaan janken en naar de mods stappen..
Ja, oké... Een klein beetjequote:
Ik zal wel blind zijn, dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg 'jullie' omdat mensen die zich aangesproken voelen echt wel weten waar ze mee bezig zijn.
[..]
Gezien sommige reacties is iedereen hier verder ook zo volwassen.
1 van de eerste dingen die jij deed was zaniken omdat je een post niet begreep... Iets minder doen of je neus bloedt kan geen kwaad...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie... Lees mijn eerste posts in dit topic eens, heb de hele tijd gezellig zitten keuvelen. Echt schandelijk, die houding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk dan mee om er een goede draai aan te geven schatje... Wat je nu doet helpt toch nietquote:Op maandag 21 juli 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Vlegel
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:14 schreef STING het volgende:
Ik hoor zojuist dat Rotterdam hier gebasht wordt.
Dat kan dus echt niet door de beugel he.Heuj het is STINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh schiet op, ik was niet eens serieus. En als dat al zaniken is...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
1 van de eerste dingen die jij deed was zaniken omdat je een post niet begreep... Iets minder doen of je neus bloedt kan geen kwaad...
Gezien het feit dat jij het te midden van andere gesprekken opeens weer over gedane zaken gaat hebben, die door mods blijkbaar al zijn afgewezen, getuigd het dat wij wel degelijk volwassener zijn dan jij op dit moment.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg 'jullie' omdat mensen die zich aangesproken voelen echt wel weten waar ze mee bezig zijn.
[..]
Gezien sommige reacties is iedereen hier verder ook zo volwassen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:14 schreef STING het volgende:
Ik hoor zojuist dat Rotterdam hier gebasht wordt.
Dat kan dus echt niet door de beugel he.Denk je alles gehad te hebben komt er een 020-er in het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een gavequote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk je alles gehad te hebben komt er een 020-er in het topic
Want naar een mod gaan staat gelijk aan als een kleuter gaan janken?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet leuk vinden, maar je kan je volwassen opstellen en het langs je heen laten gaan, of als een kleuter gaan janken en naar de mods stappen..
Nou ja, je kunt ook eerst iemand erop aanspreken... Het is maar een idee'tje.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Want naar een mod gaan staat gelijk aan als een kleuter gaan janken?
Blijf anders ook lekker serieus doorgaan!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De kroeg staat er nog vrijwel hetzelfde bij, maar met een andere eigenaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:16 schreef STING het volgende:
[..]
Goed, aftellen voor m'n vakantie, is hoog tijd.
En met jou? Hoe staat de kroeg erbij?
Die rennen ook altijd naar de juf als het niet naar hun zin gaat, dus ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Want naar een mod gaan staat gelijk aan als een kleuter gaan janken?
Ik dacht dat jij met computers werkte, joh.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:18 schreef rival het volgende:
[..]
Oh haha dat klinkt wel fout he... Nee hoor gewoon nette zaken...
Plafonds aanleggen
Niet meer de eigenaar dus?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De kroeg staat er nog vrijwel hetzelfde bij, maar met een andere eigenaar.
Maar met mij gaat het ook goed, ook aan het aftellen, nog 2 weekjes werken in Damsco
Dat bewijs je echt met deze post jaquote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij het te midden van andere gesprekken opeens weer over gedane zaken gaat hebben, die door mods blijkbaar al zijn afgewezen, getuigd het dat wij wel degelijk volwassener zijn dan jij op dit moment.
Ik moest het even delen. Zo belangrijk.quote:
In het algemeen. Iets met vliegtuig en zo.quote:
Wij op Fok kunnen alles.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met computers werkte, joh.
Say whut?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die rennen ook altijd naar de juf als het niet naar hun zin gaat, dus ja.
Dat klinkt heul niet zo spannend als dat ik in gedachten had.. Valt me weer van je tegen hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 22:18 schreef rival het volgende:
[..]
Oh haha dat klinkt wel fout he... Nee hoor gewoon nette zaken...
Plafonds aanleggen
Waarom quote je mij?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt ook eerst iemand erop aanspreken... Het is maar een idee'tje.
Dank jequote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest het even delen. Zo belangrijk.
ik kan ook veelquote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij op Fok kunnen alles.
Ik ben een IT-er, ex barman, en zit nu ook in de bouw.
Ik noem in mijn post express geen namen omdat ik niet ga wijzen. Als jij vindt dat je gewoon leuk mee deed hoef je toch ook niet te reageren?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh schiet op, ik was niet eens serieus. En als dat al zaniken is.... Daarvoor heb ik heel leuk meegepost en dat weet jij ook.
Misschien is het voor sommige mensen nog niet gedaan? En ja natuurlijk, dat heeft echt met volwassenheid te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij het te midden van andere gesprekken opeens weer over gedane zaken gaat hebben, die door mods blijkbaar al zijn afgewezen, getuigd het dat wij wel degelijk volwassener zijn dan jij op dit moment.
Om een lang verhaal kort te maken, ik doe tegenwoordig echt van alles... Ben een soort allround klusjesmanquote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met computers werkte, joh.
Alsof het zo raar is dat ik me (ook) aangesproken voelquote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik noem in mijn post express geen namen omdat ik niet ga wijzen. Als jij vindt dat je gewoon leuk mee deed hoef je toch ook niet te reageren?
[..]
Misschien is het voor sommige mensen nog niet gedaan? En ja natuurlijk, dat heeft echt met volwassenheid te maken.
Dan ga je DMmen, niet hier erover door, en weer verderquote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik noem in mijn post express geen namen omdat ik niet ga wijzen. Als jij vindt dat je gewoon leuk mee deed hoef je toch ook niet te reageren?
[..]
Misschien is het voor sommige mensen nog niet gedaan? En ja natuurlijk, dat heeft echt met volwassenheid te maken.
Ah, ik snap het.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met de winkel failliet gegaan dus daardoor ook moeten stoppen met de kroeg.
Handyman, ben jij het?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef rival het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, ik doe tegenwoordig echt van alles... Ben een soort allround klusjesman
Kan je mijn laptop bevrijden van malware? Ik ben niet kundig genoeg om dat zelf te doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef rival het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken, ik doe tegenwoordig echt van alles... Ben een soort allround klusjesman
De pallet met spullen viel wel om met naar boven tillenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt heul niet zo spannend als dat ik in gedachten had.. Valt me weer van je tegen hoor
Dat doe je zelf, niet ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof het zo raar is dat ik me (ook) aangesproken voel.
Ik had toch echt aangegeven dat mijn dm openstond voor verdere discussies.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ga je DMmen, niet hier erover door, en weer verder
Je hebt er prutsers bij in de haven jaquote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef rival het volgende:
[..]
De pallet met spullen viel wel om met naar boven tillen
Rotterdamse 'heftruck'chauffeur he
ja dat zekerquote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ik snap het.
Wie weet wat de toekomst brengt.
Was toch wel een leuk projectje kan ik me zo voorstellen
Wel eerst voor de spiegel gaan staan he.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef STING het volgende:
Handyman....... handyman......... handyman...
Lekker open laten staan dan, voor wie er baat bij heeft, en dat zijn niet wij terugkomersquote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat doe je zelf, niet ik.
[..]
Ik had toch echt aangegeven dat mijn dm openstond voor verdere discussies.
*jawn*quote:
Alweer?quote:
Als ik die haai zie denk ik alleen maar 'wat nepquote:
Dat kan ik zekerquote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je mijn laptop bevrijden van malware? Ik ben niet kundig genoeg om dat zelf te doen.
Dat moet toch niet verkeerd zijn, altijd wel behoefte aan of niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
Soms is het best vervelend als je dingen kunt.
Zo kan ik in de vakantie weer aan de gang om een muurtje af te smeren en te schilderen en laminaat te leggen.
Tof. Eigenlijk ben ik gewoon te luiquote:
Haha eerst zelf beginnen over dat ik dan maar moet gaan dm-en en dat is nu ineens niet goed genoeg meer?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker open laten staan dan, voor wie er baat bij heeft, en dat zijn niet wij terugkomers
Nou hij was wel goed bezig stiekem... En erg inventief... Maar bij de laatste ging het helaas misquote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt er prutsers bij in de haven ja
Zeker in de vakantieperiodes..
Maar dit is een vriendendienstquote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dat moet toch niet verkeerd zijn, altijd wel behoefte aan of niet?
Haha, daarom probeer ik mijn imago dat ik niets kan ook hoog te houden, levert echt bergen vrije tijd op.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
Zo kan ik in de vakantie weer aan de gang om een muurtje af te smeren en te schilderen en laminaat te leggen.
En teveel mensen bellen voor computerproblemen.
Klik dan niet overal maar op
ehh...ik had de indruk dat je beter jofunu had kunnen quoten, je hoeft niet gelijk zo aangevallen te reagerenquote:
Ik zat te denken of ik die nog zou gaan kijken.quote:
Even wat hand- en spandiensten, hé, Roykequote:
Ik ben niet degene bij wie het dwars zit hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha eerst zelf beginnen over dat ik dan maar moet gaan dm-en en dat is nu ineens niet goed genoeg meer?
Joof, serieus? Moet je het laatste woord hebben?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker open laten staan dan, voor wie er baat bij heeft, en dat zijn niet wij terugkomers
Ja, een beetje wel.quote:
Kan me voorstellen dat niet iedereen hem nog eens wil zien.quote:
Is het? Ik kijk eigenlijk nooit tv. Vooral omdat de ontvangst zo lang zo intens slecht was.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alweer?
Die komt ook 12345534 keer per jaar op tv ofzo..
Die tactiek werkt voor mij ook prima.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef Watertornado het volgende:
Haha, daarom probeer ik mijn imago dat ik niets kan ook hoog te houden, levert echt bergen vrije tijd op.
klinkt als een foute pornofilm ditquote:
Ja vroegah was dat tof gaaf en engquote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik die haai zie denk ik alleen maar 'wat nep'.
Niet eens voor zo'n beloning.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even wat hand- en spandiensten, hé, Royke.
Als ik iedereen op wie mijn uitspraak van toepassing is moet quoten, dan ben ik tot in oneindigheid bezigquote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ehh...ik had de indruk dat je beter jofunu had kunnen quoten, je hoeft niet gelijk zo aangevallen te reageren
Je reageert zelf ook nogal aangevallen. Actie > reactie No offense, he.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ehh...ik had de indruk dat je beter jofunu had kunnen quoten, je hoeft niet gelijk zo aangevallen te reageren
Je gaat anders wel aardig mee met mijn posts over dit onderwerp.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben niet degene bij wie het dwars zit hoor
Ik werk alleen als er wat tegenover staat!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
En teveel mensen bellen voor computerproblemen.
Klik dan niet overal maar op
Daar speelt tenminste nog die blonde-hoe-heet-ze-ook-alweer chick in.quote:
Ach ja, kan gebeurenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef rival het volgende:
[..]
Nou hij was wel goed bezig stiekem... En erg inventief... Maar bij de laatste ging het helaas mis
Dat dm'de ik hem netquote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef rival het volgende:
[..]
Joof, serieus? Moet je het laatste woord hebben?
Dan denk ik....quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik die haai zie denk ik alleen maar 'wat nep'.
Voor computerdingen vind ik dat altijd lastig, zeker omdat ik er meestal niet zo lang mee bezig ben.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik werk alleen als er wat tegenover staat!
Geld voornamelijk
Bij The Neverending Story stoort me dat dan weer helemaal nietquote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt als een foute pornofilm dit
[..]
Ja vroegah was dat tof gaaf en eng
nu is het pff wat een slechte special effects....
It never hurts to helpquote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof. Eigenlijk ben ik gewoon te lui. Maar ik ben ook bang dat ik het verkeerd doe. Die kans is namelijk zeer aanwezig.
Volgend jaar ziet Jaws er zo uitquote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dan denk ik....
Heb ik IRL gezien
De nephaai jaws dus
Waarom doe je dat nou. Heb ik net een gesprekspartner...quote:
Tofquote:
Species is dan wel weer een heel stuk beter dan Jaws meteenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zat te denken of ik die nog zou gaan kijken.
Gisteren species
Ik wil ook wel met je dmen hoor als je dat fijn lijkt...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou. Heb ik net een gesprekspartner...
Ik help vrienden graagquote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, daarom probeer ik mijn imago dat ik niets kan ook hoog te houden, levert echt bergen vrije tijd op.
Bij je advies een factuur sturen doet ook wonderenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja mijn post was de reactie dus, niet de actie. No offensequote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je reageert zelf ook nogal aangevallen. Actie > reactie No offense, he.
Ik moest toch hier in het topic een onderwerp starten. Heb ik gedaan, er werd lekker gepost. En nu is het niet goed genoeg...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met je dmen hoor als je dat fijn lijkt...
Je moet niets.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moest toch hier in het topic een onderwerp starten. Heb ik gedaan, er werd lekker gepost. En nu is het niet goed genoeg...
Draai ik ook mijn hand niet voor omquote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt als een foute pornofilm dit
Probeer seks eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moest toch hier in het topic een onderwerp starten. Heb ik gedaan, er werd lekker gepost. En nu is het niet goed genoeg...
Wel, ik ben een newbiequote:
Ja nou ik houd het ook allemaal niet meer bijquote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik iedereen op wie mijn uitspraak van toepassing is moet quoten, dan ben ik tot in oneindigheid bezig.
quote:
Nee schat dit is de Relatie SCquote:
We doen allemaal weleens iets stomsquote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren
Ik had zelf ook weleens van die "oh crap!" momentjes toen ik nog op de veilig op de heftruck rondscheurde
Deceptie.quote:
Lekker denigrerend weer.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja nou ik houd het ook allemaal niet meer bij
In een relatie heb je geen seksquote:
Waarom niet? Ooit een seksloze relatie gezien/gehad? Hoort toch wel bij elkaar hoorquote:
Peuquote:Op maandag 21 juli 2014 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij je advies een factuur sturen doet ook wonderen
Wacht? Als single mogen we wel seks hebben?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
In een relatie heb je geen seks? Ben ik even blij dat ik single ben dan.
Volgens mij was het niet zo bedoeld... Of ik ben gewoon te optimistisch, dat kan ookquote:
LoLaquote:
*wacht in spanning af*quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht? Als single mogen we wel seks hebben?
Kennelijk wel. Als het in een relatie niet mag, dan moet het als single wel mogen, toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht? Als single mogen we wel seks hebben?
Ik moest even denken over wie dat ook al weer iedere keer zei.quote:
Was ook beetje m'n punt, dat je alles negatief kan interpreteren.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet zo bedoeld... Of ik ben gewoon te optimistisch, dat kan ook.
Jawel joh, de SEX SC is voor seks, de Relatie SC voor relaties.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je weet dat je het dan niet alleen over relaties hoeft te hebben he?
Wat is daar denigrerend aan?quote:
Jawel maar dat moet je in SEX bespreken.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
tijgers welquote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht dat katachtigen niet van water hielden..
[ afbeelding ]
Hoe is het met je??quote:
Snap ik... Met computerdiensten heb je meestal niet het gevoel echt een klus te hebben gedaan...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor computerdingen vind ik dat altijd lastig, zeker omdat ik er meestal niet zo lang mee bezig ben.
En in dit geval weet ik gewoon dat ze eigenlijk geen geld te besteden heeft.
Sexquote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Yup!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest even denken over wie dat ook al weer iedere keer zei.
Eek the Cat toch?
Goede vraag wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Als het in een relatie niet mag, dan moet het als single wel mogen, toch?
Oh, diep!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ook beetje m'n punt, dat je alles negatief kan interpreteren.
Hé, snotquote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel joh, de SEX SC is voor seks, de Relatie SC voor relaties.
[..]
Wat is daar denigrerend aan?
[..]
Jawel maar dat moet je in SEX bespreken.
En Sex is nu hier, want geen eigen SC meer, zo werkt dat hierquote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel joh, de SEX SC is voor seks, de Relatie SC voor relaties.
[..]
Wat is daar denigrerend aan?
[..]
Jawel maar dat moet je in SEX bespreken.
Ik word tegenwoordig al sjaggie als ik m'n vader 1 keer per jaar mag helpen met 55 Personal Folders in Outlook.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef rival het volgende:
[..]
Snap ik... Met computerdiensten heb je meestal niet het gevoel echt een klus te hebben gedaan...
Die andere dingen die je noemt wel... Maar daar kan je vrienden ook niet zomaar geld voor vragen natuurlijk... Als ze zelf ook niet te lui zijn om ergens mee te helpen als je ze nodig hebt natuurlijk...
Maar ik ga er niet voor naar België rijdenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof!
En tot op zekere hoogte is dat waar.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wil ik dood nog niet gevonden worden.
Goedquote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tijgers wellekker zwemmen
[..]
Hoe is het met je??
Hehe, je hebt de laatste foto's nog niet gezien zeker?quote:
Ja dat mag wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, diep!
[..]
Hé, snot.
Is een gebrek aan relatie ook goed?
Ah gelukkig geef je het nu zelf toe.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En Sex is nu hier, want geen eigen SC meer, zo werkt dat hier
Hehe, ik had zijn stem al in mijn hoofd, maar kon het niet plaatsen.quote:
Een relatie hoeft natuurlijk niet een liefdesrelatie te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, diep!
[..]
Hé, snot.
Is een gebrek aan relatie ook goed?
Er zijn katten die het heerlijk vinden om te zwemmenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht dat katachtigen niet van water hielden..
[ afbeelding ]
Nou, dat hoeft tegenwoordig toch helemaal niet meer? Mijn vorige computermannetje nam gewoon m'n laptop over, nadat ik de externe schijf vol naaktfoto's had losgekoppeld, héquote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik ga er niet voor naar België rijden
In Utreg? Wat awesomequote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goedaan het duimen voor een appartementje.
[..]
Hehe, je hebt de laatste foto's nog niet gezien zeker?
Je hebt iets gevonden? Nicequote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goedaan het duimen voor een appartementje.
[..]
Hehe, je hebt de laatste foto's nog niet gezien zeker?
Ik ben gelukkiger wanneer ik single ben dan in een relatiequote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Van relaties wordt je soms ook niet vrolijk hoor
Yessir!!!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest even denken over wie dat ook al weer iedere keer zei.
Eek the Cat toch?
Sharky!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik had zijn stem al in mijn hoofd, maar kon het niet plaatsen.
Leuke show vond ik dat altijd wel.
Met zijn dikke vriendin.
Waarom zitten jullie trouwens niet in de kpd-sc? Dat ligt toch veel dichter bij jullie deur?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En Sex is nu hier, want geen eigen SC meer, zo werkt dat hier
Ik drink gewoon met je mee!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een relatie hoeft natuurlijk niet een liefdesrelatie te zijn.
Ik vind dat wij best een goede relatie hebben zo.
Jij commandeert mij niet, zeurt niet dat ik teveel drink etc etc.
Als je dat laatste nou niet doet, help ik je gratis en voor niks.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
Nou, dat hoeft tegenwoordig toch helemaal niet meer? Mijn vorige computermannetje nam gewoon m'n laptop over, nadat ik de externe schijf vol naaktfoto's had losgekoppeld, hé.
Als dat zo is ben ik blij dat ik vrijgezel ben...Ow, wacht...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Als het in een relatie niet mag, dan moet het als single wel mogen, toch?
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie trouwens niet in de kpd-sc? Dat ligt toch veel dichter bij jullie deur?
Nee, maar wel heel dicht er tegenaan, op fiets afstand. Ruim 2x zo groot als ik nu woon.quote:
Daar zit ik ook hoor...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie trouwens niet in de kpd-sc? Dat ligt toch veel dichter bij jullie deur?
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat laatste nou niet doet, help ik je gratis en voor niks.
Met dat soort vragen komen ze gelukkig niet bij mijquote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig al sjaggie als ik m'n vader 1 keer per jaar mag helpen met 55 Personal Folders in Outlook.
Als in samen in 1 ruimte?quote:
Euhm.. Nee.. Niet iedereen kan zomaar in KPDquote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik ga vervolgens maar FOK!ken met een condoom om.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zit ik ook hoor...
En in KSC
en in ONZ
en
overal
De SC slet die ik ben
Ik heb het idee dat onze generatie teveel tv keek.quote:
Om dezelfde reden dat jullie niet in KLB zitten, terwijl jullie weinig anders doen dan klagen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, nee, wel op afstand!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als in samen in 1 ruimte?
Dat begint dan wel akelig dichtbij te komen.
Voor je het weet komt er seks van, en dat mag dan weer niet.
Ik wilde het nog net niet zelf noemen. Maar die is best welquote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar speelt tenminste nog die blonde-hoe-heet-ze-ook-alweer chick in.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat jullie niet in KLB zitten, terwijl jullie weinig anders doen dan klagen.
Wat nou weer?quote:
Als die niet aangesloten is kan ik hem ineens niet meer overnemen ben ik bangquote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft tegenwoordig toch helemaal niet meer? Mijn vorige computermannetje nam gewoon m'n laptop over, nadat ik de externe schijf vol naaktfoto's had losgekoppeld, hé.
Jep, gaat onderhands, dus geen competitiequote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt iets gevonden? Nice
Haha nee klopt
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zit ik ook hoor...
De slet die ik ben
Moet je eerst een stijfje voor krijgen Kaneelquote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik ga vervolgens maar FOK!ken met een condoom om.
Dat krijg je met al die goede tekenfilms van toen. Transformersquote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat onze generatie teveel tv keek.
De kans is natuurlijk aanwezig dat de malware op de externe schijf staatquote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef rival het volgende:
[..]
Als die niet aangesloten is kan ik hem ineens niet meer overnemen ben ik bang
Lekker hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel dicht er tegenaan, op fiets afstand. Ruim 2x zo groot als ik nu woon.
Toch maar ff gegoogled, Natasha Henstridge.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef kree het volgende:
Ik wilde het nog net niet zelf noemen. Maar die is best wel
Samurai Pizza Catsquote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die goede tekenfilms van toen. Transformers. Samurai Pizza Cats
.
Pff, 't was altijd heel leerzaam.. Dat "teveel tv kijken is slecht voor je" geneuzel sloeg heulmaal nergens opquote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat onze generatie teveel tv keek.
We hebben het over klussen en wel the cat... Das geen kpd materiaalquote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh dat is wel chillquote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jep, gaat onderhands, dus geen competitie
[..]![]()
Maar ik niet hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Sommigen van ons moeten nu eenmaal vroeg op morgen.. toch?
Je mag komen helpen schilderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Flauw.quote:
Je liegt. Je kan het wel. Je wilt het niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef rival het volgende:
[..]
Als die niet aangesloten is kan ik hem ineens niet meer overnemen ben ik bang
Ja hallo. Ik mag niet in jouw ruimte.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik moet nog steeds zelf bier halen
Touché.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je eerst een stijfje voor krijgen Kaneel
TMNT, X-Men, Spider-Man, Batman.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die goede tekenfilms van toen. Transformers. Samurai Pizza Cats
.
De Handyman en natte poesjes, meer KPD dan dat krijg je het niet hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef rival het volgende:
We hebben het over klussen en wel the cat... Das geen kpd materiaal
Deze week als het goed is.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel chillWeet je al wanneer je iets hoort?
6 uur;(quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Sommigen van ons moeten nu eenmaal vroeg op morgen.. toch?
Had van jou toch wel een wat betere reactie verwachtquote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat jullie niet in KLB zitten, terwijl jullie weinig anders doen dan klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |