Mijn verdieping in Groningen heeft geen vaatwasmachine, die onder ons wel #jaloersquote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de vaat doen ergens wel rustgevend gek genoeg
Ja, klopt. Had eens een plastic bordje en daarop vlees. Ik gebruikte een scherp mesje en toen ging het door het plastic bordje en zat mn bank onder t vet.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink uit blik om die reden (en vind meestal uit fles niet lekker als het zolang staat) maar ik neem geen plastic bordjesIk vind gewoon servies wel fijn, smelt niet enz en is stevig
Ik ook. Laten staan en paar dagen later opruimen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik droog het niet af de afwas dat laat ik gewoon drogen.
Ja doe/deed ik ook maar krijg ik van die gore strepen vanquote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik droog het niet af de afwas dat laat ik gewoon drogen.
Haha ja doe ik ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Laten staan en paar dagen later opruimen.
ohja, smerig is datquote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
mijn opa en oma eten hun vla/kwark/yoghurt op het bord van het avond eten
zo ranzig is dat
moet ik dan ook als ik er eet
Ja dat risico loop je danquote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, klopt. Had eens een plastic bordje en daarop vlees. Ik gebruikte een scherp mesje en toen ging het door het plastic bordje en zat mn bank onder t vet.![]()
vla met jusquote:
Dat is wel smerigquote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef supersof het volgende:
mijn opa en oma eten hun vla/kwark/yoghurt op het bord van het avond eten
zo ranzig is dat
moet ik dan ook als ik er eet
ik heb de tv al aangezetquote:
Er is ook een leuk topic overquote:
Godverdomme dit is gewoon weer die fucked up aflevering.quote:
Die ex heeft wel gelijk overigens.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is ook een leuk topic over
TV / Brugklas #8 Kut Jasmijn en Nienke
In de aflevering nu heeft een broer een naaktpic van d'r zusje gemaakt, waarbij de ex nu dreigt deze te openbaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |