Doet me denken aan een Achter de gesloten deuren-aflevering.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is ook een leuk topic over
TV / Brugklas #8 Kut Jasmijn en Nienke
In de aflevering nu heeft een broer een naaktpic van d'r zusje gemaakt, waarbij de ex nu dreigt deze te openbaren
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme dit is gewoon weer die fucked up aflevering.
Dat kijk ik gelukkig nietquote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Achter de gesloten deuren-aflevering.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
Door deze aflevering kreeg ik ruzie met m'n ex
kijk je spangasquote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JaZe doen altijd een herhaling, net als bij Spangas
Ik.quote:
Is volgens mij van dezelfde makers.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Achter de gesloten deuren-aflevering.
Gebeurde dit ook in de brugklas in Stadskanaal?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is ook een leuk topic over
TV / Brugklas #8 Kut Jasmijn en Nienke
In de aflevering nu heeft een broer een naaktpic van d'r zusje gemaakt, waarbij de ex nu dreigt deze te openbaren
Ik ben niet bekend met dit soort taferelenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gebeurde dit ook in de brugklas in Stadskanaal?
Dat is de enige reden? Je volgt het normaal dus welquote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik.
Mijn huis is een grote puinhoop waardoor ik de staande wasrek heb verplaatst en het staat nu pal voor m'n tv.
ik welquote:
Op mijn middelbare school was dit aan de orde van de dag.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met dit soort taferelen
Dat kan alleen op TV
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op mijn middelbare school was dit aan de orde van de dag.
Misschien dat ik het daarom wel niet zo spannend vind.
Nouja, dat is wel de reden dat ik geen tv meer kan kijken voorlopig.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is de enige reden? Je volgt het normaal dus wel
Hoe krijg je het voor elkaar.. Leg uit alsjeblieftquote:Op maandag 21 juli 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
Door deze aflevering kreeg ik ruzie met m'n ex
Oh sorry.. niet aan gedacht. Maar hoopte stiekem ook op een reactie als : het is dikke aidsquote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, dat is wel de reden dat ik geen tv meer kan kijken voorlopig.
En ik volg het niet.Is toch niet ondertiteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |