SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 7% gewijzigd door Ama op 21-07-2014 18:47:52 ]Your beauty never ever scared me.
dat staat erquote:Op maandag 21 juli 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat
[..]
Ja tog. Lekkere gewone boys die hun ding doen.
Wat een sneer ditquote:
iedereen is gemeen tegen mij vandaagquote:
dat ziet er onsmakelijk uitquote:
Geen dank, LR.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was gematigd tevreden over mijn volledig verdiende en terechte naamtopic. desondanks wil ik van de kans gebruik maken Etsu te bedanken voor zijn tomeloze inzet om mij te plezieren
Hij kan de TT ook aanpassenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen dank, LR.
Ik doe er alles aan om te zorgen dat Paxcon geen TT krijgt, aangezien hij mijn OP's zomaar zonder toestemming verandert.
Sorry maar dat is toch echt `2 much''quote:
BBQ Pork Burgers staat er bijquote:Op maandag 21 juli 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry maar dat is toch echt `2 much''
Wat is het eigenlijk?
Veel te vet manquote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een van de leukste dingen van vakantie is elke dag uit eten gaan.
Goebbels kreeg ook veel positieve reacties toen hij de totale oorlog aankondigde.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:22 schreef Paxcon het volgende:
Wat veel positieve reacties op de TT
Zal wel een kern van waarheid inzitten dan
rijke tataquote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een van de leukste dingen van vakantie is elke dag uit eten gaan.
wtfquote:
Dus je vindt de leden uit dit topic massamoordenaars?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goebbels kreeg ook veel positieve reacties toen hij de totale oorlog aankondigde.
Niet zo jaloers Fok-it. Etsu is ook interessanter.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geven jullie Etsu zoveel aandacht?
Straks gaat hij nog denken dat hij leuk is
Dat denk ik al.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geven jullie Etsu zoveel aandacht?
Straks gaat hij nog denken dat hij leuk is
Spannend. Hoe kom je daar zo op?quote:
Een vrouw met een halve indiaan op haar zij, ik weet het niet hoor!quote:
elke dag bij de mcdonalds xdquote:
dat ben je ookquote:
Nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus je vindt de leden uit dit topic massamoordenaars?
Je hebt me doorquote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo jaloers Fok-it. Etsu is ook interessanter.
Etsu
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een vrouw met een halve indiaan op haar zij, ik weet het niet hoor!
Zo dicht mogelijk bij Rusland he! Een beetje het gevaar opzoeken!quote:
Wil jij dit ook? Ik ga je nu wel een beetje anders bekijken, maar als het jou gelukkig maakt vind ik het bestquote:
Donetsk al gehad?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo dicht mogelijk bij Rusland he! Een beetje het gevaar opzoeken!
De vorige drie jaar zijn we ook al naar oost Europa geweest en in Riga waren we nog niet geweest.
Ga je nog een fotoverslag op FOK! zetten?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een vrouw met een halve indiaan op haar zij, ik weet het niet hoor!
[..]
elke dag bij de mcdonalds xd
Haha neequote:Op maandag 21 juli 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil jij dit ook? Ik ga je nu wel een beetje anders bekijken, maar als het jou gelukkig maakt vind ik het best
Samequote:Op maandag 21 juli 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
dit is niet voor even
met jou voor heel me levee
ja ik wil je alleen voor mijjjj
jij bent mn alles jij bent van mijjjjjj
ik wil mn liefde met je deleee
geen spel meer, dat is verledehhhh
#luvsong
ik denk bij jouw naam altijd aan een artisjokquote:
Eventueel, TRV kan wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga je nog een fotoverslag op FOK! zetten?
Ohquote:Op maandag 21 juli 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk bij jouw naam altijd aan een artisjok
Ik zit al klaarquote:Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eventueel, TRV kan wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.
Oh die boeken ken ik nietquote:Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
OhIk aan dat geluid wat in Asterix-boeken staat als er een Romein gemept wordt. TSJOK! TSJAK!
Met die prachtige verzameling hoeren aldaar in KPD meer op zijn plaats denk ik zoquote:Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eventueel, TRV kan wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.
Schatje wordt nou niet boosquote:Op maandag 21 juli 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
dit is niet voor even
met jou voor heel me levee
ja ik wil je alleen voor mijjjj
jij bent mn alles jij bent van mijjjjjj
ik wil mn liefde met je deleee
geen spel meer, dat is verledehhhh
#luvsong
wat is ditquote:Op maandag 21 juli 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schatje wordt nou niet boos
Het is niet vreemd dat ik je ma zo'n topper vind
Ze is echt een topper ouwe
Ze heeft echt alles wat ik zoek in een vrouw
Zie het maar als compliment
#<3song
Ik ook niet hoorquote:
quote:
ik ken de figuren wel maar las het nooitquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik ken de figuren wel maar las het nooit
ik las hoe overleef ik boeken en andere meiden shit
Lachen man die boeken.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Ik ken ze wel maar nooit gelezen
Stripsquote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
Ga me niet vertellen dat je Donald Duck ook niet las, Sof.
ja dat las ik welquote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
Ga me niet vertellen dat je Donald Duck ook niet las, Sof.
Maar ze zijn echt super leuk.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ik ken de figuren wel maar las het nooit
ik las hoe overleef ik boeken en andere meiden shit
Donderdagquote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent toch ook in juli jarig? Wanneer is het FOK! verjaardag feest?
Fok-itquote:
De strips van Broer Konijnquote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat las ik wel
die brieven in het begin en soms met katrien
nee die waren stom en met die wolf ookquote:
Okéquote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Ik ken ze wel maar nooit gelezen
quote:
Haten op Midas.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
nee die waren stom en met die wolf ook
Jij weetquote:Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
nee die waren stom en met die wolf ook
Idd.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik kijk er nu al naar uit.
mickey lost het op ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:34 schreef Snowbells het volgende:
Hoe heette dat gedeelte in de donald duck achterin met die mysteries?
Mickey lost het opquote:Op maandag 21 juli 2014 18:34 schreef Snowbells het volgende:
wow soulmatesquote:Op maandag 21 juli 2014 18:34 schreef Snowbells het volgende:
dan nietquote:
Ik lees geen tijdschriftenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Snow en Sof wat vinden jullie nu leuk om te lezen? Ik wil graag lidmaatschap op een leuk blad maar welke
glamour of cosmopolitan ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Snow en Sof wat vinden jullie nu leuk om te lezen? Ik wil graag lidmaatschap op een leuk blad maar welke
NICE je kunt ze spelenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:36 schreef Snowbells het volgende:
http://www.donaldduck.nl/mickeylosthetop/ !
Hitkrantquote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het vermoeden dat jij dan op vakantie bent en de party kan niet aanvangen zonder jouquote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent toch ook in juli jarig? Wanneer is het FOK! verjaardag feest?
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorspelbaar juist
Gelukkig heb je mij nog.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij dan op vakantie bent en de party kan niet aanvangen zonder jou
Dit gelooft echt niemand.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We zijn geen vrieden en laten we eerlijk zijn: het wordt ook nooit wat.
Haat en liefdequote:Op maandag 21 juli 2014 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zegt Pax het eindelijk, neemt Etsu het niet serieusquote:Op maandag 21 juli 2014 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sowieso dat Pax alleen zo doet vanwege de goedmaakseksquote:Op maandag 21 juli 2014 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zegt Pax het eindelijk, neemt Etsu het niet serieus
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso dat Pax alleen zo doet vanwege de goedmaakseks
pax zegt altijd dat hij etsu niet wilquote:Op maandag 21 juli 2014 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zegt Pax het eindelijk, neemt Etsu het niet serieus
Pax valt op vrouwen. En hoewel Etsu wel aardig verwijfd is is hij toch een man.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso dat Pax alleen zo doet vanwege de goedmaakseks
Daar moest ik gister wel even 2x over nadenken toen hij een foto in een jurk stuurde.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pax valt op vrouwen. En hoewel Etsu wel aardig verwijfd is is hij toch een man.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moest ik gister wel even 2x over nadenken toen hij een foto in een jurk stuurde.
Wie is 'hij'?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moest ik gister wel even 2x over nadenken toen hij een foto in een jurk stuurde.
Dit in Paxcon`s schoenen schuivenquote:
zijn ook schoenen gekquote:
jawelquote:
Is dat zo? :squote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel
je gaat toch naar een schoenenwinkel als je hakken wil
niet naar een hakkenwinkel
jaquote:
quote:
quote:
Haha die linkerquote:
nee is slecht voor jequote:
Zie je dan gelijk verschil na een keerquote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Af en toe niet. En heb amper zon gezien terwijl het mooi weer was en nu regen
Neequote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Zie je dan gelijk verschil na een keer
waarom ga je danquote:
Als ik jarig ben geweest, moet ik de eerste weken even wennen dat ik wat ouder ben hoor.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik jarig ben geweest, moet ik de eerste weken even wennen dat ik wat ouder ben hoor.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik jarig ben geweest, moet ik de eerste weken even wennen dat ik wat ouder ben hoor.
oke sorry hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan gaat het toch in zon sneller. Of volgende week nog eens
Ik moet nog mijn bed verschonenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoef niets meer te doen vandaag net nog ff de afwas gaan
Afwassenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoef niets meer te doen vandaag net nog ff de afwas gaan
Ik heb daar ook eentje van #soulmatesquote:
Daar heb je een punt, vanaf augustus ben ik weer van de partij bij jouw partij.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij dan op vakantie bent en de party kan niet aanvangen zonder jou
Jaloers. Vriend en ik hebben besloten dat als we gaan samenwonen dat we er ook één nemenquote:
Ik doe het liefst 1x per weekquote:Op maandag 21 juli 2014 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eens,maar nog geen geld voor een vaatwasser.
Ik probeer het wel bijna elke dag doen. Houd niet zo van troep in de keuken.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe het liefst 1x per week![]()
Maar soms gaat dat niet.
Ik snap echt niet hoe je kunt leven in een gezin zonder vaatwasserquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaloers. Vriend en ik hebben besloten dat als we gaan samenwonen dat we er ook één nemen
Poeh ik zou echt niet zonder wasmachine kunnen. Met zijn tweeën maken we echt teveel was om dat bij mij moeder te dumpenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet zelfs nog een wasmachine hebben mijn moeder doet de was nu.
En borden hergebruikenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
Ik koop zelfs plastic bordjes, hoef ik niet te afwassen
En ik drink uit de pak/fles, scheelt ook weer glazen
een keertje voor de ervaring danquote:
Ik drink uit blik om die reden (en vind meestal uit fles niet lekker als het zolang staat) maar ik neem geen plastic bordjesquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
Ik koop zelfs plastic bordjes, hoef ik niet te afwassen
En ik drink uit de pak/fles, scheelt ook weer glazen
Ik vind de vaat doen ergens wel rustgevend gek genoegquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je kunt leven in een gezin zonder vaatwasserWij hebben hier in huis met vier personen zó veel vaat op een dag, dan sta je echt uren af te wassen per week
Mijn opa ook. Loco.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de vaat doen ergens wel rustgevend gek genoeg
Ik vind het echt aids, vooral hier. Aanrecht is iets te laag waardoor ik rugpijn krijg na een tijdjequote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk je dat echt?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
zo ff Brugklas kijken en dan aan Fylax denken dat zijn relatie daardoor uit is.
Mijn verdieping in Groningen heeft geen vaatwasmachine, die onder ons wel #jaloersquote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, klopt. Had eens een plastic bordje en daarop vlees. Ik gebruikte een scherp mesje en toen ging het door het plastic bordje en zat mn bank onder t vet.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink uit blik om die reden (en vind meestal uit fles niet lekker als het zolang staat) maar ik neem geen plastic bordjesIk vind gewoon servies wel fijn, smelt niet enz en is stevig
Ik ook. Laten staan en paar dagen later opruimen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik droog het niet af de afwas dat laat ik gewoon drogen.
Ja doe/deed ik ook maar krijg ik van die gore strepen vanquote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik droog het niet af de afwas dat laat ik gewoon drogen.
Haha ja doe ik ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Laten staan en paar dagen later opruimen.
ohja, smerig is datquote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
mijn opa en oma eten hun vla/kwark/yoghurt op het bord van het avond eten
zo ranzig is dat
moet ik dan ook als ik er eet
Ja dat risico loop je danquote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, klopt. Had eens een plastic bordje en daarop vlees. Ik gebruikte een scherp mesje en toen ging het door het plastic bordje en zat mn bank onder t vet.![]()
vla met jusquote:
Dat is wel smerigquote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
mijn opa en oma eten hun vla/kwark/yoghurt op het bord van het avond eten
zo ranzig is dat
moet ik dan ook als ik er eet
ik heb de tv al aangezetquote:
Er is ook een leuk topic overquote:
Godverdomme dit is gewoon weer die fucked up aflevering.quote:
Die ex heeft wel gelijk overigens.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is ook een leuk topic over
TV / Brugklas #8 Kut Jasmijn en Nienke
In de aflevering nu heeft een broer een naaktpic van d'r zusje gemaakt, waarbij de ex nu dreigt deze te openbaren
Doet me denken aan een Achter de gesloten deuren-aflevering.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In de aflevering nu heeft een broer een naaktpic van d'r zusje gemaakt, waarbij de ex nu dreigt deze te openbaren
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme dit is gewoon weer die fucked up aflevering.
Dat kijk ik gelukkig nietquote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Achter de gesloten deuren-aflevering.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
Door deze aflevering kreeg ik ruzie met m'n ex
kijk je spangasquote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JaZe doen altijd een herhaling, net als bij Spangas
Ik.quote:
Is volgens mij van dezelfde makers.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Achter de gesloten deuren-aflevering.
Gebeurde dit ook in de brugklas in Stadskanaal?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met dit soort taferelenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gebeurde dit ook in de brugklas in Stadskanaal?
Dat is de enige reden? Je volgt het normaal dus welquote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik.
Mijn huis is een grote puinhoop waardoor ik de staande wasrek heb verplaatst en het staat nu pal voor m'n tv.
ik welquote:
Op mijn middelbare school was dit aan de orde van de dag.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met dit soort taferelen
Dat kan alleen op TV
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op mijn middelbare school was dit aan de orde van de dag.
Misschien dat ik het daarom wel niet zo spannend vind.
Nouja, dat is wel de reden dat ik geen tv meer kan kijken voorlopig.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is de enige reden? Je volgt het normaal dus wel
Hoe krijg je het voor elkaar.. Leg uit alsjeblieftquote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
Door deze aflevering kreeg ik ruzie met m'n ex
Oh sorry.. niet aan gedacht. Maar hoopte stiekem ook op een reactie als : het is dikke aidsquote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, dat is wel de reden dat ik geen tv meer kan kijken voorlopig.
En ik volg het niet.Is toch niet ondertiteld?
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh sorry.. niet aan gedacht. Maar hoopte stiekem ook op een reactie als : het is dikke aids
Ik zat te kutten in het brugklas topic. Straks zegt Fien bijvoorbeeld ''iemand moet mij echt niet dwingen om verkering'' en toen plaatste ik fien neem met mij moet moet.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.. Leg uit alsjeblieft
Bijna alles is toch ondertiteldquote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmiddag wel de toespraak van de Koning en Rutte kunnen volgen.Ik
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zat te kutten in het brugklas topic. Straks zegt Fien bijvoorbeeld ''iemand moet mij echt niet dwingen om verkering'' en toen plaatste ik fien neem met mij moet moet.
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
[..]
Ik zat te kutten in het brugklas topic. Straks zegt Fien bijvoorbeeld ''iemand moet mij echt niet dwingen om verkering'' en toen plaatste ik fien neem met mij moet moet.
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
[..]
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
[..]
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die telefoon heb ik inmiddels niet meer.
Ingenomen vanwege het bewijsmateriaal enzo
Dat kun je toch meestal wel aanzetten?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
20 minuten maar ;squote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen al die berichtjes over deze aflevering niet gewoon in het bijbehorende topic? Alsjeblieft?
Ik weet niet of het ondertiteld is. Dat is vaak met NLse programma's niet zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bijna alles is toch ondertiteld
Dit wel iig
Mooi dan ga ik de was maar eens doen en mijn vriend aandacht gevenquote:
Ja, maar ik weet niet of het nu is ondertiteldquote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kun je toch meestal wel aanzetten?
okequote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik de was maar eens doen en mijn vriend aandacht geven
Gewoon TT888 he?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ondertiteld is. Dat is vaak met NLse programma's niet zo.
Je kunt via teletekst ondertiteling aanzetten.. Is speciaal voor slechthorende/dove mensenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ondertiteld is. Dat is vaak met NLse programma's niet zo.
Heb het relaas van mijn ervaringen wel opgestuurd naar Nederland 3, weet niet of ze er wat mee gedaan hebben.quote:
GTST is via teletekst wel ondertiteld, laatste keer dat ik dit bijv. deed in ieder geval wel (is dan wel 2 jaar terug maar goed)quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of het nu is ondertiteld
GTST bv. is niet ondertiteld.
Oh, laatst toen ik het deed, niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GTST is via teletekst wel ondertiteld, laatste keer dat ik dit bijv. deed in ieder geval wel (is dan wel 2 jaar terug maar goed)
Maak je er ook nog een topic in KPD over? Of levert dat problemen op ivm de leeftijd?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het relaas van mijn ervaringen wel opgestuurd naar Nederland 3, weet niet of ze er wat mee gedaan hebben.
Ik niet. Ik kijk het dertig keer zo leuke The Office. Is nog ondertiteld ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
Aangezien iedereen hier het volgt, blijf ik wel bij je, Ama.
hoiquote:
Hoor jij nu geen liefdesverdriet te hebben?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:10 schreef Fylax het volgende:
Anouk vind het spannendd om met een tweedeklasser te hebben. Is iemand uit de vierde ook goed?
nahquote:Op maandag 21 juli 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoor jij nu geen liefdesverdriet te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |