Hoe heb je dat in godsnaam uit die zin gehaald?quote:
Klinkt logischquote:Op zondag 20 juli 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik had er genoeg over gelezen dat ik er 0 vertrouwen in had. Weigerde daar voor te betalen.
En dat was jammer, want Thor was op dat moment mijn favoriete strip.
[..]
Hij wordt geen vrouw. Thor blijft Thor, maar kan zijn hamer niet meer optillen. En kennelijk een vrouw wel.
Is gewoon de zoveelste poging om de zogenaamde Tumblr crowd zover te krijgen om comics te kopen.
In het afgelopen jaar hebben we bij Marvel gehad: Een Avengers team dat alleen bestaat uit "minorities". Een team dat bijna volledig bestaat uit homo- en biseksuelen. Comics voor ongeveer alle vrouwen (She Hulk, Elektra, Black Widow, Medusa, Angela, Storm, Red She Hulk, Captain Marvel, Ms Marvel, Sif), een X-Men team met alleen maar vrouwen. Een Defenders team met alleen maar vrouwen.
Ghost Rider is tegenwoordig Latino. War Machine heeft zijn eigen titel, Loki is ineens biseksueel en krijg eigen titel, Thor heeft nu een vrouw als titelkarakter, Falcon (die neger uit de film) is Captain America.
Je mag 1 keer raden wat Marvel probeert te doen.
Ja. Ik schroef m'n tieten af en m'n vagina hang ik aan de wilgen.quote:
Het is een excuus wat ik best schattig vind als iemand dat zegtquote:Op zondag 20 juli 2014 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik heb de laatste weken echt veel meer honger.....
Nee serieus ik weet dat t onzin is maar ik gebruik t excuus graag.
We posten hier al maanden.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in godsnaam uit die zin gehaald?
Ik ben een vrouw. Dan moet je er volgens de mode-politie altijd modieus uitzien.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag, nog nooit een klacht gehad
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:22 schreef complicate het volgende:
OMG WE ZITTEN AAN DE 555-reeks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik merk het nu maar pas.
Kusjesdag hèquote:
Zeggen dat gewoon fatsoenlijk ABN typen zodat iedereen het snapt makkelijker is, is niet aardig, zekerquote:
Ach, laat die achterlijke idioten lekker. Die hebben nooit met hun handen moeten zwaar werk moeten doenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Dan moet je er volgens de mode-politie altijd modieus uitzien.
Laten ze dat menske hakken dragen, heeft nog nooit hakken aangehad. Heel vrouwelijk, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Kom hier al langer en ik ken de afkortingen van mn gebruikersnaam.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in godsnaam uit die zin gehaald?
[..]
Klinkt logisch.
Thor wordt wel een vrouw. De vrouw gaat namelijk ook Thor heten. En ik weet wat Marvel aan het doen is en ik vind het zum kotzen
.
[..]
Ja. Ik schroef m'n tieten af en m'n vagina hang ik aan de wilgen.
Maar neen, als je wat langer mee post zal je ook wel snappen waarover we het hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeggen dat gewoon fatsoenlijk ABN typen zodat iedereen het snapt makkelijker is, is niet aardig, zeker?
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef MrChocolademelk het volgende:
En nu mijn favoriete deel van avondeten.
Toetje
Ik snap ook niet dat ze die vrouw Thor gaan noemen. Zal wel te maken hebben met een bekendere naam, hoger profiel, waardoor ze hopen op meer verkoopcijfers.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt logisch.
Thor wordt wel een vrouw. De vrouw gaat namelijk ook Thor heten. En ik weet wat Marvel aan het doen is en ik vind het zum kotzen
.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, laat die achterlijke idioten lekker. Die hebben nooit met hun handen moeten zwaar werk moeten doenHet is ook best moeilijk er vrouwelijk uit te zien als je de hele dag met paarden bezig bent geweest en daarna even snel de winkel in rentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, dat is een afkorting van je gebruikersnaam. Ik snap.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kom hier al langer en ik ken de afkortingen van mn gebruikersnaam.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kom hier al langer en ik ken de afkortingen van mn gebruikersnaam.
Wie is dat? ik heb hem hier nog nooit gezien.quote:
Niet aardig en onnodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeggen dat gewoon fatsoenlijk ABN typen zodat iedereen het snapt makkelijker is, is niet aardig, zeker?
Ja, dat is niet zo lief.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze die vrouw Thor gaan noemen. Zal wel te maken hebben met een bekendere naam, hoger profiel, waardoor ze hopen op meer verkoopcijfers.
Maar Thor zelf zit er ook nog steeds in. Maar gebruikt een bijl ipv een hamer.
[ afbeelding ]
Maar inderdaad om te kotsen
WT is de held van Fok!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie is dat? ik heb hem hier nog nooit gezien.
En treinen. En vrouwenschoenen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is de held van Fok!
Hij weet overal alles van.
En zeker op het gebied van drank.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kom hier al langer en ik ken de afkortingen van mn gebruikersnaam.
Retweet.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is de held van Fok!
Misschien zit ze wel te poepen. Kom op, niet iedereen is 24/7 op FOK!, sommige mensen hebben een leven. Ze reageert vanzelf wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef complicate het volgende:
[..]Heeft Zeefje bij jou gereageerd vie DM? Ze zei dat ze hier niet meer zal posten...
![]()
Heb je iets van haar gehoord?Ze reageert ook niet op Mr Chocolade
Oh klinkt als een echte heldquote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is de held van Fok!
Nice! Welke (zool)kleur? Foto van het stuk schoeisel (inclusief poezelvoet van Samzz uiteraard)?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En treinen. En vrouwenschoenen.
WT, ik heb nieuwe Guess'jes. Nude, peeptoe.
Vrouwen poepen nietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel te poepen. Kom op, niet iedereen is 24/7 op FOK!, sommige mensen hebben een leven. Ze reageert vanzelf wel.
Ik hoop het want Zeefjequote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel te poepen. Kom op, niet iedereen is 24/7 op FOK!, sommige mensen hebben een leven. Ze reageert vanzelf wel.
Neuken.quote:
Dat klopt!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet
Trouwens... poepen is in het Vlaams iets anders he![]()
Ja neukenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet
Trouwens... poepen is in het Vlaams iets anders he![]()
Ik heb m'n nagels nog niet gelakt, dus een foto zonder voet kun je krijgen. Zoolkleur is dezelfde als de schoen is. De schoen is overigens lak. De zool nietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nice! Welke (zool)kleur? Foto van het stuk schoeisel (inclusief poezelvoet van Samzz uiteraard)?
Niet in het Vlaams.quote:
Ja liefje, dat jij iets niet direct begrijpt wil niet zeggen dat je dan moet gaan bitchen op andere users.quote:
Oh oh dat is de eerste keer dat je hier zo reageert.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja liefje, dat jij iets niet direct begrijpt wil niet zeggen dat je dan moet gaan bitchen op andere users.
Liefje? Godjakkes, ik was niet eens serieusquote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja liefje, dat jij iets niet direct begrijpt wil niet zeggen dat je dan moet gaan bitchen op andere users.
Jakkes geen West-Vlaams aub. Nee dank u.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zeg, madam, het is west-vloams 't è nie gemaakt om te verstoan
Nou, dat klopt wel. Pfff, wat heb ik daar een moeite mee gehadquote:Op zondag 20 juli 2014 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zeg, madam, het is west-vloams 't è nie gemaakt om te verstoan
Dat dusquote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
Het is ook best moeilijk er vrouwelijk uit te zien als je de hele dag met paarden bezig bent geweest en daarna even snel de winkel in rent.
Enjoyquote:
Paarden?quote:
Ik mis Zeefje.quote:
Van wie is dat eerste citaat in je signature eigenlijk? Komt me bekend voor...quote:
Ik heb er nooit last van, maar dat komt omdat het mij niet interesseert of ik een 'out of bed look' heb of een 'ik kom net bij paarden vandaan look'. Alhoewel dat natuurlijk wel anders is als ik naar klanten moetquote:
Dido, de zangeres.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van wie is dat eerste citaat in je signature eigenlijk? Komt me bekend voor...
Ik doelde eigenlijk meer op het vrouwelijke deelquote:Op zondag 20 juli 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van, maar dat komt omdat het mij niet interesseert of ik een 'out of bed look' heb of een 'ik kom net bij paarden vandaan look'. Alhoewel dat natuurlijk wel anders is als ik naar klanten moet
Haha, nee, ik heb er nog nooit vrouwelijk uit gezien. Zelfs niet toen ik nog geen baard had.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het vrouwelijke deel.
Nu welquote:Op zondag 20 juli 2014 19:36 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Die heb ik al even niet meer gehoord
Dank u
Zullen we haar een lange PM sturen met " KOM TERUG ZEEFJE"quote:
Troll trollquote:
Hallo Thijs , hoe gaat het?quote:
Yats,quote:Op zondag 20 juli 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, nee, ik heb er nog nooit vrouwelijk uit gezien. Zelfs niet toen ik nog geen baard had.
sexy welquote:Op zondag 20 juli 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
Waarom moet een truckersvrouw nu vrouwelijk zijn? Vrachtwagen rijden met hakken... Nee. Gewoon nee.
Ik zie mezelf al supervrouwelijk biggen laden.
Ben je hier dan om te trollen?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Hé, Weiss. Kom je hier ook gezellig trollen?
Ik kwam voor de bitch fightquote:Op zondag 20 juli 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
Hé, Weiss. Kom je hier ook gezellig trollen?
Ja, wat moest ik dan zeggen?quote:
Dat je mannelijk bent ofzo.quote:
Dag Samzz, hoe is het met u?quote:
Is het eten klaar?quote:
Biggen laden met hakken... Nee, geen goed planquote:
Nou, ik niet.quote:
Welke bitchfight?quote:
Goed, gewonnen met bowlen. 2 uit 4, ging lekker.quote:
Slecht, ik woon in België.quote:
Gelukkig dan.quote:
Ja, maar nog geen tijd gehad om beelden te schieten. Volgende week wellicht.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:41 schreef complicate het volgende:
Thijs, heb je de camera standpunten op je motor?
En met laarzen bedoel je natuurlijk die niet sexy rubberen?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biggen laden met hakken... Nee, geen goed plan. Op laarzen was het al één glijpartij
.
[..]
Nou, ik niet.
[..]
Welke bitchfight?
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, gewonnen met bowlen. 2 uit 4, ging lekker.
COOL!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen tijd gehad om beelden te schieten. Volgende week wellicht.
Leuk leukquote:Op zondag 20 juli 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen tijd gehad om beelden te schieten. Volgende week wellicht.
Van Gelderse Landen naar de Vlaamse Landen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slecht, ik woon in België.
Nee gekheid. Goed. Met jou? Je mag tutoyeren overigens, hoor.
Deze Bazinquote:
Jaquote:Op zondag 20 juli 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En met laarzen bedoel je natuurlijk die niet sexy rubberen?
Moet ik weer weg?quote:
Dat laatstequote:Op zondag 20 juli 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van Gelderse Landen naar de Vlaamse Landen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Met mij gaat het altijd goed, zelfs als dat niet zo is.
* El_Thijs is de eeuwige optimist
Ik heb nooit in Gelderland gewoond...?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van Gelderse Landen naar de Vlaamse Landen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Met mij gaat het altijd goed, zelfs als dat niet zo is.
* El_Thijs is de eeuwige optimist
Ja, 2 strikes achterelkaar. Ging best goedquote:
quote:
Nog even geduld jullie beidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |