Om een lang verhaal kort te maken, ik doe tegenwoordig echt van alles... Ben een soort allround klusjesmanquote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met computers werkte, joh.
Alsof het zo raar is dat ik me (ook) aangesproken voelquote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik noem in mijn post express geen namen omdat ik niet ga wijzen. Als jij vindt dat je gewoon leuk mee deed hoef je toch ook niet te reageren?
[..]
Misschien is het voor sommige mensen nog niet gedaan? En ja natuurlijk, dat heeft echt met volwassenheid te maken.
Dan ga je DMmen, niet hier erover door, en weer verderquote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik noem in mijn post express geen namen omdat ik niet ga wijzen. Als jij vindt dat je gewoon leuk mee deed hoef je toch ook niet te reageren?
[..]
Misschien is het voor sommige mensen nog niet gedaan? En ja natuurlijk, dat heeft echt met volwassenheid te maken.
Ah, ik snap het.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met de winkel failliet gegaan dus daardoor ook moeten stoppen met de kroeg.
Handyman, ben jij het?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef rival het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, ik doe tegenwoordig echt van alles... Ben een soort allround klusjesman
Kan je mijn laptop bevrijden van malware? Ik ben niet kundig genoeg om dat zelf te doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef rival het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken, ik doe tegenwoordig echt van alles... Ben een soort allround klusjesman
De pallet met spullen viel wel om met naar boven tillenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt heul niet zo spannend als dat ik in gedachten had.. Valt me weer van je tegen hoor
Dat doe je zelf, niet ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof het zo raar is dat ik me (ook) aangesproken voel.
Ik had toch echt aangegeven dat mijn dm openstond voor verdere discussies.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ga je DMmen, niet hier erover door, en weer verder
Je hebt er prutsers bij in de haven jaquote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef rival het volgende:
[..]
De pallet met spullen viel wel om met naar boven tillen
Rotterdamse 'heftruck'chauffeur he
ja dat zekerquote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ik snap het.
Wie weet wat de toekomst brengt.
Was toch wel een leuk projectje kan ik me zo voorstellen
Wel eerst voor de spiegel gaan staan he.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef STING het volgende:
Handyman....... handyman......... handyman...
Lekker open laten staan dan, voor wie er baat bij heeft, en dat zijn niet wij terugkomersquote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat doe je zelf, niet ik.
[..]
Ik had toch echt aangegeven dat mijn dm openstond voor verdere discussies.
*jawn*quote:
Alweer?quote:
Als ik die haai zie denk ik alleen maar 'wat nepquote:
Dat kan ik zekerquote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je mijn laptop bevrijden van malware? Ik ben niet kundig genoeg om dat zelf te doen.
Dat moet toch niet verkeerd zijn, altijd wel behoefte aan of niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
Soms is het best vervelend als je dingen kunt.
Zo kan ik in de vakantie weer aan de gang om een muurtje af te smeren en te schilderen en laminaat te leggen.
Tof. Eigenlijk ben ik gewoon te luiquote:
Haha eerst zelf beginnen over dat ik dan maar moet gaan dm-en en dat is nu ineens niet goed genoeg meer?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker open laten staan dan, voor wie er baat bij heeft, en dat zijn niet wij terugkomers
Nou hij was wel goed bezig stiekem... En erg inventief... Maar bij de laatste ging het helaas misquote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt er prutsers bij in de haven ja
Zeker in de vakantieperiodes..
Maar dit is een vriendendienstquote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dat moet toch niet verkeerd zijn, altijd wel behoefte aan of niet?
Haha, daarom probeer ik mijn imago dat ik niets kan ook hoog te houden, levert echt bergen vrije tijd op.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
Soms is het best vervelend als je dingen kunt.
Zo kan ik in de vakantie weer aan de gang om een muurtje af te smeren en te schilderen en laminaat te leggen.
En teveel mensen bellen voor computerproblemen.
Klik dan niet overal maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |