quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh sorry.. niet aan gedacht. Maar hoopte stiekem ook op een reactie als : het is dikke aids
Ik zat te kutten in het brugklas topic. Straks zegt Fien bijvoorbeeld ''iemand moet mij echt niet dwingen om verkering'' en toen plaatste ik fien neem met mij moet moet.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.. Leg uit alsjeblieft
Bijna alles is toch ondertiteldquote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, dat is wel de reden dat ik geen tv meer kan kijken voorlopig.
En ik volg het niet.Is toch niet ondertiteld?
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmiddag wel de toespraak van de Koning en Rutte kunnen volgen.Ik
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zat te kutten in het brugklas topic. Straks zegt Fien bijvoorbeeld ''iemand moet mij echt niet dwingen om verkering'' en toen plaatste ik fien neem met mij moet moet.
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
[..]
Ik zat te kutten in het brugklas topic. Straks zegt Fien bijvoorbeeld ''iemand moet mij echt niet dwingen om verkering'' en toen plaatste ik fien neem met mij moet moet.
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
[..]
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
[..]
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die telefoon heb ik inmiddels niet meer.
Ingenomen vanwege het bewijsmateriaal enzo
Dat kun je toch meestal wel aanzetten?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, dat is wel de reden dat ik geen tv meer kan kijken voorlopig.
En ik volg het niet.Is toch niet ondertiteld?
20 minuten maar ;squote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen al die berichtjes over deze aflevering niet gewoon in het bijbehorende topic? Alsjeblieft?
Ik weet niet of het ondertiteld is. Dat is vaak met NLse programma's niet zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bijna alles is toch ondertiteld
Dit wel iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |