Dat is inderdaad veel beter, maar te laatquote:Op zondag 20 juli 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet zoenen voor je afspreekt. De spanning erin houden
Omdat jij dan elke avond in mijn zwembadje zit, mijn koelkast leegdrinkt en mee eet.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Oeh waarom woon jij eigenlijk niet hier op de hoek?
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Merci!quote:
Oh gelukkig maar! Dat hoort wel bij die sportquote:Op zondag 20 juli 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je kunt wel aardige blessuren oplopen.
Maar vaak blijft het wel bij blauwe plekken.
Ik ben hier voor!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet zoenen voor je afspreekt. De spanning erin houden
Wat betreft het zoenen is er eigenlijk maar 1 optie he, het gewoon proberen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Merci!
Vooruit dan maar : Mijn klacht: vrouwen... Ze geven gemengde signalen voor een date, zijn op de date vervolgens heel relaxt en gezellig, maar geven totaal niet duidelijk aan of je ze nu mag zoenen of niet. Vervolgens gaan ze raar doen als je ondanks de zenuwen voorzichtig toch laat merken dat je interesse in ze hebt maar hebben dan weer niet door dat je ze echt leuk vind en het veel moeite kost om dat te uitten.
Evie je bent goed bezig.quote:
Ja hoor, wees welkom. Gewoon mee posten.quote:
Samzz! Welkom!quote:
Tja....vrouwen....quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Merci!
Vooruit dan maar : Mijn klacht: vrouwen... Ze geven gemengde signalen voor een date, zijn op de date vervolgens heel relaxt en gezellig, maar geven totaal niet duidelijk aan of je ze nu mag zoenen of niet. Vervolgens gaan ze raar doen als je ondanks de zenuwen voorzichtig toch laat merken dat je interesse in ze hebt maar hebben dan weer niet door dat je ze echt leuk vind en het veel moeite kost om dat te uitten.
Volgende keer beter.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel beter, maar te laat
Faxie pleasequote:
Nou ja, dat weet ik niet héquote:
In een grijs verleden heb ik hier duizenden posts gemaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 18:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, wees welkom. Gewoon mee posten.
Dank u! Ik moet wat nu SEX SC dicht blijft en iedereen hierheen lijkt te zijn verhuisdquote:
Ook dichterequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vrouwen! Mooi om naar te kijken, maar vaak wel een beetje ingewikkeld
Dat is toch alleen maar gezellig? btw ik ben een harde werker, ik ga zomaar onkruid wieden in onkruidtuinen bvquote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jij dan elke avond in mijn zwembadje zit, mijn koelkast leegdrinkt en mee eet.
Als je zegt: Hey ik vind je leuk, en dan op de bek pakt en vraagt om een vervolgafspraak?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Merci!
Ja, wat een onzin hequote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik niet hé.
[..]
In een grijs verleden heb ik hier duizenden posts gemaakt.
[..]
Dank u! Ik moet wat nu SEX SC dicht blijft en iedereen hierheen lijkt te zijn verhuisd.
[..]
Ook dichtere.
Ik wist dat jij mijn klacht zou onderschrijven.quote:
Ik kan eerlijk zeggen dat ik vrouwen vrij simpele wezens vind. Toegegeven, er zijn lastige bij. Maar de meeste zijn gewoon duidelijk, zo lang je als man maar duidelijk bentquote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vrouwen! Mooi om naar te kijken, maar vaak wel een beetje ingewikkeld
Oh hoe lang is dat geleden dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
In een grijs verleden heb ik hier duizenden posts gemaakt.
Ik ben meestal blij.quote:
Ja het zou wel gezellig zijn ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar gezellig? btw ik ben een harde werker, ik ga zomaar onkruid wieden in onkruidtuinen bvEn dat allemaal voor een aardbei haha.
[..]
Als je zegt: Hey ik vind je leuk, en dan op de bek pakt en vraagt om een vervolgafspraak?
Euh, ik begon in Singles. Toen smolt dat samen tot deze en nog één andere. Zal ergens 2012 geweest zijn, eind 2012 begin 2013.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
Dank u! Ik moet wat nu SEX SC dicht blijft en iedereen hierheen lijkt te zijn verhuisd.
De goede oude tijd.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik begon in Singles. Toen smolt dat samen tot deze en nog één andere. Zal ergens 2012 geweest zijn, eind 2012 begin 2013.
Sorry toen was ik op fok nog niet geboren.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik begon in Singles. Toen smolt dat samen tot deze en nog één andere. Zal ergens 2012 geweest zijn, eind 2012 begin 2013.
Ja want je had een date met haar?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef yats het volgende:
[..]Je bent van harte welkom natuurlijk!
p.s. de Freddy's smaakten goed gisteren
De laatste keer dat ik dat probeerde had ik de rest van de avond een handvormige afdruk op mijn linkerwangquote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Evie het volgende:
Als je zegt: Hey ik vind je leuk, en dan op de bek pakt en vraagt om een vervolgafspraak?
Goed zo. De wijn in het zwembad smaakte ook goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef yats het volgende:
[..]Je bent van harte welkom natuurlijk!
p.s. de Freddy's smaakten goed gisteren
Amai, zeg dat.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk zeggen dat ik vrouwen vrij simpele wezens vind. Toegegeven, er zijn lastige bij. Maar de meeste zijn gewoon duidelijk, zo lang je als man maar duidelijk bent.
Communicatie. Essentieel, weet je.
Er zit een groep in KPD SCquote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit hier vanaf 2007, dacht ik. En ik ben niet eens een oldbie. Wel eentje met achterlijk veel postsquote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry toen was ik op fok nog niet geboren.
kinky, maar voel je dat niet aan? Of ze dat wel of niet wil?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat probeerde had ik de rest van de avond een handvormige afdruk op mijn linkerwang
Toedels!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
oke ik ga hier weg , aangezien de halve sexsc hier zit en ik daar geen zin in heb.
Ben je ook Belg?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. De wijn in het zwembad smaakte ook goed.
[..]
Amai, zeg dat.
Dat is al veel beter.quote:
Ik ben een Tukker die in België woontquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben je ook Belg?Eindelijk een ander Belg in deze SC. hihi deze
Uiteindelijk voelde hij het welquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
kinky, maar voel je dat niet aan? Of ze dat wel of niet wil?
Hier zitten alleen de leuke users hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
oke ik ga hier weg , aangezien de halve sexsc hier zit en ik daar geen zin in heb.
Goed bezig. Terechte klacht. Vrouwen doen hier de eer aan de TT.quote:
Oh ik woon in Leuven.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een Tukker die in België woont. Turnhout.
Nee, dan zouden het Belgische biertjes geweest zijn.quote:
Gegroet zeefjequote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
Eh nee dus, blijkbaar nietquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef Evie het volgende:
[..]
kinky, maar voel je dat niet aan? Of ze dat wel of niet wil?
WAT ????????????????????? MIJN ALPHA BLIJFT HIERquote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
nee helaas geen zin in gedrommelquote:Op zondag 20 juli 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
WAT ????????????????????? MIJN ALPHA BLIJFT HIER![]()
Jij blijft hier Zeefje![]()
![]()
Nee, ze vindt mij niet leuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
WAT ????????????????????? MIJN ALPHA BLIJFT HIER![]()
Jij blijft hier Zeefje![]()
![]()
quote:
Wat?????????????quote:
Hoezo dan?quote:
Ohquote:Op zondag 20 juli 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
[..]Dat is in Vlaams Brabant. De ander kant van België , ben jetijdelijk in België?
Oh ja dan was het een date via skype.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dan zouden het Belgische biertjes geweest zijn.
Soms liggen mensen je niet. Overigens is het geheel wederzijds. Maar goed, laat dit topic daarmee nu niet vervuild raken.quote:
Westmallequote:Op zondag 20 juli 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dan zouden het Belgische biertjes geweest zijn.
[..]
Gegroet zeefje
[..]
Eh nee dus, blijkbaar niet
Welkom in Belgiëquote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik weet echt de weg niet hier in België. Ik verdwaalde toen ik naar Kapellen wilde
. Al was dat wel de schuld van de wegwerkzaamheden... Nondeju, bewegwijzering kennen ze hier niet.
Ik werk hier, dus zolang ik hier werk zit ik hier. Onbepaalde tijd, dus.
Die kloteweg is nog steeds afgeslotenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik weet echt de weg niet hier in België. Ik verdwaalde toen ik naar Kapellen wilde
. Al was dat wel de schuld van de wegwerkzaamheden... Nondeju, bewegwijzering kennen ze hier niet.
Ik werk hier, dus zolang ik hier werk zit ik hier. Onbepaalde tijd, dus.
Lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Westmalle! Ik heb er nog één staan
. Die gaat zo maar op, want op één been kun je niet lopen.
Nee, de auto die ik hier heb heeft dat niet. Dat is te zeggen, de auto heeft wel een GPS, maar die doet het nietquote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Welkom in BelgiëAls je graag uitgaat, stuur ik je graag alle leuke plaatsen in België.
Heb je dan geen GPS?
Ik snap niet wat er aan de hand is, maar ik ben het wel met je eens dat dit topic ermee niet moet worden vervuild.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms liggen mensen je niet. Overigens is het geheel wederzijds. Maar goed, laat dit topic daarmee nu niet vervuild raken.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de auto die ik hier heb heeft dat niet. Dat is te zeggen, de auto heeft wel een GPS, maar die doet het niet.
Voor die drie keer dat ik eens ergens heen moetquote:
Kan je er iemand mee doodgooienquote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik was vergeten de timer te zetten toen de eieren erin gingen,![]()
Ze zijn nu een beetje te hard gekookt
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik was vergeten de timer te zetten toen de eieren erin gingen,![]()
Ze zijn nu een beetje te hard gekookt
Beerse bij Sibculo?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die drie keer dat ik eens ergens heen moet? Nee, vind ik zonde. Daarnaast, ik weet feilloos de weg naar de plaatsen waar ik regelmatig kom.
En dat zijn Beerse, Vosselaar en Antwerpen. En die dorpjes ertussenin.
Jakkesquote:
Biebob?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die drie keer dat ik eens ergens heen moet? Nee, vind ik zonde. Daarnaast, ik weet feilloos de weg naar de plaatsen waar ik regelmatig kom.
Ik heb vandaag eierboter op. Goddelijk. Helemaal in combinatie met witlof en kaassausquote:
Beerse in Belgiëquote:
Je moet sowieso eens Brugge en Leuven doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Proost dan maar! Het tripeltje hier staat open voor mijn neus, heerlijk...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Westmalle! Ik heb er nog één staan
. Die gaat zo maar op, want op één been kun je niet lopen.
bij deze wil ik je klacht ontnemenquote:
Precies! Sommige mannen kunnen heerlijk kokenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Niet alle mannen over 1 kam scheren he
Wow Yats je gebruikt (quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Proost dan maar! Het tripeltje hier staat open voor mijn neus, heerlijk...
Ja, ik had inderdaad bedacht dat ik ergens in de komende maanden eens naar Brugge moet gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet sowieso eens Brugge en Leuven doen.
Nee, vind ik niet. Ik ken meer mannen die goddelijk kunnen koken dan dat ik vrouwen ken die dat kunnenquote:
Wat een lekker Belgisch biertje al wel niet veroorzaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Wow Yats je gebruikt () . Ik ben onder de indruk.
Sorryquote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Niet alle mannen over 1 kam scheren he
Ik heb je niet geblokkeerd. Het was iemand anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Faxie het volgende:
Ow wacht een zeker iemand heeft me geblokkeerd natuurlijk
Dan maar m'n verdriet wegeten
Geur van Jasmijn?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik heb nieuwe geurstokjes. En het ruikt me hier een portie lekker.
En godverdomme, kan Bolle weer op de prednisolon gaan zetten. Tyfusweer. En ik heb opgeruimd beneden. Dertigduizend dekens, zadels, hoofdstellen, onderleggers, kappen, beschermers en zooi. BAM!
/liefdagboek.
Je moet ook wel heel gek doen wil je een ei verneukenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef MrChocolademelk het volgende:
De salade smaakt er anders niets minder om btw
Allee dan ik geloof u.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik kan normaal ook koken, alleen vandaag niet.
Anders was ik allang verhongerd.
Waar???? OEHHHHquote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Precies! Sommige mannen kunnen heerlijk koken
Ik vind het wel grappig dat "typisch" vrouwelijke gebieden zoals koken en mode ook gedomineerd worden door mannen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ik ken meer mannen die goddelijk kunnen koken dan dat ik vrouwen ken die dat kunnen.
Ja i know.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook wel heel gek doen wil je een ei verneuken.
Hihi je hebt echt iets tegen mannen hè Evie?quote:
mmmmmmmmmmmmmmm lekker!!quote:
Hierquote:
Historisch gezien eigenlijk helemaal niet vreemdquote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat "typisch" vrouwelijke gebieden zoals koken en mode ook gedomineerd worden door mannen.
Bewijs.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Bij Yats of Faxie thuis, daar moet je zijn!
Niet als ze lekker kunnen kokenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi je hebt echt iets tegen mannen hè Evie?
Omdat wij overgestapt zijn naar motorsportquote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Historisch gezien eigenlijk helemaal niet vreemd.
Een van oorsprong echte mannensport (paardrijden) wordt nu door vrouwen gedomineerd.
Kom maar een keer langs danquote:
Dus men moet het jou eerst lief vragen, Yats, please....quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef yats het volgende:
[..]Ik kook ook op locatie, mits het lief gevraagd word
Waar je ook steeds meer vrouwen zietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat wij overgestapt zijn naar motorsport
Lolque.quote:
Maar in de top nog nietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar je ook steeds meer vrouwen ziet. Tenminste, hier in Twente dan.
Je weet wat ik je ooit zei over Leuven toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus men moet het jou eerst lief vragen, Yats, please....
Ben je nu in Twente?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar je ook steeds meer vrouwen ziet. Tenminste, hier in Twente dan.
De laatste tijd welquote:
Als dat de enige definitie van sport is, dan niet nee.quote:
Nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:02 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet wat ik je ooit zei over Leuven toch?
[..]
Ben je nu in Twente?
[..]
De laatste tijd wel
Eensquote:
Nee, wat was het dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:02 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet wat ik je ooit zei over Leuven toch?
Tof tof.quote:
Ook dat kan ik primaquote:
Meer als in broodje of wat anders?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Eigen gebouwde broodje gezondik wil meeeeer
Is verder nog niet bekend welke het gaan worden, dus even afwachten nog.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
Er komen weer nieuwe Marvel-films. Ik weet niet of ik moet'en of moet
'en.
I know, vandaar ook dat ik niet weet tequote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is verder nog niet bekend welke het gaan worden, dus even afwachten nog.
Gelukkig weet je hoe het moet gemaakt wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Eigen gebouwde broodje gezondik wil meeeeer
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
'en.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef complicate het volgende:
Zeefje antwoordt niet op mijn DMDat is de eerste keer.
Gewoon blij zijn, dat heeft meeeeeer voordelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
'en.
Zo natuurlijk is dat voor mij nietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]natuurlijk
Meer brood complicate... Honger!!!
Waarom zou jequote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
'en.
Voor mij niet, ik mag graag klagenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon blij zijn, dat heeft meeeeeer voordelen.
Klopt, maar ik heb echt een heel stokbrood naar binnen gewerkt... Ik moet ergens een lijn trekken...quote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Gelukkig weet je hoe het moet gemaakt worden
Ohquote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]natuurlijk
Meer brood complicate... Honger!!!
Zolang het terecht is.quote:
Ik zou de lijn leggen na het tweede broodjequote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb echt een heel stokbrood naar binnen gewerkt... Ik moet ergens een lijn trekken...
Jammer is dat hé, grenzen moeten stellenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb echt een heel stokbrood naar binnen gewerkt... Ik moet ergens een lijn trekken...
Omdat ik niet alles van Marvelquote:
Het is dan wel geen Marvel, maar in het geval van de TMNT is klagen echt zwaar terecht!quote:
Stuur haar eens een DMquote:
Terechte klacht jaquote:Op zondag 20 juli 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer is dat hé, grenzen moeten stellen.
[..]
Omdat ik niet alles van Marvelvind.
[..]
Het is dan wel geen Marvel, maar in het geval van de TMNT is klagen echt zwaar terecht!
Ja maar geen grenzen is slechterquote:Op zondag 20 juli 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Maar dan kijk je toch niet?quote:
Wat dan?quote:
Ik vind dat je eerst moet kijken voor je er een mening over kunt vormenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kijk je toch niet?
Had ik ook met de Thor films.
Dat wij Nederlanders graag klagenquote:
Hier nietquote:
Ik ben een echte Belg.quote:
He wat flauw, ik heb nu niets om over te klagen eigenlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 19:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Hier nietKlaaguurtje is bijna gedaan, trouwens.
Ze is zwanger, dan is het normaal dat ze graag veel wil eten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:08 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik zou de lijn leggen na het tweede broodje
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
Oh, mag ik dan nog snel even ranten?
Kutweer.
Kutcollega.
Kutknol.
kutmuggen.
Kutdazen.
Kutastma.
KUTKUTKUTKUTKTUTUUUTKKUT.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
He wat flauw, ik heb nu niets om over te klagen eigenlijk
Fijn toch!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zit nu toevallig de modepolitie te kijken en volgens de presentatoren moet je zelfs op je off-day er vrouwelijk en verzorgd uitzien. Krijg de tering.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet dat ze zwanger isquote:Op zondag 20 juli 2014 19:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze is zwanger, dan is het normaal dat ze graag veel wil eten.
Ik heb al een kut. Die overigensquote:Op zondag 20 juli 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]Was het maar kut, dan had je er...Ow wacht...:D
hihi kut hihiquote:Op zondag 20 juli 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
Oh, mag ik dan nog snel even ranten?
Kutweer.
Kutcollega.
Kutknol.
kutmuggen.
Kutdazen.
Kutastma.
KUTKUTKUTKUTKTUTUUUTKKUT.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:15 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik weet dat ze zwanger is![]()
Maar als je honger hebt, moet je eraan toegeven.
Ik heb deze zin drie keer gelezen en ik kan er geen chocola van maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:16 schreef MrChocolademelk het volgende:
Hihi ik had de honden van gewoon nog open staan
Vrouwelijk uitzienquote:Op zondag 20 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zit nu toevallig de modepolitie te kijken en volgens de presentatoren moet je zelfs op je off-day er vrouwelijk en verzorgd uitzien. Krijg de tering.
Mm excuus van eten voor 2 werd weggelachen...quote:Op zondag 20 juli 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik niet alles van Marvelvind.
[..]
Het is dan wel geen Marvel, maar in het geval van de TMNT is klagen echt zwaar terecht!
Schattig hèquote:Op zondag 20 juli 2014 19:16 schreef MrChocolademelk het volgende:
Hihi ik had de honden van gewoon nog open staan
Onttaboeïficatie van transgenders?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
Overigens moest ik echt huilen toen ik las dat Thor een vrouw gaat worden. Wtf, wáárom?
Terecht, dat eten voor twee is grote onzin.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mm excuus van eten voor 2 werd weggelachen...
Altijd.quote:
Behalve dat ene danquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zit nu toevallig de modepolitie te kijken en volgens de presentatoren moet je zelfs op je off-day er vrouwelijk en verzorgd uitzien. Krijg de tering.
Daarom maakte ik de zin ook niet afquote:Op zondag 20 juli 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al een kut. Die overigensis. Maar dit is natuurlijk de krachtterm
.
Wie ben je? Heb je hier nog nooit gezien!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onttaboeïficatie van transgenders?
Een foto van mijn hondenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb deze zin drie keer gelezen en ik kan er geen chocola van maken.
Nouja, ik had er genoeg over gelezen dat ik er 0 vertrouwen in had. Weigerde daar voor te betalen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je eerst moet kijken voor je er een mening over kunt vormen. Maar ik kan wel met een
gevoel de film ingaan.
Hij wordt geen vrouw. Thor blijft Thor, maar kan zijn hamer niet meer optillen. En kennelijk een vrouw wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
Overigens moest ik echt huilen toen ik las dat Thor een vrouw gaat worden. Wtf, wáárom?
Kan haast niet anders. Fucking propagandaquote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onttaboeïficatie van transgenders?
Succes.quote:
Ik bedoel maar. Als ik zonder make-up over straat wil, dan doe ik dat.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]Alsof ik me de wet laat opleggen door een nicht en een of ander wazig wijf.
Die zijn zo schattig.quote:
quote:
Niet mee eens, ik heb de laatste weken echt veel meer honger.....quote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht, dat eten voor twee is grote onzin.
Heb er totaal geen moeite mee.quote:
Een excuusje is altijd wel leuk van tijd.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik heb de laatste weken echt veel meer honger.....
Nee serieus ik weet dat t onzin is maar ik gebruik t excuus graag.
Ja, ik moet toegeven dat ik een beetje verdwaald ben.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie ben je? Heb je hier nog nooit gezien!
Dat doe ik elke dag, nog nooit een klacht gehadquote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel maar. Als ik zonder make-up over straat wil, dan doe ik dat.
Hoe heb je dat in godsnaam uit die zin gehaald?quote:
Klinkt logischquote:Op zondag 20 juli 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik had er genoeg over gelezen dat ik er 0 vertrouwen in had. Weigerde daar voor te betalen.
En dat was jammer, want Thor was op dat moment mijn favoriete strip.
[..]
Hij wordt geen vrouw. Thor blijft Thor, maar kan zijn hamer niet meer optillen. En kennelijk een vrouw wel.
Is gewoon de zoveelste poging om de zogenaamde Tumblr crowd zover te krijgen om comics te kopen.
In het afgelopen jaar hebben we bij Marvel gehad: Een Avengers team dat alleen bestaat uit "minorities". Een team dat bijna volledig bestaat uit homo- en biseksuelen. Comics voor ongeveer alle vrouwen (She Hulk, Elektra, Black Widow, Medusa, Angela, Storm, Red She Hulk, Captain Marvel, Ms Marvel, Sif), een X-Men team met alleen maar vrouwen. Een Defenders team met alleen maar vrouwen.
Ghost Rider is tegenwoordig Latino. War Machine heeft zijn eigen titel, Loki is ineens biseksueel en krijg eigen titel, Thor heeft nu een vrouw als titelkarakter, Falcon (die neger uit de film) is Captain America.
Je mag 1 keer raden wat Marvel probeert te doen.
Ja. Ik schroef m'n tieten af en m'n vagina hang ik aan de wilgen.quote:
Het is een excuus wat ik best schattig vind als iemand dat zegtquote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik heb de laatste weken echt veel meer honger.....
Nee serieus ik weet dat t onzin is maar ik gebruik t excuus graag.
We posten hier al maanden.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in godsnaam uit die zin gehaald?
Ik ben een vrouw. Dan moet je er volgens de mode-politie altijd modieus uitzien.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag, nog nooit een klacht gehad
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:22 schreef complicate het volgende:
OMG WE ZITTEN AAN DE 555-reeks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik merk het nu maar pas.
Kusjesdag hèquote:
Zeggen dat gewoon fatsoenlijk ABN typen zodat iedereen het snapt makkelijker is, is niet aardig, zekerquote:
Ach, laat die achterlijke idioten lekker. Die hebben nooit met hun handen moeten zwaar werk moeten doenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Dan moet je er volgens de mode-politie altijd modieus uitzien.
Laten ze dat menske hakken dragen, heeft nog nooit hakken aangehad. Heel vrouwelijk, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Kom hier al langer en ik ken de afkortingen van mn gebruikersnaam.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in godsnaam uit die zin gehaald?
[..]
Klinkt logisch.
Thor wordt wel een vrouw. De vrouw gaat namelijk ook Thor heten. En ik weet wat Marvel aan het doen is en ik vind het zum kotzen
.
[..]
Ja. Ik schroef m'n tieten af en m'n vagina hang ik aan de wilgen.
Maar neen, als je wat langer mee post zal je ook wel snappen waarover we het hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeggen dat gewoon fatsoenlijk ABN typen zodat iedereen het snapt makkelijker is, is niet aardig, zeker?
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef MrChocolademelk het volgende:
En nu mijn favoriete deel van avondeten.
Toetje
Ik snap ook niet dat ze die vrouw Thor gaan noemen. Zal wel te maken hebben met een bekendere naam, hoger profiel, waardoor ze hopen op meer verkoopcijfers.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt logisch.
Thor wordt wel een vrouw. De vrouw gaat namelijk ook Thor heten. En ik weet wat Marvel aan het doen is en ik vind het zum kotzen
.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, laat die achterlijke idioten lekker. Die hebben nooit met hun handen moeten zwaar werk moeten doenHet is ook best moeilijk er vrouwelijk uit te zien als je de hele dag met paarden bezig bent geweest en daarna even snel de winkel in rentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, dat is een afkorting van je gebruikersnaam. Ik snap.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kom hier al langer en ik ken de afkortingen van mn gebruikersnaam.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kom hier al langer en ik ken de afkortingen van mn gebruikersnaam.
Wie is dat? ik heb hem hier nog nooit gezien.quote:
Niet aardig en onnodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeggen dat gewoon fatsoenlijk ABN typen zodat iedereen het snapt makkelijker is, is niet aardig, zeker?
Ja, dat is niet zo lief.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze die vrouw Thor gaan noemen. Zal wel te maken hebben met een bekendere naam, hoger profiel, waardoor ze hopen op meer verkoopcijfers.
Maar Thor zelf zit er ook nog steeds in. Maar gebruikt een bijl ipv een hamer.
[ afbeelding ]
Maar inderdaad om te kotsen
WT is de held van Fok!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie is dat? ik heb hem hier nog nooit gezien.
En treinen. En vrouwenschoenen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is de held van Fok!
Hij weet overal alles van.
En zeker op het gebied van drank.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kom hier al langer en ik ken de afkortingen van mn gebruikersnaam.
Retweet.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is de held van Fok!
Misschien zit ze wel te poepen. Kom op, niet iedereen is 24/7 op FOK!, sommige mensen hebben een leven. Ze reageert vanzelf wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef complicate het volgende:
[..]Heeft Zeefje bij jou gereageerd vie DM? Ze zei dat ze hier niet meer zal posten...
![]()
Heb je iets van haar gehoord?Ze reageert ook niet op Mr Chocolade
Oh klinkt als een echte heldquote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is de held van Fok!
Nice! Welke (zool)kleur? Foto van het stuk schoeisel (inclusief poezelvoet van Samzz uiteraard)?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En treinen. En vrouwenschoenen.
WT, ik heb nieuwe Guess'jes. Nude, peeptoe.
Vrouwen poepen nietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel te poepen. Kom op, niet iedereen is 24/7 op FOK!, sommige mensen hebben een leven. Ze reageert vanzelf wel.
Ik hoop het want Zeefjequote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel te poepen. Kom op, niet iedereen is 24/7 op FOK!, sommige mensen hebben een leven. Ze reageert vanzelf wel.
Neuken.quote:
Dat klopt!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet
Trouwens... poepen is in het Vlaams iets anders he![]()
Ja neukenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet
Trouwens... poepen is in het Vlaams iets anders he![]()
Ik heb m'n nagels nog niet gelakt, dus een foto zonder voet kun je krijgen. Zoolkleur is dezelfde als de schoen is. De schoen is overigens lak. De zool nietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nice! Welke (zool)kleur? Foto van het stuk schoeisel (inclusief poezelvoet van Samzz uiteraard)?
Niet in het Vlaams.quote:
Ja liefje, dat jij iets niet direct begrijpt wil niet zeggen dat je dan moet gaan bitchen op andere users.quote:
Oh oh dat is de eerste keer dat je hier zo reageert.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja liefje, dat jij iets niet direct begrijpt wil niet zeggen dat je dan moet gaan bitchen op andere users.
Liefje? Godjakkes, ik was niet eens serieusquote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja liefje, dat jij iets niet direct begrijpt wil niet zeggen dat je dan moet gaan bitchen op andere users.
Jakkes geen West-Vlaams aub. Nee dank u.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zeg, madam, het is west-vloams 't è nie gemaakt om te verstoan
Nou, dat klopt wel. Pfff, wat heb ik daar een moeite mee gehadquote:Op zondag 20 juli 2014 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zeg, madam, het is west-vloams 't è nie gemaakt om te verstoan
Dat dusquote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
Het is ook best moeilijk er vrouwelijk uit te zien als je de hele dag met paarden bezig bent geweest en daarna even snel de winkel in rent.
Enjoyquote:
Paarden?quote:
Ik mis Zeefje.quote:
Van wie is dat eerste citaat in je signature eigenlijk? Komt me bekend voor...quote:
Ik heb er nooit last van, maar dat komt omdat het mij niet interesseert of ik een 'out of bed look' heb of een 'ik kom net bij paarden vandaan look'. Alhoewel dat natuurlijk wel anders is als ik naar klanten moetquote:
Dido, de zangeres.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van wie is dat eerste citaat in je signature eigenlijk? Komt me bekend voor...
Ik doelde eigenlijk meer op het vrouwelijke deelquote:Op zondag 20 juli 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van, maar dat komt omdat het mij niet interesseert of ik een 'out of bed look' heb of een 'ik kom net bij paarden vandaan look'. Alhoewel dat natuurlijk wel anders is als ik naar klanten moet
Haha, nee, ik heb er nog nooit vrouwelijk uit gezien. Zelfs niet toen ik nog geen baard had.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het vrouwelijke deel.
Nu welquote:Op zondag 20 juli 2014 19:36 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Die heb ik al even niet meer gehoord
Dank u
Zullen we haar een lange PM sturen met " KOM TERUG ZEEFJE"quote:
Troll trollquote:
Hallo Thijs , hoe gaat het?quote:
Yats,quote:Op zondag 20 juli 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, nee, ik heb er nog nooit vrouwelijk uit gezien. Zelfs niet toen ik nog geen baard had.
sexy welquote:Op zondag 20 juli 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
Waarom moet een truckersvrouw nu vrouwelijk zijn? Vrachtwagen rijden met hakken... Nee. Gewoon nee.
Ik zie mezelf al supervrouwelijk biggen laden.
Ben je hier dan om te trollen?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Hé, Weiss. Kom je hier ook gezellig trollen?
Ik kwam voor de bitch fightquote:Op zondag 20 juli 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Hé, Weiss. Kom je hier ook gezellig trollen?
Ja, wat moest ik dan zeggen?quote:
Dat je mannelijk bent ofzo.quote:
Dag Samzz, hoe is het met u?quote:
Is het eten klaar?quote:
Biggen laden met hakken... Nee, geen goed planquote:
Nou, ik niet.quote:
Welke bitchfight?quote:
Goed, gewonnen met bowlen. 2 uit 4, ging lekker.quote:
Slecht, ik woon in België.quote:
Gelukkig dan.quote:
Ja, maar nog geen tijd gehad om beelden te schieten. Volgende week wellicht.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:41 schreef complicate het volgende:
Thijs, heb je de camera standpunten op je motor?
En met laarzen bedoel je natuurlijk die niet sexy rubberen?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biggen laden met hakken... Nee, geen goed plan. Op laarzen was het al één glijpartij
.
[..]
Nou, ik niet.
[..]
Welke bitchfight?
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, gewonnen met bowlen. 2 uit 4, ging lekker.
COOL!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen tijd gehad om beelden te schieten. Volgende week wellicht.
Leuk leukquote:Op zondag 20 juli 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen tijd gehad om beelden te schieten. Volgende week wellicht.
Van Gelderse Landen naar de Vlaamse Landen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slecht, ik woon in België.
Nee gekheid. Goed. Met jou? Je mag tutoyeren overigens, hoor.
Deze Bazinquote:
Jaquote:Op zondag 20 juli 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En met laarzen bedoel je natuurlijk die niet sexy rubberen?
Moet ik weer weg?quote:
Dat laatstequote:Op zondag 20 juli 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van Gelderse Landen naar de Vlaamse Landen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Met mij gaat het altijd goed, zelfs als dat niet zo is.
* El_Thijs is de eeuwige optimist
Ik heb nooit in Gelderland gewoond...?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van Gelderse Landen naar de Vlaamse Landen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Met mij gaat het altijd goed, zelfs als dat niet zo is.
* El_Thijs is de eeuwige optimist
Ja, 2 strikes achterelkaar. Ging best goedquote:
quote:
Nog even geduld jullie beidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |