Ik heb deze zin drie keer gelezen en ik kan er geen chocola van maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:16 schreef MrChocolademelk het volgende:
Hihi ik had de honden van gewoon nog open staan
Vrouwelijk uitzienquote:Op zondag 20 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zit nu toevallig de modepolitie te kijken en volgens de presentatoren moet je zelfs op je off-day er vrouwelijk en verzorgd uitzien. Krijg de tering.
Mm excuus van eten voor 2 werd weggelachen...quote:Op zondag 20 juli 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer is dat hé, grenzen moeten stellen.
[..]
Omdat ik niet alles van Marvelvind.
[..]
Het is dan wel geen Marvel, maar in het geval van de TMNT is klagen echt zwaar terecht!
Schattig hèquote:Op zondag 20 juli 2014 19:16 schreef MrChocolademelk het volgende:
Hihi ik had de honden van gewoon nog open staan
Onttaboeïficatie van transgenders?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
Overigens moest ik echt huilen toen ik las dat Thor een vrouw gaat worden. Wtf, wáárom?
Terecht, dat eten voor twee is grote onzin.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mm excuus van eten voor 2 werd weggelachen...
Altijd.quote:
Behalve dat ene danquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zit nu toevallig de modepolitie te kijken en volgens de presentatoren moet je zelfs op je off-day er vrouwelijk en verzorgd uitzien. Krijg de tering.
Daarom maakte ik de zin ook niet afquote:Op zondag 20 juli 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al een kut. Die overigensis. Maar dit is natuurlijk de krachtterm
.
Wie ben je? Heb je hier nog nooit gezien!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onttaboeïficatie van transgenders?
Een foto van mijn hondenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb deze zin drie keer gelezen en ik kan er geen chocola van maken.
Nouja, ik had er genoeg over gelezen dat ik er 0 vertrouwen in had. Weigerde daar voor te betalen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je eerst moet kijken voor je er een mening over kunt vormen. Maar ik kan wel met een
gevoel de film ingaan.
Hij wordt geen vrouw. Thor blijft Thor, maar kan zijn hamer niet meer optillen. En kennelijk een vrouw wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
Overigens moest ik echt huilen toen ik las dat Thor een vrouw gaat worden. Wtf, wáárom?
Kan haast niet anders. Fucking propagandaquote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onttaboeïficatie van transgenders?
Succes.quote:
Ik bedoel maar. Als ik zonder make-up over straat wil, dan doe ik dat.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]Alsof ik me de wet laat opleggen door een nicht en een of ander wazig wijf.
Die zijn zo schattig.quote:
quote:
Niet mee eens, ik heb de laatste weken echt veel meer honger.....quote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht, dat eten voor twee is grote onzin.
Heb er totaal geen moeite mee.quote:
Een excuusje is altijd wel leuk van tijd.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik heb de laatste weken echt veel meer honger.....
Nee serieus ik weet dat t onzin is maar ik gebruik t excuus graag.
Ja, ik moet toegeven dat ik een beetje verdwaald ben.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie ben je? Heb je hier nog nooit gezien!
Dat doe ik elke dag, nog nooit een klacht gehadquote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel maar. Als ik zonder make-up over straat wil, dan doe ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |