quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh sorry.. niet aan gedacht. Maar hoopte stiekem ook op een reactie als : het is dikke aids
Ik zat te kutten in het brugklas topic. Straks zegt Fien bijvoorbeeld ''iemand moet mij echt niet dwingen om verkering'' en toen plaatste ik fien neem met mij moet moet.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.. Leg uit alsjeblieft
Bijna alles is toch ondertiteldquote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, dat is wel de reden dat ik geen tv meer kan kijken voorlopig.
En ik volg het niet.Is toch niet ondertiteld?
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmiddag wel de toespraak van de Koning en Rutte kunnen volgen.Ik
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zat te kutten in het brugklas topic. Straks zegt Fien bijvoorbeeld ''iemand moet mij echt niet dwingen om verkering'' en toen plaatste ik fien neem met mij moet moet.
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
[..]
Ik zat te kutten in het brugklas topic. Straks zegt Fien bijvoorbeeld ''iemand moet mij echt niet dwingen om verkering'' en toen plaatste ik fien neem met mij moet moet.
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
[..]
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
[..]
Of Anouk in beeld
Daar kon ze niet tegen
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die telefoon heb ik inmiddels niet meer.
Ingenomen vanwege het bewijsmateriaal enzo
Dat kun je toch meestal wel aanzetten?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, dat is wel de reden dat ik geen tv meer kan kijken voorlopig.
En ik volg het niet.Is toch niet ondertiteld?
20 minuten maar ;squote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen al die berichtjes over deze aflevering niet gewoon in het bijbehorende topic? Alsjeblieft?
Ik weet niet of het ondertiteld is. Dat is vaak met NLse programma's niet zo.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bijna alles is toch ondertiteld
Dit wel iig
Mooi dan ga ik de was maar eens doen en mijn vriend aandacht gevenquote:
Ja, maar ik weet niet of het nu is ondertiteldquote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kun je toch meestal wel aanzetten?
okequote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik de was maar eens doen en mijn vriend aandacht geven
Gewoon TT888 he?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ondertiteld is. Dat is vaak met NLse programma's niet zo.
Je kunt via teletekst ondertiteling aanzetten.. Is speciaal voor slechthorende/dove mensenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ondertiteld is. Dat is vaak met NLse programma's niet zo.
Heb het relaas van mijn ervaringen wel opgestuurd naar Nederland 3, weet niet of ze er wat mee gedaan hebben.quote:
GTST is via teletekst wel ondertiteld, laatste keer dat ik dit bijv. deed in ieder geval wel (is dan wel 2 jaar terug maar goed)quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of het nu is ondertiteld
GTST bv. is niet ondertiteld.
Oh, laatst toen ik het deed, niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GTST is via teletekst wel ondertiteld, laatste keer dat ik dit bijv. deed in ieder geval wel (is dan wel 2 jaar terug maar goed)
Maak je er ook nog een topic in KPD over? Of levert dat problemen op ivm de leeftijd?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het relaas van mijn ervaringen wel opgestuurd naar Nederland 3, weet niet of ze er wat mee gedaan hebben.
Ik niet. Ik kijk het dertig keer zo leuke The Office. Is nog ondertiteld ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
Aangezien iedereen hier het volgt, blijf ik wel bij je, Ama.
hoiquote:
Hoor jij nu geen liefdesverdriet te hebben?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:10 schreef Fylax het volgende:
Anouk vind het spannendd om met een tweedeklasser te hebben. Is iemand uit de vierde ook goed?
nahquote:Op maandag 21 juli 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoor jij nu geen liefdesverdriet te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |