SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 7% gewijzigd door Ama op 21-07-2014 18:47:52 ]Your beauty never ever scared me.
dat staat erquote:Op maandag 21 juli 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat
[..]
Ja tog. Lekkere gewone boys die hun ding doen.
Wat een sneer ditquote:
iedereen is gemeen tegen mij vandaagquote:
dat ziet er onsmakelijk uitquote:
Geen dank, LR.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was gematigd tevreden over mijn volledig verdiende en terechte naamtopic. desondanks wil ik van de kans gebruik maken Etsu te bedanken voor zijn tomeloze inzet om mij te plezieren
Hij kan de TT ook aanpassenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen dank, LR.
Ik doe er alles aan om te zorgen dat Paxcon geen TT krijgt, aangezien hij mijn OP's zomaar zonder toestemming verandert.
Sorry maar dat is toch echt `2 much''quote:
BBQ Pork Burgers staat er bijquote:Op maandag 21 juli 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry maar dat is toch echt `2 much''
Wat is het eigenlijk?
Veel te vet manquote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een van de leukste dingen van vakantie is elke dag uit eten gaan.
Goebbels kreeg ook veel positieve reacties toen hij de totale oorlog aankondigde.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:22 schreef Paxcon het volgende:
Wat veel positieve reacties op de TT
Zal wel een kern van waarheid inzitten dan
rijke tataquote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een van de leukste dingen van vakantie is elke dag uit eten gaan.
wtfquote:
Dus je vindt de leden uit dit topic massamoordenaars?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goebbels kreeg ook veel positieve reacties toen hij de totale oorlog aankondigde.
Niet zo jaloers Fok-it. Etsu is ook interessanter.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geven jullie Etsu zoveel aandacht?
Straks gaat hij nog denken dat hij leuk is
Dat denk ik al.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geven jullie Etsu zoveel aandacht?
Straks gaat hij nog denken dat hij leuk is
Spannend. Hoe kom je daar zo op?quote:
Een vrouw met een halve indiaan op haar zij, ik weet het niet hoor!quote:
elke dag bij de mcdonalds xdquote:
dat ben je ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |