Ik moet nog mijn bed verschonenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoef niets meer te doen vandaag net nog ff de afwas gaan
Afwassenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoef niets meer te doen vandaag net nog ff de afwas gaan
Ik heb daar ook eentje van #soulmatesquote:
Daar heb je een punt, vanaf augustus ben ik weer van de partij bij jouw partij.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij dan op vakantie bent en de party kan niet aanvangen zonder jou
Jaloers. Vriend en ik hebben besloten dat als we gaan samenwonen dat we er ook één nemenquote:
Ik doe het liefst 1x per weekquote:Op maandag 21 juli 2014 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eens,maar nog geen geld voor een vaatwasser.
Ik probeer het wel bijna elke dag doen. Houd niet zo van troep in de keuken.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe het liefst 1x per week![]()
Maar soms gaat dat niet.
Ik snap echt niet hoe je kunt leven in een gezin zonder vaatwasserquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaloers. Vriend en ik hebben besloten dat als we gaan samenwonen dat we er ook één nemen
Poeh ik zou echt niet zonder wasmachine kunnen. Met zijn tweeën maken we echt teveel was om dat bij mij moeder te dumpenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet zelfs nog een wasmachine hebben mijn moeder doet de was nu.
En borden hergebruikenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
Ik koop zelfs plastic bordjes, hoef ik niet te afwassen
En ik drink uit de pak/fles, scheelt ook weer glazen
een keertje voor de ervaring danquote:
Ik drink uit blik om die reden (en vind meestal uit fles niet lekker als het zolang staat) maar ik neem geen plastic bordjesquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
Ik koop zelfs plastic bordjes, hoef ik niet te afwassen
En ik drink uit de pak/fles, scheelt ook weer glazen
Ik vind de vaat doen ergens wel rustgevend gek genoegquote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je kunt leven in een gezin zonder vaatwasserWij hebben hier in huis met vier personen zó veel vaat op een dag, dan sta je echt uren af te wassen per week
Mijn opa ook. Loco.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de vaat doen ergens wel rustgevend gek genoeg
Ik vind het echt aids, vooral hier. Aanrecht is iets te laag waardoor ik rugpijn krijg na een tijdjequote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de vaat doen ergens wel rustgevend gek genoeg
Kijk je dat echt?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
zo ff Brugklas kijken en dan aan Fylax denken dat zijn relatie daardoor uit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |