En treinen. En vrouwenschoenen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is de held van Fok!
Hij weet overal alles van.
En zeker op het gebied van drank.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kom hier al langer en ik ken de afkortingen van mn gebruikersnaam.
Retweet.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is de held van Fok!
Misschien zit ze wel te poepen. Kom op, niet iedereen is 24/7 op FOK!, sommige mensen hebben een leven. Ze reageert vanzelf wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef complicate het volgende:
[..]Heeft Zeefje bij jou gereageerd vie DM? Ze zei dat ze hier niet meer zal posten...
![]()
Heb je iets van haar gehoord?Ze reageert ook niet op Mr Chocolade
Oh klinkt als een echte heldquote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is de held van Fok!
Nice! Welke (zool)kleur? Foto van het stuk schoeisel (inclusief poezelvoet van Samzz uiteraard)?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En treinen. En vrouwenschoenen.
WT, ik heb nieuwe Guess'jes. Nude, peeptoe.
Vrouwen poepen nietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel te poepen. Kom op, niet iedereen is 24/7 op FOK!, sommige mensen hebben een leven. Ze reageert vanzelf wel.
Ik hoop het want Zeefjequote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien zit ze wel te poepen. Kom op, niet iedereen is 24/7 op FOK!, sommige mensen hebben een leven. Ze reageert vanzelf wel.
Neuken.quote:
Dat klopt!quote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet
Trouwens... poepen is in het Vlaams iets anders he![]()
Ja neukenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet
Trouwens... poepen is in het Vlaams iets anders he![]()
Ik heb m'n nagels nog niet gelakt, dus een foto zonder voet kun je krijgen. Zoolkleur is dezelfde als de schoen is. De schoen is overigens lak. De zool nietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nice! Welke (zool)kleur? Foto van het stuk schoeisel (inclusief poezelvoet van Samzz uiteraard)?
Niet in het Vlaams.quote:
Ja liefje, dat jij iets niet direct begrijpt wil niet zeggen dat je dan moet gaan bitchen op andere users.quote:
Oh oh dat is de eerste keer dat je hier zo reageert.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja liefje, dat jij iets niet direct begrijpt wil niet zeggen dat je dan moet gaan bitchen op andere users.
Liefje? Godjakkes, ik was niet eens serieusquote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja liefje, dat jij iets niet direct begrijpt wil niet zeggen dat je dan moet gaan bitchen op andere users.
Jakkes geen West-Vlaams aub. Nee dank u.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zeg, madam, het is west-vloams 't è nie gemaakt om te verstoan
Nou, dat klopt wel. Pfff, wat heb ik daar een moeite mee gehadquote:Op zondag 20 juli 2014 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zeg, madam, het is west-vloams 't è nie gemaakt om te verstoan
Dat dusquote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
Het is ook best moeilijk er vrouwelijk uit te zien als je de hele dag met paarden bezig bent geweest en daarna even snel de winkel in rent.
Enjoyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |