Mijn verdieping in Groningen heeft geen vaatwasmachine, die onder ons wel #jaloersquote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de vaat doen ergens wel rustgevend gek genoeg
Ja, klopt. Had eens een plastic bordje en daarop vlees. Ik gebruikte een scherp mesje en toen ging het door het plastic bordje en zat mn bank onder t vet.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink uit blik om die reden (en vind meestal uit fles niet lekker als het zolang staat) maar ik neem geen plastic bordjesIk vind gewoon servies wel fijn, smelt niet enz en is stevig
Ik ook. Laten staan en paar dagen later opruimen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik droog het niet af de afwas dat laat ik gewoon drogen.
Ja doe/deed ik ook maar krijg ik van die gore strepen vanquote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik droog het niet af de afwas dat laat ik gewoon drogen.
Haha ja doe ik ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Laten staan en paar dagen later opruimen.
ohja, smerig is datquote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
mijn opa en oma eten hun vla/kwark/yoghurt op het bord van het avond eten
zo ranzig is dat
moet ik dan ook als ik er eet
Ja dat risico loop je danquote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, klopt. Had eens een plastic bordje en daarop vlees. Ik gebruikte een scherp mesje en toen ging het door het plastic bordje en zat mn bank onder t vet.![]()
vla met jusquote:
Dat is wel smerigquote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
mijn opa en oma eten hun vla/kwark/yoghurt op het bord van het avond eten
zo ranzig is dat
moet ik dan ook als ik er eet
ik heb de tv al aangezetquote:
Er is ook een leuk topic overquote:
Godverdomme dit is gewoon weer die fucked up aflevering.quote:
Die ex heeft wel gelijk overigens.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is ook een leuk topic over
TV / Brugklas #8 Kut Jasmijn en Nienke
In de aflevering nu heeft een broer een naaktpic van d'r zusje gemaakt, waarbij de ex nu dreigt deze te openbaren
Doet me denken aan een Achter de gesloten deuren-aflevering.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In de aflevering nu heeft een broer een naaktpic van d'r zusje gemaakt, waarbij de ex nu dreigt deze te openbaren
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme dit is gewoon weer die fucked up aflevering.
Dat kijk ik gelukkig nietquote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Achter de gesloten deuren-aflevering.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
Door deze aflevering kreeg ik ruzie met m'n ex
kijk je spangasquote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JaZe doen altijd een herhaling, net als bij Spangas
Ik.quote:
Is volgens mij van dezelfde makers.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Achter de gesloten deuren-aflevering.
Gebeurde dit ook in de brugklas in Stadskanaal?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met dit soort taferelenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gebeurde dit ook in de brugklas in Stadskanaal?
Dat is de enige reden? Je volgt het normaal dus welquote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik.
Mijn huis is een grote puinhoop waardoor ik de staande wasrek heb verplaatst en het staat nu pal voor m'n tv.
ik welquote:
Op mijn middelbare school was dit aan de orde van de dag.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met dit soort taferelen
Dat kan alleen op TV
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op mijn middelbare school was dit aan de orde van de dag.
Misschien dat ik het daarom wel niet zo spannend vind.
Nouja, dat is wel de reden dat ik geen tv meer kan kijken voorlopig.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is de enige reden? Je volgt het normaal dus wel
Hoe krijg je het voor elkaar.. Leg uit alsjeblieftquote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
Door deze aflevering kreeg ik ruzie met m'n ex
Oh sorry.. niet aan gedacht. Maar hoopte stiekem ook op een reactie als : het is dikke aidsquote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, dat is wel de reden dat ik geen tv meer kan kijken voorlopig.
En ik volg het niet.Is toch niet ondertiteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |