Want naar een mod gaan staat gelijk aan als een kleuter gaan janken?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet leuk vinden, maar je kan je volwassen opstellen en het langs je heen laten gaan, of als een kleuter gaan janken en naar de mods stappen..
Nou ja, je kunt ook eerst iemand erop aanspreken... Het is maar een idee'tje.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Want naar een mod gaan staat gelijk aan als een kleuter gaan janken?
Blijf anders ook lekker serieus doorgaan!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet leuk vinden, maar je kan je volwassen opstellen en het langs je heen laten gaan, of als een kleuter gaan janken en naar de mods stappen..
De kroeg staat er nog vrijwel hetzelfde bij, maar met een andere eigenaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:16 schreef STING het volgende:
[..]
Goed, aftellen voor m'n vakantie, is hoog tijd.
En met jou? Hoe staat de kroeg erbij?
Die rennen ook altijd naar de juf als het niet naar hun zin gaat, dus ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Want naar een mod gaan staat gelijk aan als een kleuter gaan janken?
Ik dacht dat jij met computers werkte, joh.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:18 schreef rival het volgende:
[..]
Oh haha dat klinkt wel fout he... Nee hoor gewoon nette zaken...
Plafonds aanleggen
Niet meer de eigenaar dus?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De kroeg staat er nog vrijwel hetzelfde bij, maar met een andere eigenaar.
Maar met mij gaat het ook goed, ook aan het aftellen, nog 2 weekjes werken in Damsco
Dat bewijs je echt met deze post jaquote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij het te midden van andere gesprekken opeens weer over gedane zaken gaat hebben, die door mods blijkbaar al zijn afgewezen, getuigd het dat wij wel degelijk volwassener zijn dan jij op dit moment.
Ik moest het even delen. Zo belangrijk.quote:
In het algemeen. Iets met vliegtuig en zo.quote:
Wij op Fok kunnen alles.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met computers werkte, joh.
Say whut?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die rennen ook altijd naar de juf als het niet naar hun zin gaat, dus ja.
Dat klinkt heul niet zo spannend als dat ik in gedachten had.. Valt me weer van je tegen hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 22:18 schreef rival het volgende:
[..]
Oh haha dat klinkt wel fout he... Nee hoor gewoon nette zaken...
Plafonds aanleggen
Waarom quote je mij?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt ook eerst iemand erop aanspreken... Het is maar een idee'tje.
Dank jequote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest het even delen. Zo belangrijk.
ik kan ook veelquote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij op Fok kunnen alles.
Ik ben een IT-er, ex barman, en zit nu ook in de bouw.
Ik noem in mijn post express geen namen omdat ik niet ga wijzen. Als jij vindt dat je gewoon leuk mee deed hoef je toch ook niet te reageren?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh schiet op, ik was niet eens serieus. En als dat al zaniken is.... Daarvoor heb ik heel leuk meegepost en dat weet jij ook.
Misschien is het voor sommige mensen nog niet gedaan? En ja natuurlijk, dat heeft echt met volwassenheid te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij het te midden van andere gesprekken opeens weer over gedane zaken gaat hebben, die door mods blijkbaar al zijn afgewezen, getuigd het dat wij wel degelijk volwassener zijn dan jij op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |